Het gaat hier om de ESF-top 50 die we gaan samenstellen, niet om het ESF 2012quote:Op zondag 11 maart 2012 09:58 schreef hunter2011 het volgende:
Zweden met een heel grote voorsprong.
Daarna in in 1 husselpot, het kan vriezen en dooien Noorwegen, Denemarken, Ierland, Italie en VK (indien het een goed lied, want hij heeft zijn naam al mee)
We gaan dan ook voor veel deelnemers... maar wellicht zwakken we het af naar een top 30 mocht het echt te karig blijkenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Is een Top 3 wel genoeg voor een goede lijst? Dan heb je toch minstens een stuk of 100 stemmers nodig.
Zeg het voort...zeg het voortquote:Op zondag 11 maart 2012 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd of er inderdaad iets van een top zoveel uit komt, of er straks een lijst is met x nummers met 3 punten, x nummers met 2 punten, x nummers met 1 punt.
M'n nr. 2 bleek uiteindelijk idd ook nog wel vrij duidelijk. Nr. 3 is zo definitief, de rest komt er dan dus gewoon niet in...quote:Op zondag 11 maart 2012 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond vooral mijn nummer 3 heel moeilijk. Ik heb duidelijk twee topfavorieten, maar verder vind ik zoveel nummers goed. Uiteindelijk ben ik toen maar afgegaan op welk nummer ik nog het meest luister.
Daar begin ik maar nooit aan. Dan moet je gaan voorspellen wat anderen zullen stemmen. Even oninzichtelijk als het weer als je het mij vraagt.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:25 schreef Arth_NL het volgende:
Lastig om te stemmen. Ik heb maar niet voor mijn echte top drie gekozen maar voor drie liedjes die ik mooi vind en waarvan ik denk dat ze iets meer kans maken de top te halen dan mijn daadwerkelijke favorieten.
Hallo, we zitten pas op dag 3. Nog ruim anderhalve maand te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog niet veel dubbele stemmen, dus qua "top" wordt het nog moeilijk.
Wij hebben in ieder geval dezelfde nummer 1quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog niet veel dubbele stemmen, dus qua "top" wordt het nog moeilijk.
Nog steeds niet geluisterdquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niet vreemd hoor, je was immers pas vijf
En wat vind je er nu van?
Eigenlijk wil ik het tot het laatst een beetje spannend houden...quote:
Oh okquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
FOK!radio bestaat niet meer, Radio49 is een amateuronline zendertje opgezet door FOK!kers, ik weet niet zeker wat je opgeroepen wil hebben? Niemand van de luisteraars (het is geen grote groep) vind iets aan het ESF ongeveer.
Ja, als ik me tzt op het rooster laat zetten dan kan dat gewoon, en dan promoten we dat in ESF dat iedereen die avond dan moet luisteren (kan gewoon via je browser).quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh okGaan we die Top 50 dan wel uitzenden daar?
Zenden we het uit in Henks Café tijdens de ESF-meet, als warmingup/achtergrond voor de puntentellingquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh okGaan we die Top 50 dan wel uitzenden daar?
Oh da's een prima planquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik me tzt op het rooster laat zetten dan kan dat gewoon, en dan promoten we dat in ESF dat iedereen die avond dan moet luisteren (kan gewoon via je browser).
Tof dat je meestemt, ben erg benieuwd naar je top 10!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Hallo
Ik volg het ESF subforum al een halfjaartje zijdelings, ik heb me nu aangemeld op FOK! om voor de ESF Top 50 te kunnen stemmen.
Dit zijn in ieder geval de nummers die het net niet hebben gered:
Anastasia Prikhodko - Mamo (Rusland, 2009)
Dmitry Koldun - Work Your Magic (Wit-Rusland, 2007)
Eldrine - One More Day (Georgië, 2011)
Elitsa Todorova - Water (Bulgarije, 2007)
Eva Rivas - Apricot Stone (Armenië, 2010)
Hari Mata Hari - Lejla (Bosnië-Herzegovina, 2006)
Igor Cukrov - Lijepa Tena (Kroatië, 2009)
Inga & Anush Arshakyan - Jan Jan (Armenië, 2009)
Karolina - Mojo Svet (Macedonië, 2007)
Lordi - Hard Rock Hallelujah (Finland, 2006)
Magdi Rúsza - Unsubstantial Blues (Hongarije, 2007)
Marija Serifović - Molitva (Servië, 2007)
Maja Keuc - No One (Slovenië, 2011)
Mor ve Ötesi - Deli (Turkije, 2008)
NOX - Forogj, Világ! (Hongarije, 2005)
Olta Boka - Zemrën e lamë peng (Albanië, 2008)
Patricia Kaas - Et s'il fallait le faire (Frankrijk, 2009)
Ruslana - Wild Dances (Oekraïne, 2004)
Safura - Drip Drop (Azerbeidzjan, 2010)
Urban Symphony - Rändajad (Estland, 2009)
Vanilla Ninja - Cool Vibes (Zwitserland, 2005)
Yohanna - Is it True? (IJsland, 2009)
De top 10 zal ik zo in de stemtopic plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |