SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonnebril C&A, 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kanen in-ears nieuw, 3 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schroevendraaiersetje, 2 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Usb stofzuiger, 3 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Labteq headset met volume control , 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiron speakers voor je telefoon of MP3, 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x Sony oordopjes excl. kapjes, 3 euro p.s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In-ears nieuw, 1 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote doos vol met Eppo's en Sjors en Sjimmies, sommige nummers heb een adressticker.
Alles nummers in 1x afnemen, geen idee of het compleet is en welke jaartallen. 20 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Sonun headset met mic. 6 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door blup op 15-03-2012 12:01:48 ]![]()
DealExtreme meuk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
En de Apple in-ears, die zijn ook nagemaaktquote:Op zondag 11 maart 2012 14:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zit er niet tussen hoor
Alleen het horloge en de Kanen zijn uit China idd.
Maar alsnog succes met de verkoop
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dat zijn geen Apple in earsquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En de Apple in-ears, die zijn ook nagemaakt
Maar alsnog succes met de verkoop![]()
Een keer bij Blokker gekocht.![]()
Truequote:Op zondag 11 maart 2012 15:03 schreef SLP_ het volgende:
Die usb stofzuiger werkt voor geen meterAction miskoop
Er zit wel een lampje in![]()
![]()
Qua gewicht, ik schat al gauw 10 kgquote:Op zondag 11 maart 2012 15:15 schreef nietzman het volgende:
Hoeveel Sjors en Sjimmies zijn het ongeveer, schat je? (Vooral qua gewicht.).
![]()
Verzenden lijkt me dan ook niet echt een optie.
Alleen als niemand het op komt halen.![]()
Dat horloge, loopt die nog goed? Hoe groot is de kast? Heb wel intresse.Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Het horloge loopt iigquote:Op zondag 11 maart 2012 15:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Dat horloge, loopt die nog goed? Hoe groot is de kast? Heb wel intresse.kast is 4cm.
Ik hou het even voor je in de gaten of hij goed loopt.![]()
![]()
Hmm, 4 cm, is wat kleiner dan wat ik nu draag (hou van grote horloge's haha).quote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het horloge loopt iigkast is 4cm.
Ik hou het even voor je in de gaten of hij goed loopt.
Heb je misschien later nog een foto met het horloge om je arm?Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Ik maak wel een foto als ik zin hebquote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hmm, 4 cm, is wat kleiner dan wat ik nu draag (hou van grote horloge's haha).
Heb je misschien later nog een foto met het horloge om je arm?![]()
Vind het een beetje overbodig om voor 5 euro nog een extra foto te gaan maken.
Tevens een bod van 5 incl. door mindstate.![]()
5 incl. is akkoord, verzenden in een bubbelenvelop op eigen risico.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef Mindstate het volgende:
Moest dat nog even bevestigen van je geloof ik, dus hierbij
PM je gegevens maar.![]()
Ik blijf toch bij 5 excl., heb speciaal nog een pic gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij loopt goed.
Tevens te koop:
Nieuwe Sonun headset met mic. 6 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mindstate, je reageerde niet meer dus had ik hier gezet dat hij weer beschikbaar is.
Ik laat de biedingen voor het horloge tot vanavond 23:00 open.
Anders is hij voor gemaskerde.![]()
9,50 incl.
(voor hoeveel heb je het eigenlijk gekocht, gezien het van zo'n chinese webshop komt?)Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
![]()
Ik zie je PM nog wel tegemoed (mits je hem dus weg doet voor 9,50 incl.)Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
Sonun headset is weg.
Verder gooi ik de usb stofzuiger en de 1 euro headset weg als niemand ze wil.
Je mag deze ook gratis van me hebben eventueel.![]()
Nieuwe Kanen KM 780 headset met microfoon en volumecontrol, 6 euro.
USB stofzuiger ligt in de vuilnisbak.![]()
TS heeft een koptelefoon fetish
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
6 incl. is een deal. Verzenden is 1,50 of 2 euro wss.quote:Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef Perzikvrucht het volgende:
Kanen + schroevendraaierset: 5 euro incl?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: