oh das helaas best wel balen man, geef anders je huisadres dan kom ik daar langsquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef weerstandje het volgende:
[..]
In het weekend werkt mijn ov niet dus helaas man
Okay man gezzeliequote:Op zondag 11 maart 2012 11:15 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oh das helaas best wel balen man, geef anders je huisadres dan kom ik daar langs
in utrecht of waar?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Okay man gezzelie
legerzoom 32, zie je zo wel dan
Hihihi kussie kussie!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
JIJ HOUD OOK JE BEK HÉ OF WIL JE OOK AFGERANSELD WORDEN NET ALS PAUL OVER EEN UUR BIJ UTRECHT CS !!
Mkayquote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
ah ik ize het, ok ik zie je zo, zet alvast maar een grote pot framboze thee klaar
quote:
Mijn ouders zijn ook een beetje gestoord af en toe.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:34 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Mensen die hun kinderen Johannes noemen.
Hahaha en je vader heet zeker Deur? ..quote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook een beetje gestoord af en toe.
Ik schrokquote:Op zondag 11 maart 2012 13:51 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
OOH PAULTJE?, ik heb alvast een wiki page over je geschreven http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Zo is het maar net, mensen die haterig doen op andere op internetquote:
paul, die denkt dat ie veilig isquote:Op zondag 11 maart 2012 13:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo is het maar net, mensen die haterig doen op andere op internet
nouhouuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
paul, die denkt dat ie veilig is
oeh, wat ben ik bang, nou dan ga ik het zeggen tegen danny de munk, met zijn achterlijke geblér ren jij keihard wegquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Paul het volgende:
[..]
nouhouuuuuuuuuuuu
Ik ga het zeggen tegen Danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |