Neem een seizoenkaart bij ADO Den Haag, je past prima tussen het publiek daar.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
halve inventaris van kinderboerderij in het water gegooid
ingebroken in autos
buurt afgebroken
om 3 uur 's nachts griek eten bestellen om het vervolgens te katapulteren vanaf 3 hoog naar verschillende doelwitten
heb mij hier niet schuldig aangemaakt tevens, was een grotere groep, echter kon ik het in mijn beschonken toestand wel waarderenquote:
ik ben alles behalve vandalistquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neem een seizoenkaart bij ADO Den Haag, je past prima tussen het publiek daar.
Maar ik kwam hier eigenlijk alleen maar om een goed nummer te droppen.
Groetjes.
walgelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
halve inventaris van kinderboerderij in het water gegooid
ingebroken in autos
buurt afgebroken
om 3 uur 's nachts griek eten bestellen om het vervolgens te katapulteren vanaf 3 hoog naar verschillende doelwitten
het was al opgeruimd een dag laterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
walgelijk
vinden jullie dat leuk? die kinderboerderij eigenaar zal vast blij geweest zijn toen hij zijn boerderij zo aantrof, stel vandalen![]()
try mequote:
ik doe dit continu , gewoon hengelen naar verontwaardiging , en als ik zoiets post weet ik gewoon alle verwachte reactiesquote:
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Dastan het volgende:
Spartacus-geluiden op de achtergrond. [ afbeelding ] mdma-werf lijkt een slagveld.
treffende beeldvorming, ik zag het voor mequote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Dastan het volgende:
gewoon, de heroïsche muziek, slaan van zwaarden, geschreeuw en dan uit je raam mensen zien rennen, politiebusjes, bootjes die langsvaren, schaduwen in de lichten bij de kroeg, alsof ik er middenin zit
dat heb je hè, op t speciale onderwijsquote:Op maandag 19 maart 2012 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewoon binnen het uur klaar met m'n tentamen
Daarvoor om 6 uur op hebben moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |