quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Kampioenuh!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moest ik even doen![]()
Na vandaag nummer 3, volgende week nummer 2
Hopen dat Rutten mag blijven.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef Gnieperd het volgende:
Als PSV deze lijn doorzet wordt het heel leuk volgende week
Ik bedoel over 2 weken natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef Gnieperd het volgende:
Als PSV deze lijn doorzet wordt het heel leuk volgende week
Wij hebben Ebecilio.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef over_hedge het volgende:
Laten we eerst zelfs maar eens winnen van rkc
Bron: FCupdatequote:Arnhemmer Theo Janssen is zondag de enige basisspeler van Ajax die niet in in de jeugd van de Amsterdamse club heeft gevoetbald.
Mij ook niet echt maar wat vaker de 0 houden zou toch wel fijn zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon 3 punten, wat het wordt maakt mij niet uit.
neuh wel een bloedhekel aan psv maar dat was al zo.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Outlined het volgende:
nog meer Ajacieden hier die ondertussen sympathie voor Feyenoord krijgen en een bloedhekel aan PSV hebben terwijl dat voor de grote zak met geld zie ze van de gemeente kregen totaal andersom was.
PSV
Feyenoord
Dat sowieso. Feyenoord is een echte club. Philips Subsidie verein is wat mij betreft een carnaval club (en dus kansloos).quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Outlined het volgende:
nog meer Ajacieden hier die ondertussen sympathie voor Feyenoord krijgen en een bloedhekel aan PSV hebben terwijl dat voor de grote zak met geld zie ze van de gemeente kregen totaal andersom was.
PSV
Feyenoord
liep de bal ook over de achterlijnquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
liep de bal ook over de achterlijn
MAAR straks scoort ebe weer hoor vanaf 25meter onderkant lat
Dat zou zomaar kunnen ja! Maar ik ga nog niet te vroeg juigen!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
We kunnen vandaag gedeeld eertse staan
Heb je een kans om erbij te komen, brengt Drank Blind erinquote:Op zondag 11 maart 2012 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja! Maar ik ga nog niet te vroeg juigen!
Waarom doet ie dat trouwens nu? Waarom niet gewoon in de rust?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Heb je een kans om erbij te komen, brengt Drank Blind erin
Serero/De Sa en Bulykin als compensatie.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Heb je een kans om erbij te komen, brengt Drank Blind erin
Hij moest het nooit doenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom doet ie dat trouwens nu? Waarom niet gewoon in de rust?
Knap idd!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
toch nog heel mooi binnen geschoten door de jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |