SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pPlease sir. When moon? When Mustang?
Dat magquote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Nog meer regels hier?
Mag ik ook niet meer zeggen dat ik Skyrim een domme kutgame vind?
Waar zie jij dat dan in het laatste topic?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Alle "mijn x is beter dan jouw x, want jouw x is stom!" gesprekken zijn gewoon kansloos en moeten opbokken.
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag
Misschien omdat de game je te veel aan thuis doet denken? In Purmerend lopen ook alleen draken rond.
Het is friet!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Alle "mijn x is beter dan jouw x, want jouw x is stom!" gesprekken zijn gewoon kansloos en moeten opbokken.
Net zoals als die irritante 360 vs ps3 discussies
Scherpquote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag
Misschien omdat de game je te veel aan thuis doet denken? In Purmerend lopen ook alleen draken rond.
Alleen maar NACquote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Goed, andere clubs afzeiken mag niet meer want daar kunnen sommige mensen niet mee omgaan. Zeggen dat andere clubs het goed doen blijkbaar ook niet ook niet.
Wat mag nog wel? Of is al het voetbal VERBOTEN?
Het is geen friet, het is geen patat, maar het zijn frietatjesquote:
Spieren van het sporten, of vet van het niet sporten?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef Bozz187 het volgende:
Kut! Mijn benen zijn dikker geworden, krijg nauwelijks me leren broek nog aan
Dat kon je net op EL zien hè, en het antwoord weet je eigenlijk zelf ook welquote:Op zondag 11 maart 2012 14:21 schreef Doopy-X- het volgende:
NAC - psv: een wedstrijd met een verrassende uitslag. Is de positie van Fred Rutten hiermee onhoudbaar geworden?
Dit mag niet meer.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
Rutten opkankeren.
Faalhaas met je kanker wissels.
En verder dit seizoen snel vergeten.
Niet gezien maar we kunnen er dus niet normaal over praten? Jammer.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kon je net op EL zien hè, en het antwoord weet je eigenlijk zelf ook wel
Wat is hier nou niet normaal aanquote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet gezien maar we kunnen er dus niet normaal over praten? Jammer.
Als hij nu moet vertrekken maakt Cocu het seizoen dan af?
Wil ie zelf niet, en gaat volgend jaar de A1 doenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kan die niet het nieuwe seizoen hoofdtrainer worden?
Ok, wie moet het dan gaan doen?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wil ie zelf niet, en gaat volgend jaar de A1 doen
Ja en Faber wil alleen komen als Advocaat komt, en Advocaat wil Cor Pot meenemenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, wie moet het dan gaan doen?
Van Gaal ligt slecht bij de supporters, Advocaat wil eigen assistenten meenemen....
Ik zou het echt niet weten dan....quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en Faber wil alleen komen als Advocaat komt, en Advocaat wil Cor Pot meenemen
Ga jij nou maar ME3 spelen!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
Klopt ja. En Tom en Berend kunnen niet overweg met Christine.
Niet? Maar ze hebben wel een trio gedaan. Weirrrrd.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
Klopt ja. En Tom en Berend kunnen niet overweg met Christine.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zit trouwens dat FC Twente ook lekker gaat.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef dreamzk het volgende:
Mooie dag voor Ajax zoNu even kijken wat AZ ervan bakt. Als zij verliezen is Ajax back in the game voor kampioenschap
Shit man, die trainer is binnenkort ook weg.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Pixell het volgende:
Deze vieze gare Henkie heeft 1-3 verloren met hockey en heb de hele wedstrijd toe mogen kijken (blessure)
Vieze Gore kk zooi
Ik snap hem niet...quote:
We geven hem binnenkort de strop.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit man, die trainer is binnenkort ook weg.
Rutten en spelers staan fans te woord op de Herdgang [foto's]quote:
Az zie ik niet zo snel meer verliezen. Nu moet ajax gewoon deze trent volhouden en dan hebben we het grotendeels in eigen hand. Laat AZ, Twente en PSV zich maar kapot spelen in de Europa League, wij kampioen en volgend jaar rechtstreeks toegang tot CLquote:
En weer een nieuwe supporter erbijquote:
Nja dat is jammer genoeg wel vaker in Amsterdam.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Opportunisme viert weer hoogtij. Vorige week was Twente de topfavoriet na die 2-6 overwinning bij PSV, nu verliezen ze een keer en wint Ajax van -met alle respect- een team als RKC en zijn ze ineens titelkandidaat nummer 1 voor velen. Ik denk zelf dat AZ, Twente, PSV, Ajax, Heerenveen of Feyenoord kampioen wordt.
Wat praat jij nou weer voor nonsens.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En weer een nieuwe supporter erbij
Ik maak een geintje, peacequote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer voor nonsens.
Aight Nellekequote:
Alles wat Pierre en jij zeggen is voor onze tijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Hakken is nog van voor jouw tijd natuurlijk
Hellraiser in Sporthallen Zuid en Thunderdome in de Fun Factoryquote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Hakken is nog van voor jouw tijd natuurlijk
Ik ben sprakeloos.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef o.us het volgende:
Dit kon zo van een FOK!meet komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x dusquote:
en dat op een zondag !quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef PierreTT het volgende:
Sta met Stef op een karaokeavond,ik overleef dit nooit
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stef en ik staan nog steeds karaoke te doen,Wtf
Jij en jij?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stef en ik staan nog steeds karaoke te doen,Wtf
Wel opletten hè, en niet zoveel fokken, anders weet je de tekst nietquote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef PierreTT het volgende:
Ik sta nu met Stef Two Become One te zingen van de Spice Girls,waar is het verkeerd gegaan
Die mist maakte het wel verdomd koud inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 09:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar niet om 7 uur 's ochtends op de snelweg.
ja, ik dus niet had er een klein beetje spijt van, maar toen ik de files tegen kwam, was ik we'll weer blij met de motorquote:Op maandag 12 maart 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die mist maakte het wel verdomd koud inderdaad
Vandaag maar lafjes met de autoMaargoed moet vanmiddag toch nog wat spullen ophalen bij de motorshop
Omdat je vandaag jarig bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:36 schreef KoningStoma het volgende:
Waar hebben we dit aan te danken, verdomme?
Boeit niet, we maken er gewoon Stoma zijn dag vanquote:
Dat is dan jammer, want wij vinden van welquote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben goddomme niet jarig [ afbeelding ]
genaaidquote:Op maandag 12 maart 2012 11:41 schreef tliciouz het volgende:
Gefeliciteerd Stoma!
11 uur ziekenhuisafspraak, loopt uit tot 1 yay.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeit niet, we maken er gewoon Stoma zijn dag van
Dan is ze wel heel heftig genaaid, als ze daarvoor naar het ziekenhuis moetquote:
haha gekkie het is helegaar geen decemberquote:Op maandag 12 maart 2012 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ja jongens fijne kerst en een gelukkig 2013.
Shit, is het al zover? Ik moet wat vaker achter me pc vandaanquote:Op maandag 12 maart 2012 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ja jongens fijne kerst en een gelukkig 2013.
wtf? serieus een topic report gedaan?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe het is geen 18mrt dus voetbal discussie mag nog, have fun
De Pringles-tacktiek.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
Oh maar als er verder niet meer over voetbal mag worden gepraat dan ben ik hier gewoon weg hoor. Maakt ook verder niks uit, Gezelligheid is toch allang ver te vinden hier.
stumpers.
Het mooie is dat dan ineens iedereen fan isquote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
Als of me dat boeit.![]()
Mischien leuk om te weten, deze zomer gaat het voetbal gewoon door. Niks geen zomerstop.
EK alles.
True komt de gezelligheid ook niet ten goede, maar goed Bozz kan ook goed een geintje maken hequote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
Oh maar als er verder niet meer over voetbal mag worden gepraat dan ben ik hier gewoon weg hoor. Maakt ook verder niks uit, Gezelligheid is toch allang ver te vinden hier.
stumpers.
Ik zie Rossdale en Stoma al in een oranje-shirt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het mooie is dat dan ineens iedereen fan is. Wel de kroegen in om het voetbal te gaan kijken, maar ondertussen geen kut om voetbal geven
[..]
True komt de gezelligheid ook niet ten goede, maar goed Bozz kan ook goed een geintje maken he
vooral het deense vrouwen team! Daar zitten echt een paar lekkere wijven inquote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik niet hoor. Alleen bij het WK curling.
Dat herinner ik me ook nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral het deense vrouwen team! Daar zitten echt een paar lekkere wijven in
Hoezo? het zijn maar elf mannen die betaald worden om tegen een bal te schoppen. Waarom zou je het op de voet moeten volgen om er een mening over te mogen hebben?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die ook nooit voetbal kijken en dan ineens een mening hebben over het nl elftal
Dit slaat weer als een lul op een drumstelquote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? het zijn maar elf mannen die betaald worden om tegen een bal te schoppen. Waarom zou je het op de voet moeten volgen om er een mening over te mogen hebben?
Helaas hebben hockey chicks vaak kleine boobs.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:05 schreef Bozz187 het volgende:
En wat ook een leuke sport is, vrouwen hockey.
Best goed dusquote:Op maandag 12 maart 2012 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit slaat weer als een lul op een drumstel
Dat valt wel mee, er lopen er bij mij een paar op de clubquote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helaas hebben hockey chicks vaak kleine boobs.
wat heeft boobs te maken met lippen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is er mis met kleine tieten? Ik heb ook kleine tieten.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 12 maart 2012 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit slaat weer als een lul op een drumstel
Hmm nu moet ik meteen aan iemand denken die ook in dit topic zitquote:Op maandag 12 maart 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
Oh bij deze.
Ik ben zonet AZ supporter geworden.
[ afbeelding ]
en volgende week weer voor willem II?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
Oh bij deze.
Ik ben zonet AZ supporter geworden.
[ afbeelding ]
Doopstah? Stef? Namen willen we!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hmm nu moet ik meteen aan iemand denken die ook in dit topic zit
Het is meestal een pakket.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat heeft boobs te maken met lippen?
Paar ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er lopen er bij mij een paar op de club
Nah Stef blijft wel achter zijn club staanquote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doopstah? Stef? Namen willen we!
u is een slechte milf-hunter concludeer ik hier uitquote:Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is meestal een pakket.
[..]
Paar ja.
Hockey chicks zijn milfs?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
u is een slechte milf-hunter concludeer ik hier uit
Deze man weet waar die het over heeft, haha!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb niet gezegt dat ik voor de speelsters ging
Ik kijk bij de F'jes
ja, heb zelf ook 6 jaar gehockey'd dus weet we'll wat er langs de kant staatquote:Op maandag 12 maart 2012 15:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze man weet waar die het over heeft, haha!
je weet zevenaar aan de top in eindhovenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
Dit zijn dus de nieuwe koningen van PSV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jostiband is er niks bij.![]()
Cocaine is a hell of a drug.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
Dit zijn dus de nieuwe koningen van PSV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jostiband is er niks bij.![]()
de ONE X HD heeft het dan weer welquote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel jammer dat de One X geen microSD aansluiting heeft.
HD?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de ONE X HD heeft het dan weer wel
Krijg je wel zo'n chick.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef dreamzk het volgende:
Hockey dames bij TDMakkelijk en dronken
Nigga please, op TD louter strakke vrouwtjes. Kop valt soms tegen maar die moet je dan ook niet regelenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je wel zo'n chick.
[ afbeelding ]
Maar daar neemt onze Lexie toch wel genoegen mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga please, op TD louter strakke vrouwtjes. Kop valt soms tegen maar die moet je dan ook niet regelen
Als ik lui en genoeg op heb waarschijnlijk welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar daar neemt onze Lexie toch wel genoegen mee?
Gij welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
Vanaaf ook weer ff goed de ogen trainen in de sportschool, teminsten als er lekkere chicks zijn
Zal vast wel een 2de versie komenquote:
ditquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een warm onthaal moet je verdienen mi mang.
1v1?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een warm onthaal moet je verdienen mi mang.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal vast wel een 2de versie komen
[..]
dit
foto ben je vergeten!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
Hallo aad graag
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Burgelijkestaat:
Bsn:
Beroep:
Vriendelijke inleiding:
Mvg de barcommisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werkt wel jaquote:
Oh ja? een keutel leggen in een winkel ja?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou echt een actie van mij kunnen zijn.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Bozz187 het volgende:
dit wordt mijn voorspelling voor granaatgooi les 1 voor mij
[ afbeelding ]
Was een grapjequote:
Ik schrok even dat ik de verkeerde had beantwoord. Grapjas.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh ja? een keutel leggen in een winkel ja?
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik schrok even dat ik de verkeerde had beantwoord. Grapjas.
Meestal op de toonbank.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar keutelen in de winkel doe je ook
quote:
quote:
Nouja, we kunnen het wel hebben over voetbal, maar daar is in Eindhoven momenteel weinig sprake van. En eerlijkheid halve in Enschede ook weinig.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, wat een leuke plaatjes allemaal. Inderdaad veel beter dan voetbal, haha.
Als we overal over moeten gaan janken, kun je hem net zo goed sluiten toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, wat een leuke plaatjes allemaal. Inderdaad veel beter dan voetbal, haha.
Hmm de eerste 3 links van google zeggen van wel iddquote:Op maandag 12 maart 2012 18:31 schreef tliciouz het volgende:
Hoe maak ik een screenshot met een htc desire? Alleen iets met een root ofzo?
Ik keek altijd naar yugioh.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we praten over digimon en jumpstyle?
Power Rangers ook goed?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we praten over digimon en jumpstyle?
Dat is pre rossdale,mainframes, mij en ik gok ook stoma en nicklasquote:
GEWELDIGE PLAAT GEK !!!quote:
En Michhas, en Bozz, en Pierre, en Stef, en Alex.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is pre rossdale,mainframes, mij en ik gok ook stoma en nicklas
Yugioh kwam toch op FOX ofzo iets vroeger?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
En Michhas, en Bozz, en Pierre, en Stef, en Alex.
Alleen Pringles, Tauch en Natte hebben dat denk ik meegekregen
Ik keek het ook op oudere leeftijd hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yugioh kwam toch op FOX ofzo iets vroeger?
Daarom zal iedereen het wel eens gezien hebbenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik keek het ook op oudere leeftijd hoor.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn jeugd in 7 plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, je bent maar 1 jaartje ouder dan mij, bezem.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
En Michhas, en Bozz, en Pierre, en Stef, en Alex.
Alleen Pringles, Tauch en Natte hebben dat denk ik meegekregen
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:57 schreef Pixell het volgende:
En ik zat er tussen in qua jeugd, ik heb een de powerrangers en de yugio/digimon meegemaakt
hoax, doet het primaquote:Op maandag 12 maart 2012 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
In chrome doet het forum het niet meer
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, je bent maar 1 jaartje ouder dan mij, bezem.
Holy crap, San Andreas was JEUGD voor jou?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn jeugd in 7 plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ben jij 21?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, je bent maar 1 jaartje ouder dan mij, bezem.
Dat kon je niet raden uit de nickname Mister90 ?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben jij 21?
Dat wist ik eerlijk gezegd écht niet
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
Mijn jeugd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja toch wel een toffe tijd.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Holy crap, San Andreas was JEUGD voor jou?Shocker!
Mijn jeugd in zeven plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het aller aller aller aller vetste uit mijn héle prille jeugd:Zo veel gelijkenissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Holy crap, San Andreas was JEUGD voor jou?Shocker!
Mijn jeugd in zeven plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het aller aller aller aller vetste uit mijn héle prille jeugd:Wat een koning lijst! MacgyverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en TMNT
en op zaterdag lekker telekids kijken
Opzich klopt het allemaal wel(behalve dat MASK en Platvoet gebeuren )
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
Mijn jeugd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja toch wel een toffe tijd.
Fucking Kindernet! Alfred, Wicky, Sinbadquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een koning lijst! Macgyveren TMNT
en op zaterdag lekker telekids kijken
Opzich klopt het allemaal wel(behalve dat MASK en Platvoet gebeuren )
Haha dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fucking Kindernet! Alfred, Wicky, Sinbad
En en en en en :quote:
En Boes Boes. En cartoon networkquote:
Seabert, ook al is hij klein. Kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef PierreTT het volgende:
Cartoon network was ik alweer een jaar of 12,13 denk ik![]()
Je vergeet Johny Bravo en Courage.quote:
Volgens mij ging ie niet zoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Seabert, ook al is hij klein. Kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zijn
Ja true!quote:
Ik snap het ook niet helemaal , maar wie weet vind ie Totally Spies ook wel leuk?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Maar de Powerpuff girls vond je dan wel weer leuk?
[ afbeelding ]
Totally Spies kijk ik nog steeds als het er een keer op is. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal , maar wie weet vind ie Totally Spies ook wel leuk?
Haha dat was ook wel grappig!quote:
Ja kom dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:16 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas zometeen nog ff afgemaakt worden met fifa?
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Totally Spies kijk ik nog steeds als het er een keer op is. Gewoon omdat het kan
Hillary duff fanboyquote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat was ook wel grappig!
Keek ik vroeger ook wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |