Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
neuh, er zit geen beveiliging op en meestal werkt de stream gewoon zonder te hoeven in te loggen.quote:
Voor de anderen nietquote:Op zondag 11 maart 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor Stijn eigenlijk.
En kamikazie en zerokilquote:Op zondag 11 maart 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
Nee hoor, want als PSV kampioen wordt, staan ze allemaal te hossen op dat plein en lachen ze ons gewoon uit. Het is tegenwoordig uitlachen of uitgelachen worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
gelukkig voor jou heeft AZ geen haters...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, want als PSV kampioen wordt, staan ze allemaal te hossen op dat plein en lachen ze ons gewoon uit. Het is tegenwoordig uitlachen of uitgelachen worden.
hij werkt niet bij mij hoor, stream not found, zelfs na 20x refreshen doet ie het nog niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
neuh, er zit geen beveiliging op en meestal werkt de stream gewoon zonder te hoeven in te loggen.
Oog om oog, tand om tand jwzquote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, want als PSV kampioen wordt, staan ze allemaal te hossen op dat plein en lachen ze ons gewoon uit. Het is tegenwoordig uitlachen of uitgelachen worden.
Over Gert Jan zou ik nooit zo een TT maken omdat Gert Jan een baas isquote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feyenoord en AZ bijten elkaar nietquote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over Gert Jan zou ik nooit zo een TT maken omdat Gert Jan een baas is
Zeker. Als die een jaar later bij Feyenoord was gekomen was ie daar ook een baas geweest. Toen daalde de gemiddelde leeftijd ineens met de helft ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over Gert Jan zou ik nooit zo een TT maken omdat Gert Jan een baas is
Verbeek had nooit weg moeten gaan bij Feyenoord, vond het ook maar een poep beslissing. Ik hoop wel dat Verbeek nog eens bondscoach wordtquote:Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zeker. Als die een jaar later bij Feyenoord was gekomen was ie daar ook een baas geweest. Toen daalde de gemiddelde leeftijd ineens met de helft ofzo.
Klopt, vedettes vinden Gert Jan een mongool, deze groep had ideaal geweest voor hem. Daarom zal hij ook nooit trainer worden van een internationale topclub helaas.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zeker. Als die een jaar later bij Feyenoord was gekomen was ie daar ook een baas geweest. Toen daalde de gemiddelde leeftijd ineens met de helft ofzo.
Mee eens. En dus ook geen bondscoach.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, vedettes vinden Gert Jan een mongool, deze groep had ideaal geweest voor hem. Daarom zal hij ook nooit trainer worden van een internationale topclub helaas.
Denk dat Verbeek een goede trainer is, veel kan overbrengen dmv trainingen etc. Als bondscoach denk ik niet dat het een succes wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verbeek had nooit weg moeten gaan bij Feyenoord, vond het ook maar een poep beslissing. Ik hoop wel dat Verbeek nog eens bondscoach wordt
De beker en de titel GurbuH! Wie weet mogen onze cluppies het allemaal samen uitvechten als het zo door gaatquote:
Nee maar het levert prachtige tv op, Verbeek in de clinch met Klinsmann ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk dat Verbeek een goede trainer is, veel kan overbrengen dmv trainingen etc. Als bondscoach denk ik niet dat het een succes wordt.
waarom niet serero ipv isoufi? heeft elke stat hogerquote:Op zondag 11 maart 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/164888
nieuwe eredivisilver squad
ik ga geen 9k betalen voor iemand die 1k waard isquote:Op zondag 11 maart 2012 13:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom niet serero ipv isoufi? heeft elke stat hoger
Overtoom ipv Isoufiquote:Op zondag 11 maart 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/164888
nieuwe eredivisilver squad
Je hebt invite op FUTquote:
Makkelie is een baggerscheidsquote:
Overtoom haal ik als ie er goedkoop op staat, net als Fer, Marcelo en Sigi. En Holla is een held hoor, ziek schot heeft hij.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overtoom ipv Isoufi
Fer ipv Holla
Marcelo ipv De Vrij
Sigtorson ipv Bulikin
Heb je toegevoegdquote:
o shittwitter:ajax1nl twitterde op zondag 11-03-2012 om 13:16:51Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers; Eriksen, Anita, Janssen; Özbiliz, De Jong, Ebecilio #ajarkc reageer retweet
Ik heb nog wel een Fer voor je. Overtoom is echt een baas, ziek goed schot heeft hij.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Overtoom haal ik als ie er goedkoop op staat, net als Fer, Marcelo en Sigi. En Holla is een held hoor, ziek schot heeft hij.
Ik heb je al geinvite voor een wedstrijdquote:
hoeveel wil je er voor?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Fer voor je. Overtoom is echt een baas, ziek goed schot heeft hij.
Janssequote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
o shittwitter:ajax1nl twitterde op zondag 11-03-2012 om 13:16:51Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers; Eriksen, Anita, Janssen; Özbiliz, De Jong, Ebecilio #ajarkc reageer retweet
Stuur maar een trade offer, ik zet hem er op voor 80K bin en 79K sp 4-3-1-2 CM clubnaam is scfvandermar08quote:
"De verbinding met je tegenstander is verbroken"quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb je al geinvite voor een wedstrijd
dank je Rijstquote:
okquote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stuur maar een trade offer, ik zet hem er op voor 80K bin en 79K sp 4-3-1-2 CM clubnaam is scfvandermar08
Je ports staan dichtquote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"De verbinding met je tegenstander is verbroken"
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe verander ik dat?quote:
Geweigerdquote:
Inloggen op je router en de fifa ports openzetten, staan ergens op internet. Zal ff kijken voor jequote:
Volgens mij kunnen die beter in de OP ondertussenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inloggen op je router en de fifa ports openzetten, staan ergens op internet. Zal ff kijken voor je
We hebben echt al een shitload mensen gehad met dezelfde vraagquote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die beter in de OP ondertussen
Dat is echt de bodemprijs denk ik, hij is echt heel erg goed voor 74 rated CM.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik heb hem net gehaald op de PS3 voor 123K, maar ik vrees dat hij richting de 100K gaat nu
25/30kquote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
Wat is de prijs van IF Rosicky ongeveer?
20k luilakquote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
Wat is de prijs van IF Rosicky ongeveer?
Thanks hopibois. Bazen team, Skacel IF Rosicky IFquote:
Moet dat ergens in het menu? Sorry, helemaal geen verstand vanquote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
* UDP: 3074; 3658; 3659; 6000
* TCP: 80; 443; 10000-10099; 42127''
Onder game en toepassingen die poorten erin zetten en op opslaan drukken. Daarna even ps3 rebooten en profitquote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moet dat ergens in het menu? Sorry, helemaal geen verstand van
Sowieso Essien of Toure houden anders te aanvallend als je het mij vraagt.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja? Kan ik em halen voor ditvdv-IF rosicky-modric of toch Essien aanhouden?
Totaal geen balans zo. Rosicky is óók een aanvallende middenvelder, weet je wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja? Kan ik em halen voor ditvdv-IF rosicky-modric of toch Essien aanhouden?
In het ps3 menu neem ik aan?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onder game en toepassingen die poorten erin zetten en op opslaan drukken. Daarna even ps3 rebooten en profit
Nee in je routerquote:
Owke 2 reacties In die trant dus dan maar nietquote:Op zondag 11 maart 2012 13:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Totaal geen balans zo. Rosicky is óók een aanvallende middenvelder, weet je wel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:34 schreef vandermar het volgende:
TsjechieZiet er wel erg vet uit moet ik zeggen
http://www.futhead.com/12/squad/172152
Ik moet daar echt eens een keer goed voor gaan zitten, ik weet namelijk mijn inlog gegevens niet eensquote:Op zondag 11 maart 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee in je router
Doe even op je computer Windowsknop + R, typ cmd in en in cmd typ je ipconfig /all in. Dan staat er ergens ipv4 protocol met daarachter 192.168.x.x.
Die 192.168.x.x typ je in in je browser alsof het een website is, je logt even in en daar doe je game en toepassingen etc
Meestal de naam van je router en het wachtwoord of admin en admin. Wat voor router heb je?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik moet daar echt eens een keer goed voor gaan zitten, ik weet namelijk mijn inlog gegevens niet eens
Ex-Feyenoorders bij RKC dan? Zie er geen, maar kan gewoon onwetendheid zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
Alleen ex-Feyenoorders scoren vandaag
Dan gaat Feyenoord verliezen als alleen ex-Feyenoorders scorenen Ajax ook
Schet sowieso en voor de rest weet ik de opstelling niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ex-Feyenoorders bij RKC dan? Zie er geen, maar kan gewoon onwetendheid zijn
experiaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meestal de naam van je router en het wachtwoord of admin en admin. Wat voor router heb je?
Ruud Brood volgens mijquote:Op zondag 11 maart 2012 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ex-Feyenoorders bij RKC dan? Zie er geen, maar kan gewoon onwetendheid zijn
Username staat KPN, kan ik ook niet wijzigenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Probeer username admin, wachtwoor leeg laten.
gaat Ruud dan scoren?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ruud Brood volgens mij
edit:
Brood was tot december 2007 trainer bij Heracles Almelo. Daarvoor was hij hoofdtrainer van Helmond Sport en was hij actief als trainer van het tweede elftal en hoofd opleidingen bij NAC Breda (1997-2004). Als voetballer kwam Brood uit voor Feyenoord (1983-1985), RBC (1985-1987), FC Den Bosch (1987-1989), Willem II (1989-1990) en NAC (1990-1998).
Heeft zichzelf op wedstrijdformulier ingevuld net als die ene 50 jarige Afrikaan die er met een vrije trap in kwam en die scoordequote:
Oh je hebt zo'n witte? Dan gewoon KPN en leeg volgens mij. Tenzij iemand het veranderd heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Username staat KPN, kan ik ook niet wijzigen
Wachtwoord leeg latenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Username staat KPN, kan ik ook niet wijzigen
Edit: Heb al 7 codes geprobeerd die achter opde Experia Box staan maar zonder resultaat.
Ook Admin werkt niet
ja.... nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ruud zorgt er wel voor dat anderen scoren
Maakt niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef stoereboii het volgende:
Hmm... Vdv heeft een zeer goed schot maar is dus links. Moet ie dan linker cm of rechter?
Geluktquote:
Topquote:
En nu? whaahahaquote:
Moet je vragen aan Lindgren, die heeft ook een experiboxquote:
Ik zet mijn linkspoten altijd RCMquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef stoereboii het volgende:
Hmm... Vdv heeft een zeer goed schot maar is dus links. Moet ie dan linker cm of rechter?
Thx, het probleem is dat als hij naar binnen komt niet echt kan schieten en dat is frustrerendquote:
Hij is een beest!!quote:
Zeker. Al helemaal als je hem tussen Bale en Valencia zet. Lekker crossenquote:
Weet niet, nooit met hem gespeeld. Ik heb SIF Ba. in een 451 Senegalteam.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker. Al helemaal als je hem tussen Bale en Valencia zet. Lekker crossen![]()
Is UP David Silva de upgrade waard?
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat kan ik me irriteren aan die sweat teams
Ze dwingen me gewoon om ook zo een team weer te maken
Jij heb veel meer pace dan mij vriend, ik heb Chelseaquote:
Hmm een IF Uche, dan moet ik mijn Nigeria hybrid eens gaan overpeinzen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Thorb het volgende:
Clasie weer gescoord
Bij Espanyol 3x Uche en 2x Coutinho.
Wel jammer dat zo'n IF Uche dan waarschijnlijk ten koste gaat van een mogelijke IF Coutinho. Had Uche er geen 3 gemaakt dan was Coutinho waarschijnlijk IF geworden van die wedstrijd. Nu lijkt me dat ze Uche wel doen, maar niet ook Coutinho.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm een IF Uche, dan moet ik mijn Nigeria hybrid eens gaan overpeinzen.
Volgens http://livescores.com/ geen Clasie maar Bakkal.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Thorb het volgende:
Clasie weer gescoord
Bij Espanyol 3x Uche en 2x Coutinho.
Oke, ik keek op VIquote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens http://livescores.com/ geen Clasie maar Bakkal.
Je had 5 at The back met agbonquote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb veel meer pace dan mij vriend, ik heb Chelsea
Correct, hebben en gehad hebben is wat andersquote:
Is waarquote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Correct, hebben en gehad hebben is wat anders
Op wat voor markt staat die danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
Mijn IF Carrick is de enige op de markt atm.
Chinese markt denk ik zoquote:
Diep in je hart ben je nog steeds een pacehoerquote:Op zondag 11 maart 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Correct, hebben en gehad hebben is wat anders
Hart IFquote:Op zondag 11 maart 2012 15:07 schreef Thorb het volgende:
Hart veroorzaakt een penalty en stopt hem jammer genoeg
True, zit er ook aan te denken om m'n team na dit toernooi te dumpen en gewoon weer voor pace kies, ik word er met dit team continu uitgesweat en kan amper iets terugdoenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Diep in je hart ben je nog steeds een pacehoer
Gewoon wat snelle verdedigers neer zetten, alsof je met Agbon up front geen last meer hebt van snelle aanvallersquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, zit er ook aan te denken om m'n team na dit toernooi te dumpen en gewoon weer voor pace kies, ik word er met dit team continu uitgesweat en kan amper iets terugdoen
Ja, ik ga sowieso voor een hybrid denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon wat snelle verdedigers neer zetten, alsof je met Agbon up front geen last meer hebt van snelle aanvallers
Hij heeft al Luiz dus ik weet niet hoe hij verderdigtquote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon wat snelle verdedigers neer zetten, alsof je met Agbon up front geen last meer hebt van snelle aanvallers
David Luiz?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso voor een hybrid denk ik.
Met dit Chelsea team zit ik vast aan maximaal 69 pace CB's.
Heb ongeveer 70k voor een nieuw team zometeen
Luiz is ook echt een beest, die red m'n reet vaak, maar ik heb Ivanovic die niet mee kan lopenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft al Luiz dus ik weet niet hoe hij verderdigt
Ivanovic is 69 pace, ik kan niet goed meelopen en daardoor krijg ik vaak sweaty crosses of cutbacks tegenquote:
Gooi je Richards ernaast op CB ofzo anders? Pace 84, def 84 en heading 89, het proberen waard misschienquote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso voor een hybrid denk ik.
Met dit Chelsea team zit ik vast aan maximaal 69 pace CB's.
Heb ongeveer 70k voor een nieuw team zometeen
Dan is heel het concept van een Chelsea team weg, dat is dan weer zonde.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi je Richards ernaast op CB ofzo anders? Pace 84, def 84 en heading 89, het proberen waard misschien
Als hij zijn cb controleert en zijn rb druk laat zetten met rb hoort er geen probleem te zijn toch ?! Desnoods gooi je containment in de strijdquote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi je Richards ernaast op CB ofzo anders? Pace 84, def 84 en heading 89, het proberen waard misschien
Kom matchquote:Op zondag 11 maart 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of ik ga gewoon proberen beter te spelen met dit team, heb er 5 wedstrijden opzitten
Eentje, dan flikker ik een hamburger in de magnetronquote:
Ja, ik vond het ook wat raar inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef laucas het volgende:
Hamburgers in de magnetron... net zoiets als frikandellen in de magnetron.
Kan je jou Nigeria Hybrid posten?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm een IF Uche, dan moet ik mijn Nigeria hybrid eens gaan overpeinzen.
Dan Ontploft die. XDquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef laucas het volgende:
Hamburgers in de magnetron... net zoiets als frikandellen in de magnetron.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wat raar inderdaad.
Je kan beter zelf gehakt halen, saus en hamburger brood voor zon prijs hahquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best lekker hoor
200% luckquote:
I know, maar bedoel net na de goal xd en wat een goal ook. Ff uploadenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
200% luck
Net 2 mm over de lijn
Spannend johquote:Op zondag 11 maart 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hamburgertje gaat nu de magnetron in
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
Voor ajax supporters een goede middag Ajax voor en Twente achter, psv verlies en feyenoord gelijk nu.
50% erbij via managers is toch het hoogste met contracten?
Ik in 11, betrouwbare keeperquote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier Tim Wiese op doel gehad? Hij lijkt mij beter dan Neuer en Hart.
De winter is definitief pleite, foetsie, het wordt lekker weer, lekkere wijven gaan korte kleding aantrekken, langer licht, lekker bbq in de tuin. Ik kan hier heel vrolijk van wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een prachtige dag is het toch vandaag
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De winter is definitief pleite, foetsie, het wordt lekker weer, lekkere wijven gaan korte kleding aantrekken, langer licht, lekker bbq in de tuin. Ik kan hier heel vrolijk van worden
Als EA gewoon FUT beschikbaar maakt op de Vita, halen ze dat echt wel eruit, dan kun je echt FUtten in de tuinquote:
Dan koop ik hem directquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als EA gewoon FUT beschikbaar maakt op de Vita, halen ze dat echt wel eruit, dan kun je echt FUtten in de tuin
Laptoppiequote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als EA gewoon FUT beschikbaar maakt op de Vita, halen ze dat echt wel eruit, dan kun je echt FUtten in de tuin
Dan kan je geen wedstrijden doen, ze moeten gewoon een 1 op 1 kopie van console naar Vita brengenquote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gwYQRy2Nbc5RJquote:
Ik vind ze allebei baas. Ik heb de NIF RvP en daarmee loop ik nu 2:1quote:Op zondag 11 maart 2012 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
UP RvP: 5 wedstrijden 1 goal
Ibrahimovic: 13 wedstrijden 35 goals
Dat is een goeie prijs, jammer dat ik niet op xbox zitquote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef psychedelicate het volgende:
Is er toevallig nog iemand hier (Xbox) die 665,000 coins wil kopen voor ¤45 (dat is ¤6,80/100k)? Ik heb het een beetje gehad met dure/veel teams en volgens mij waren er hier laatst mensen die daadwerkelijk coins kopen.
Kan je veel meer op krijgen, op mp proberen voor 10?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef psychedelicate het volgende:
Is er toevallig nog iemand hier (Xbox) die 665,000 coins wil kopen voor ¤45 (dat is ¤6,80/100k)? Ik heb het een beetje gehad met dure/veel teams en volgens mij waren er hier laatst mensen die daadwerkelijk coins kopen.
Klopt, maar ik wilde het eerst hier even proberen voor een wat goedkopere prijs. Misschien dat ik het later wel op MP gooi, maar dan moet ik weer shit aanmaken. Ik ben lui.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan je veel meer op krijgen, op mp proberen voor 10?
quote:
Ik wist niet dat het aantal joden zo hoog lag .... Ik heb liever iedereen behalve Ajax kampioenquote:
Ja:quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef el-blanchito het volgende:
Heb ik de afgelopen 7 topcis nog wat gemist? Ik moest werken en optreden
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
Ik wil gewoon eerst iedereen kwijt zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat het aantal joden zo hoog lag .... Ik heb liever iedereen behalve Ajax kampioenGO AZ; PSV; TWENTE etc.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat het aantal joden zo hoog lag .... Ik heb liever iedereen behalve Ajax kampioenGO AZ; PSV; TWENTE etc.
Goede strategie: support de winnaar. Heb je een stuk leuker levenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
En laatste was het nog RSCA BARCA en Arsenal
Ja maar omdat rsca en AFCA bondgenoten zijn zij ookquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
En laatste was het nog RSCA BARCA en Arsenal
wat is dit voor onzinquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar omdat rsca en AFCA bondgenoten zijn zij ook
Ja want Arsenal is supergoed bezig einz einzquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede strategie: support de winnaar. Heb je een stuk leuker leven
Dit gaat me nog heel lang achtervolgenquote:
ach, jaren vliegen zo voorbij joh.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit gaat me nog heel lang achtervolgen
Nee? 2 jaar geleden in de groepsfase barbecue voor de match. En samen zijn ze gaan vechten tegen de zagrebsupporters toen ze in Anderlecht warenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef Fuszy het volgende:
rsca en afca gaan gewoon op de vuist met elkaar als ze tegen elkaar moeten, dus echt bondgenoten zijn het niet
Gaaaaaaaaaaaaaaaaast. Zeg je nu dat Barca en Arsenal bondgenoten zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar omdat rsca en AFCA bondgenoten zijn zij ook
Echt die 2e helftquote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
Holy fuck, Feyenoord is vreselijk lucky vanmiddag
De aanhang van Ajax in heel NL is groot omdat Ajax vroeger succesvol was... ( succes supporters 95%)quote:
[gje]zijn ze verloren?[/gje]quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt die 2e helftNadat van der Gun scoorde was het vreselijk en mogen we blij zijn met 1 punt
Zagreb supporters hebben jullie alsnog pak slaag gegeven hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee? 2 jaar geleden in de groepsfase barbecue voor de match. En samen zijn ze gaan vechten tegen de zagrebsupporters toen ze in Anderlecht waren
gje is geen belg. hebben ze verloren dus.quote:
Nee?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaast. Zeg je nu dat Barca en Arsenal bondgenoten zijn
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
De aanhang van Ajax in heel NL is groot omdat Ajax vroeger succesvol was... ( succes supporters 95%)
Heel dat idee van joden vind ik nergens op slaan , met israelische vlaggen beetje lopen wapperen in vak 410 en denken dat ze hooligans zijn haha
Het is: 'hebben ze verloren'quote:
Stereotype ajax supporterquote:
Ajacieden die blijven staanquote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zagreb supporters hebben jullie alsnog pak slaag gegeven haha
En terecht ookquote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zagreb supporters hebben jullie alsnog pak slaag gegeven haha
Je zegt 2 dingen waar een bron van waarheid in zit, maar je overdrijft wel. Ajax is inderdaad de club met de grootste status, dus ook de meeste successupporters, maar je moet niet vergeten dat Amsterdam wel meer dan 750.000 inwoners heeft, dus ook veel supporters die de club uit hun stadje supporten.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
De aanhang van Ajax in heel NL is groot omdat Ajax vroeger succesvol was... ( succes supporters 95%)
Heel dat idee van joden vind ik nergens op slaan , met israelische vlaggen beetje lopen wapperen in vak 410 en denken dat ze hooligans zijn haha
David Luiz op de linker CB imoquote:
dan kom ik niet uit met chemistryquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz op de linker CB imo
Te traagquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Luiz op de linker CB imo
Jammer, net iets te weinig link met Hart oid?quote:
Hi hi ha hoquote:
Wat mij tegenstaat aan Ajax is die hele structuur. Raad van commessarissen, raad van bestuur, raad van toezicht, en nog -tig raden. Uiteindelijk voor 1 elftal, wat een flauwekul. Torenhogen salarissen voor de spelers, terwijl AZ, Twente het met een stuk minder nog veel beter doen. Wat ze daar doen slaat helemaal nergens op. Ook vind ik het stadion een grote overdekte bioscoop, met bijbehorend publiek.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je zegt 2 dingen waar een bron van waarheid in zit, maar je overdrijft wel. Ajax is inderdaad de club met de grootste status, dus ook de meeste successupporters, maar je moet niet vergeten dat Amsterdam wel meer dan 750.000 inwoners heeft, dus ook veel supporters die de club uit hun stadje supporten.
Het verbaast me wel dat je dan niet elke week een volle ArenA met fanatieke supporters kan krijgen met bijna 4 miljoen supporters in heel Nederland... Je hebt Vak 410 waar enkele duizenden supporters zitten die fanatiek zijn en de rest is allemaal toneel publiek... ArenA kan wat minder dan 50000 man hebben dus als een grote club als Ajax geen eens 50000 fanatieke supporters kan vinden in de 4 miljoen kan ik concluderen dat merendeel gewoon succes supporters zijn...quote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je zegt 2 dingen waar een bron van waarheid in zit, maar je overdrijft wel. Ajax is inderdaad de club met de grootste status, dus ook de meeste successupporters, maar je moet niet vergeten dat Amsterdam wel meer dan 750.000 inwoners heeft, dus ook veel supporters die de club uit hun stadje supporten.
Gaan we weerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stereotype ajax supporterze komen aan die 4 miljoen omdat het allemaal teleteksties.
De arenAquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat mij tegenstaat aan Ajax is die hele structuur. Raad van commessarissen, raad van bestuur, raad van toezicht, en nog -tig raden. Uiteindelijk voor 1 elftal, wat een flauwekul. Torenhogen salarissen voor de spelers, terwijl AZ, Twente het met een stuk minder nog veel beter doen. Wat ze daar doen slaat helemaal nergens op. Ook vind ik het stadion een grote overdekte bioscoop, met bijbehorend publiek.
Ohja, en het Amsterdamse accent maakt me ook agressief
Rotterdams accent is veul ergerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat mij tegenstaat aan Ajax is die hele structuur. Raad van commessarissen, raad van bestuur, raad van toezicht, en nog -tig raden. Uiteindelijk voor 1 elftal, wat een flauwekul. Torenhogen salarissen voor de spelers, terwijl AZ, Twente het met een stuk minder nog veel beter doen. Wat ze daar doen slaat helemaal nergens op. Ook vind ik het stadion een grote overdekte bioscoop, met bijbehorend publiek.
ouwequote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rotterdams accent is veul erger
Keumen wij uit rottegdam ken je da nie hogen danquote:
Alkmaars danquote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rotterdams accent is veul erger
Ja nouw, watdan?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keumen wij uit rottegdam ken je da nie hogen dan
Smakelijk!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:39 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Wat een dag. Lekker weer, goede pot gespeeld, pilsje erbij
De belgische standaard zal wel laag liggen..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het een mooi stadon is
Komt omdat Ajax ruim 10 jaar geleden naar de beurs is gegaan, dat hadden ze nooit moeten doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar haal jij die 4 miljoen vandaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat je dan niet elke week een volle ArenA met fanatieke supporters kan krijgen met bijna 4 miljoen supporters in heel Nederland... Je hebt Vak 410 waar enkele duizenden supporters zitten die fanatiek zijn en de rest is allemaal toneel publiek... ArenA kan wat minder dan 50000 man hebben dus als een grote club als Ajax geen eens 50000 fanatieke supporters kan vinden in de 4 miljoen kan ik concluderen dat merendeel gewoon succes supporters zijn...
Ja stadion op fut ookquote:Op zondag 11 maart 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het een mooi stadion is
Ben er 2 keer geweest met een 'partijtje'. Dus gewoon rondleiding enzo al die mensen flippen als je doet alsof je dat kut veld op gaat lopenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De belgische standaard zal wel laag liggen..
Brabantse / limburgse vrouwen met een zachte gquote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Ieder accent is lelijk van het Nederlands..Limburgs, Rotterdams, Haags, Brabants, Amsterdams, Utrechts
Beursgenoteerd, daarom is het bestuurlijk ook zo'n troep daar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je eet zeker ook graag aardappelenquote:
idd, echt eigen schuld van City.quote:
Bron?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben er 2 keer geweest met een 'partijtje'. Dus gewoon rondleiding enzo al die mensen flippen als je doet alsof je dat kut veld op gaat lopen
@Pascal die 4 miljoen is van een onderzoek dat elk(?) jaar wordt gehouden.
Het is een duits onderzoek, volgens mij van Bildt of Bild of hoe het ook maar heet. Datzelfde onderzoek was ook dat er elke week zo'n 50K mensen zaten terwijl volgens veel andere onderzoeken het gemiddeld 40K zijn.quote:
CPM ofzo van Sport+ Markt maar hier een stukje erover (niet het onderzoek zelf) http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/24472__.phpquote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is een duits onderzoek, volgens mij van Bildt of Bild of hoe het ook maar heet. Datzelfde onderzoek was ook dat er elke week zo'n 50K mensen zaten terwijl volgens veel andere onderzoeken het gemiddeld 40K zijn.
Volgens Wikipedia is 39% van de Nederlandse voetballiefhebber voor Ajax. En ja, als dat iets zegt over de successupporters dan kan ik daaruit alleen maar concluderen dat Ajax nog steeds het meeste succes heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
CPM ofzo van Sport+ Markt maar hier een stukje erover (niet het onderzoek zelf) http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/24472__.php
De feiten wijzen alleen uit dat het op verleden berust..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is 39% van de Nederlandse voetballiefhebber voor Ajax. En ja, als dat iets zegt over de successupporters dan kan ik daaruit alleen maar concluderen dat Ajax nog steeds het meeste succes heeft.
Krijg je door de arrogante houding van ajaciedenquote:
Jij houdt meer van mannelijkequote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef stoereboii het volgende:
Vrouwelijke lijnrechtersechte draak daar
We weten dat je Ajax niet magquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijg je door de arrogante houding van ajacieden
Het was gewoon buitenspel, goede beslissing maar SB zal sinds dit jaar ook wel CIty supporter zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij houdt meer van mannelijke(hommo)
Het is echt een lelijke daarquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij houdt meer van mannelijke(hommo)
Die Sabic of hoe die cb van City ook heet heb ik tot nu toe ook alleen maar zien falen, meerdere wedstrijden, en niet zo'n beetje falen ook steeds.quote:
Doe toch een keer normaal en hou je met je eigen club bezig.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijg je door de arrogante houding van ajacieden
Voetballiefhebberquote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is 39% van de Nederlandse voetballiefhebber voor Ajax. En ja, als dat iets zegt over de successupporters dan kan ik daaruit alleen maar concluderen dat Ajax nog steeds het meeste succes heeft.
Nee had het over haar uiterlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het was gewoon buitenspel, goede beslissing maar SB zal sinds dit jaar ook wel CIty supporter zijn
Onmacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe toch een keer normaal en hou je met je eigen club bezig.
Niet dan? Supporters van geen enkele club praten zo uit de hoogte als in Amsterdam.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe toch een keer normaal en hou je met je eigen club bezig.
op FUT staat je Chelsea team na 3 potjes anders alweer op de TPquote:
zo ken ik er nog wel een paar hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan? Supporters van geen enkele club praten zo uit de hoogte als in Amsterdam.
Wat zit je nou dom te reageren?quote:
en terechtquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan? Supporters van geen enkele club praten zo uit de hoogte als in Amsterdam.
Klopt, vind het leuk om een paar wedstrijden te spelen en weer weg te doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op FUT staat je Chelsea team na 3 potjes anders alweer op de TP
En bij feyenoord zitten allemaal domme vmbo-b mensen op de tribune ... ga lekker ergens anders generaliseren en vooroordelen eruit gooien.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die voor Chelsea isquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te reageren?
Successupportertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |