SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pPlease sir. When moon? When Mustang?
Dat magquote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Nog meer regels hier?
Mag ik ook niet meer zeggen dat ik Skyrim een domme kutgame vind?
Waar zie jij dat dan in het laatste topic?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Alle "mijn x is beter dan jouw x, want jouw x is stom!" gesprekken zijn gewoon kansloos en moeten opbokken.
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag
Misschien omdat de game je te veel aan thuis doet denken? In Purmerend lopen ook alleen draken rond.
Het is friet!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Alle "mijn x is beter dan jouw x, want jouw x is stom!" gesprekken zijn gewoon kansloos en moeten opbokken.
Net zoals als die irritante 360 vs ps3 discussies
Scherpquote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag
Misschien omdat de game je te veel aan thuis doet denken? In Purmerend lopen ook alleen draken rond.
Alleen maar NACquote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Goed, andere clubs afzeiken mag niet meer want daar kunnen sommige mensen niet mee omgaan. Zeggen dat andere clubs het goed doen blijkbaar ook niet ook niet.
Wat mag nog wel? Of is al het voetbal VERBOTEN?
Het is geen friet, het is geen patat, maar het zijn frietatjesquote:
Spieren van het sporten, of vet van het niet sporten?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef Bozz187 het volgende:
Kut! Mijn benen zijn dikker geworden, krijg nauwelijks me leren broek nog aan
Dat kon je net op EL zien hè, en het antwoord weet je eigenlijk zelf ook welquote:Op zondag 11 maart 2012 14:21 schreef Doopy-X- het volgende:
NAC - psv: een wedstrijd met een verrassende uitslag. Is de positie van Fred Rutten hiermee onhoudbaar geworden?
Dit mag niet meer.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
Rutten opkankeren.
Faalhaas met je kanker wissels.
En verder dit seizoen snel vergeten.
Niet gezien maar we kunnen er dus niet normaal over praten? Jammer.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kon je net op EL zien hè, en het antwoord weet je eigenlijk zelf ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |