quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Is het veel playback verder? Vind HIStory en Dangerous ook wel leuk maar wel veel playback (HIStory bijna alleen maar.. )
Nee hoor. Zie tmzquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef Robijn48 het volgende:
Briefje van Michael aan Lisa Marie tijdens hun huwelijk.
Briefje wordt geveild.
[ afbeelding ]
Turd was een bijnaam heb ik begrepen. Betekenis: drol![]()
Jaja, heb ik gezien, maar ik dacht: ach zo belangrijk is het niet dat Lisa Marie het briefje heeft teruggetrokken van de veiling. Voorlopig hebben wij het briefje gezienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hoor. Zie tmz
Veiling van dit briefje gaat niet door.
Hmm...zo'n snippet is erg kort om iets uit op te kunnen maken. En zeker niet dat het op de Beatles lijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:03 schreef Cheater_07 het volgende:
Hier een preview van Don't Be Messin' 'Round
I like it!
Klinkt als een mix tussen Streetwalker en The Beatles ofzo.
Iemand enig idee waar we in Nederland die I Just Can't Stop Loving You cd single zouden kunnen krijgen??
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:44 schreef DrDentz het volgende:
De Jacksons tour is wel uitgesteld, zoals dat hoort bij een Jacksons tour.
Dat is dan wel weer baas.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef matthijst het volgende:
VS heeft nu ook de MJ blikjes, halve liter formaat daar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef MervinMinky het volgende:
Het is weer bijna zover, dan is Michael 3 jaar niet meer onder onsWauw, het went nog steeds niet om gewoon geen nieuwe dingen van hem te zien of te horen terwijl het leven wel doorgaat en je steeds ouder wordt.
Hij verdwijnt jammer genoeg nu ook langzaam uit mijn leven elke dag maar weer, heb al zolang geen geen nummers geluisterd, een video bekeken of iets nieuws gehoord op de radio of tv of zo, het enige wat me overeind houdt is zijn poster in mijn kamer, het feit dat Bad25 uitkomt maar verder is zijn aanwezigheid jammer genoeg minimaal geworden sinds zijn dood en dat is jammer maar that's life![]()
(Zet Gone Too Soon op)
Haha, typisch Amerika, daar moet het groter natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef matthijst het volgende:
VS heeft nu ook de MJ blikjes, halve liter formaat daar:
[ afbeelding ]
Je had mijn platen vroeger moeten zien, die waren pas grijsgedraaid! Niet meer te beluisterenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:05 schreef matthijst het volgende:
Ook al een beste tijd niet meer geluisterd. Die bende al zo grijs-grijs-grijsgedraaid.
Zit nu vooral te wachten op die DVD van de Bad tour.
Tja. Ik bekijk Oprah ook wel met andere ogen, sinds ik me verdiept heb in MJ. Heel jammer, mocht haar vroeger graag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:40 schreef gifkwal het volgende:
Vet optreden ja.
Die Oprah snol heeft Paris weer gestrikt voor een interview, hier alvast een preview http://www.dailymail.co.u(...)-Michaels-death.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |