Oh man je moet echt nog zoveel doen. Ik herken het, ben zelf ook alleen maar side quests aan het doen. Megaveel, megagroot en qua loot soms dramatischquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:37 schreef Quantic het volgende:
[..]
De game bevalt me nu al ontzettend, en wat is het groot....!Ik ben benieuwd hoe dit allemaal loopt, heb zojuist een gouden draken klauw uit een grot gevist, me eerste quest
Khajit all the way !quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Quantic het volgende:
Ik zit nu op ongeveer 10 uur in het spel en heb net m'n 2e draak neergehaald.. Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen want ik ben niet helemaal tevreden met de keuzes die ik heb gemaakt. Ik speel nu als redguard maar denk niet dat dit de perfecte character is voor mij. Ik wil het liefst 1 handed + magic spelen.. Of zit ik dan wel goed bij een redguard?
Klasses maken niks uit, uiteindelijk trekken de stats weer rechtquote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Quantic het volgende:
Ik zit nu op ongeveer 10 uur in het spel en heb net m'n 2e draak neergehaald.. Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen want ik ben niet helemaal tevreden met de keuzes die ik heb gemaakt. Ik speel nu als redguard maar denk niet dat dit de perfecte character is voor mij. Ik wil het liefst 1 handed + magic spelen.. Of zit ik dan wel goed bij een redguard?
Ik zeg Altmer voor spellsword (1h + magic)quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Quantic het volgende:
Uiteraard een dvdquote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef FerryNL het volgende:
Als je Skyrim in de winkels koopt, krijg je dan gewoon een dvd of een ticket?
Want je moet hem toch via Steam activeren zodat je het dan kan downloaden.
Oh ok maar je moet hem dan toch activeren via Steam. Maar dan download Steam toch meteen het spel of niet?quote:
Volgens mij download je nog wat data die niet op de dvd staat om het spel te unlocken, maar het is alweer even geleden dus ik weet het niet precies meerquote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Oh ok maar je moet hem dan toch activeren via Steam. Maar dan download Steam toch meteen het spel of niet?
Niet dat je voor niks met een dvd zit snap je.
Ah ok nou iig bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij download je nog wat data die niet op de dvd staat om het spel te unlocken, maar het is alweer even geleden dus ik weet het niet precies meer
Ja ondanks dat je de dvd hebt installeert ie eigenlijk automatisch via steam, dus gaat hij downloaden. Als je per se via de dvd wilt installeren moet je de download stoppen, alle local content verwijderen en weer opnieuw gaan installeren.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:04 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Oh ok maar je moet hem dan toch activeren via Steam. Maar dan download Steam toch meteen het spel of niet?
Niet dat je voor niks met een dvd zit snap je.
Ah ok ja dan kan ik het net zo goed gewoon via Steam downloaden. Dan koop ik geen dvd maar dan koop ik hem gewoon rechtstreeks via Steam.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ondanks dat je de dvd hebt installeert ie eigenlijk automatisch via steam, dus gaat hij downloaden. Als je per se via de dvd wilt installeren moet je de download stoppen, alle local content verwijderen en weer opnieuw gaan installeren.
Steam was toen vreselijk traag omdat de halve wereld zat te downloaden dus ik wilde via de dvd, koste me een stuk of drie pogingen tot ie het eindelijk deed. Normaal gaat het downloaden wel redelijk snel dus kun je net zo goed via steam doen.
Ja drm ga ik ook op de pc spelen. Ik ga gewoon meteen met mods aan de slag haha.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef Aezeal het volgende:
En als je het vanilla hebt uitgespeeld heb je nog de mods... ik ben zelf nu aan het modden maar ik ga het zeker ook met mods spelen.
Ik zou geen 'cheat mods' nemen of met god wapens en dergelijke. Zonde van het spel.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja drm ga ik ook op de pc spelen. Ik ga gewoon meteen met mods aan de slag haha.
Sowieso is het zonde om het makkelijkste spel uit 2011 zo te verklotenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zou geen 'cheat mods' nemen of met god wapens en dergelijke. Zonde van het spel.
Ik heb besloten me helemaal van skyrim af te sluiten totdat er minimaal 2 dlc's zijn. Tegen die tijd zijn mods ook lekker ontwikkeld en kan ik heerlijk beginnen aan een game die 2 keer zo groot is als bij de releasequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef Saind het volgende:
Een van de betere mods. Is er ondertussen al nieuws over DLC? Ben ik wel aan toe
Kan dat uberhaubt, Skyrim 100%? Sidequest blijven oneindig komen toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Marnixos het volgende:
Ik ga als ik Skyrim 100% heb gewoon weer lekker Morrowind doen
Volgens mij zijn dat dan steeds quests waar je 1 speciaal persoon moet omleggen of 10 berenvellen moet verzamelen. Begeven moment ben je dat ook wel zat denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan dat uberhaubt, Skyrim 100%? Sidequest blijven oneindig komen toch?
Die quests zie ik dan ook niet als quests. Dat was gewoon een goedkope manier om meer te doen te hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan dat uberhaubt, Skyrim 100%? Sidequest blijven oneindig komen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |