Ik niet.quote:
De tablets kunnen allemaal hetzelfde. De prijzen van samsung en apple liggen ook gelijk, dus wat is er overrated aan....quote:
Ja, iedereen met een iPhone is hipster. GTFO.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, iedereen met een iPhone is hipster. GTFO.
Je bent een vrouw, jouw mening doet er helaas weinig aan toe in deze samenleving.quote:
Iets the new ipad noemen terwijl alleen het beeld beter is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:38 schreef Bankpasje het volgende:
het is "the new ipad" en niet ipad 3.
sowieso apple
Toch kan ik geen laptop vinden die net zo goed is als de MacBook voor een gelijke prijs (geldt voor zowel MBP als MBA).quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef OEM het volgende:
iPad: prima prijs
iPhone: te duur
IMac en MacBookjes: afzetterij
Trollquote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch kan ik geen laptop vinden die net zo goed is als de MacBook voor een gelijke prijs (geldt voor zowel MBP als MBA).
¤720,- voor een C2D MacBook Air?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef OEM het volgende:
iPad: prima prijs
iPhone: te duur
IMac en MacBookjes: afzetterij
Het zijn prima apparaten maar laten we wel wezen, ze zijn natuurlijk véél te duur.quote:
Dit dus, heb niets tegen de producten an sich, echter zijn de prijzen belachelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het zijn prima apparaten maar laten we wel wezen, ze zijn natuurlijk véél te duur.
Absoluut niet, heb zelf ook producten van Apple en ben aan het sparen voor een Macbook Pro. Maar alsnog vind ik de prijzen véél te duur.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef Falco het volgende:
Ha, dit wordt de anti-Apple-reeks? Ik schuif graag aan
.
En ¤720,- voor een nieuwe MacBook Air met Core2Duo, 2GB werkgeheugen, 64GB SSD en GeForce 320M videokaart? Is dat ook duur?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het zijn prima apparaten maar laten we wel wezen, ze zijn natuurlijk véél te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |