Zijn natuurlijk ook gewoon holmaatjes nog van toen ze samen (voet)baldenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Perez is echt de slechtste analist die ik ooit gehoord heb. "Ajazz iz keweldik vandaak"
Stop maar, heeft TOTAAL geen zinquote:
Slechter dan v/d Sar?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Perez is echt de slechtste analist die ik ooit gehoord heb. "Ajazz iz keweldik vandaak" elke week.
Damage Controlquote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz eruit. Wat een hondenlul die Rutten zeg
Lens erin?? Rene had het erover...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vervangen door hutchinson?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wut?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Hij haalt Matavz eruit voor Hutchinson
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Hij haalt Matavz eruit voor Hutchinson
Ģ Matavzquote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er wissels? Heb het even gemist..
Matavz >quote:Op zondag 11 maart 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er wissels? Heb het even gemist..
En Perez wilde nog wel presentator wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Perez is echt de slechtste analist die ik ooit gehoord heb. "Ajazz iz keweldik vandaak" elke week.
Geen idee wat ik daar van moet vinden... Die hutchinson heb nooit echt genoeg indruk gemaakt zodat ik zijn naam onthoudquote:
Lolquote:Op zondag 11 maart 2012 13:36 schreef Fuszy het volgende:
Ajax had Castillion benaderd een week voor de wedstrijd met het nieuws dat hij in het nieuwe seizoen mag bewijzen hoe ver hij is. Dat vond Brood zo achterbaks dat hij aan Castillon had gevraagd of hij een kampioenspremie in zijn contract heeft staan. Ik denk dat dat wel een reden is waarom hij er nu niet in staat.
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 11 maart 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is dat spandoek trouwens van Nac. "liever die dikke van de plus dan in de min door de jumbo".
Ik vond 'm wel grappig.
Ik ook niet, maar ik moest wel lachen om de woordgrapquote:
Ze spelen al als kampioen want verlies in Breda is normaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:36 schreef Einthovuh het volgende:
EN NU DE TWEEDE HELFT SPELEN ALS KAMPIOENEN VERDOMME!
Ja 5-2 voor NAC.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet hopelijk toch wel dat ze uit spelen vandaag...
Twente werd daar kampioenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze spelen al als kampioen want verlies in Breda is normaal.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 13:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lol
En waarom Nemeth dan niet? Geblesseerd?
In een over vol nac stadion ..quote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet hopelijk toch wel dat ze uit spelen vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |