Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?quote:
wie zegt dat dat zo is?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Ik heb eigenlijk liever een vrouw die niet alleen maar stil afwachtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeur
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Het heeft absoluut meerwaarde als je/de dame in kwestie er actief naar vraagt. Al dan niet naar aanleiding van enige fysieke dwang.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
nope. ik houd van plezier voor twee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?
ja tochquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
quote:
dat was een vraag aan mij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
nope. ik houd van plezier voor twee.
[..]
ja toch
Mwah, er zijn beter bierfeestfoto's.quote:
ik antwoorde er toch gewoon stiekem opquote:
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.quote:
die zijn ook vnml zonder bier :")quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.quote:
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |