3!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:58 schreef HaJee het volgende:
Ik ben een fan. Zal ik op stand 1, 2 of 3 blazen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, maar alleen op z'n Nederlands, niet op z'n Duits.
Hoest met Meistiertje?quote:Op zondag 11 maart 2012 03:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zonder idool geen fans he slimmerik.
Nee, paul is een lieger, bedrieger, smeerlap en achter de ellebogen viezerik.quote:
Nouja wat een onzinquote:Op zondag 11 maart 2012 03:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, paul is een lieger, bedrieger, smeerlap en achter de ellebogen viezerik.![]()
Overigens zou jij beter moeten weten en een slotje moeten zetten
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, paul is een lieger, bedrieger, smeerlap en achter de ellebogen viezerik.![]()
Alsof ik ooit een slotje op een van Paul z'n topics zou zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lever dan dat schijnblauwe kleurtje maar weer inquote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een slotje op een van Paul z'n topics zou zetten.
Nee joh. Doe niet zo verzuurd.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lever dan dat schijnblauwe kleurtje maar weer in
Dit is ONZ, GGMM is mod van KLB.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lever dan dat schijnblauwe kleurtje maar weer in
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gastmod niet. En zeker niet op dit pareltje.
Nee, dat helpt de wereld schoon te houden van achter de ellebogen etterbakjes als paulquote:
Je kleur onwaardig dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gastmod niet. En zeker niet op dit pareltje.
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, dat helpt de wereld schoon te houden van achter de ellebogen etterbakjes als paul
De dierentram, een glas inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:10 schreef Rezania het volgende:
Wacht, ben jij niet die gek met die insectentram?
Het is weekend!! Wat zul jij depressief zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, dat helpt de wereld schoon te houden van achter de ellebogen etterbakjes als paul
quote:
Ga dan maar malariamuggen in Afrika redden inplaats van over Paul te zeiken.quote:
Voor mij is het elke dag weekend.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:11 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Het is weekend!! Wat zul jij depressief zijn.
Nee joh, als ik dit topic niet sluit doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Door dit topic open te laten laat je al zien geeneens over waarden en/of normen te beschikken. En ja, dat mag je beschouwen als een crewbash dus doe maar snel hoilen in FC.
Ik zeik over wie ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga dan maar malariamuggen in Afrika redden inplaats van over Paul te zeiken.
Uitslag komt deze week nog hè, ik heb me te laat aangemeld, anders had je flinke concurrentie natuurlijk.quote:
Helaas wel ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zeik over wie ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil.
Proost dan maarquote:Op zondag 11 maart 2012 03:09 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Hiermaat gefrusteerde mensen zijn overal.
Ik drink er nog 1 op. Proost.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zeik over wie ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil.
Mooi en nu stilzijn want de grote mensen gaan even verder praten.quote:
Paul is een aandachtshoer en zegt niks zinnigs, steekt je als je je omdraait zo een mes in je rug.quote:
Ik ga een marathon uitslapen proberen morgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga zo lekker noar bedde. Morgen weer vroeg op.
Ach gossie, slechte ervaring met Paul gehad?quote:Op zondag 11 maart 2012 03:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Paul is een aandachtshoer en zegt niks zinnigs, steekt je als je je omdraait zo een mes in je rug.
Veel gehoord bij de scouting vandaag?quote:Op zondag 11 maart 2012 03:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mooi en nu stilzijn want de grote mensen gaan even verder praten.
Gewoon terug koppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Paul is een aandachtshoer en zegt niks zinnigs, steekt je als je je omdraait zo een mes in je rug.
Gelijk heb je!quote:Op zondag 11 maart 2012 03:18 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Ik ga een marathon uitslapen proberen morgen.
Nee zo is ie gewoon. En hij gedraagt zich zwakzinnig.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ach gossie, slechte ervaring met Paul gehad?
Ik zou er geen topic aan vuil maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee zo is ie gewoon. En hij gedraagt zich zwakzinnig.
Nee, jij bent een baken van intellectie wil je zeggen?quote:Op zondag 11 maart 2012 03:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer dus alles kan!quote:Op zondag 11 maart 2012 03:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
OMG het gaat toch nog wat worden hier.
Daarom vervuil ik dit topic ook gewoon.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:20 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Ik zou er geen topic aan vuil maken.
Ik steek anderen geen mes in hun rug.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij bent een baken van intellectie wil je zeggen?
Ongeluksgetal.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de bovenstaande 13 reacties niet gelezen.
Ach grutjes tochquote:Op zondag 11 maart 2012 03:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En op wat voor manier heb jij er dan last van dat je er een half topic over zeikt?quote:Op zondag 11 maart 2012 03:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Personen messen in de rug steken op een forum.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik steek anderen geen mes in hun rug.
Dat. Hoe triest kun je het hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:23 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Personen messen in de rug steken op een forum.
Ernstige shit dat direct naar het Hooggerechtshof moet.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:23 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe triest kun je het hebben. Ik heb ook al een doodsverwensing gekregen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:23 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:26 schreef Adelante het volgende:
Als je op een forum al niet direct kunt zijn, hoe sociaal onbegaafd moet je dan in het dagelijkse leven overkomen
Ik lever altijd kwaliteits post's. of toch niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:26 schreef Adelante het volgende:
Als je op een forum al niet direct kunt zijn, hoe sociaal onbegaafd moet je dan in het dagelijkse leven overkomen
Nooit eens niet valsquote:
dat krijg je ervan als je mn bankpasje skimtquote:
HOU GEWOON JE BEK KOM VECHTEN DAN 1 OP 1 GEVECHT OM 12 UUR OP UTRECHT CSquote:Op zondag 11 maart 2012 08:35 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je mn bankpasje skimt
PRIMA HOEREJOOD IK KOM VECHTEN 12 UUR UTRECHT CS, GEEN WAPENS, 1 OP 1, EN WAAG HET NIET TE KOMEN MET JE MOEDER, WANT IK KAN HARDER RENNEN DAN JE DENKT!quote:Op zondag 11 maart 2012 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU GEWOON JE BEK KOM VECHTEN DAN 1 OP 1 GEVECHT OM 12 UUR OP UTRECHT CS
JIJ HOUD OOK JE BEK HÉ OF WIL JE OOK AFGERANSELD WORDEN NET ALS PAUL OVER EEN UUR BIJ UTRECHT CS !!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:51 schreef Fopje het volgende:
Zo veel liefde in 1 topic. Ik word er gewoon een beetje geil van.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
HEB JE HET GODVER TEGEN MIJ SOMS, WIL JE OOK INMEKAAR GESLAGEN WORDEN NET ALS PAUL, EN FOPJE?!quote:
HE WAT NOU LIEF, ZAL IK EENS LIEF DOEN MET MN MAATJE 43 SCHOEN TEGEN JE GEZICHT AAN OVER 1 UUR BIJ UITRECHT CS HÉ NIET ZO STOER MEER HE?quote:
In het weekend werkt mijn ov niet dus helaas manquote:Op zondag 11 maart 2012 11:01 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
HE WAT NOU LIEF, ZAL IK EENS LIEF DOEN MET MN MAATJE 43 SCHOEN TEGEN JE GEZICHT AAN OVER 1 UUR BIJ UITRECHT CS HÉ NIET ZO STOER MEER HE?
oh das helaas best wel balen man, geef anders je huisadres dan kom ik daar langsquote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef weerstandje het volgende:
[..]
In het weekend werkt mijn ov niet dus helaas man
Okay man gezzeliequote:Op zondag 11 maart 2012 11:15 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oh das helaas best wel balen man, geef anders je huisadres dan kom ik daar langs
in utrecht of waar?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Okay man gezzelie
legerzoom 32, zie je zo wel dan
Hihihi kussie kussie!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
JIJ HOUD OOK JE BEK HÉ OF WIL JE OOK AFGERANSELD WORDEN NET ALS PAUL OVER EEN UUR BIJ UTRECHT CS !!
Mkayquote:Op zondag 11 maart 2012 11:25 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
ah ik ize het, ok ik zie je zo, zet alvast maar een grote pot framboze thee klaar
quote:
Mijn ouders zijn ook een beetje gestoord af en toe.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:34 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Mensen die hun kinderen Johannes noemen.
Hahaha en je vader heet zeker Deur? ..quote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook een beetje gestoord af en toe.
Ik schrokquote:Op zondag 11 maart 2012 13:51 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
OOH PAULTJE?, ik heb alvast een wiki page over je geschreven http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Zo is het maar net, mensen die haterig doen op andere op internetquote:
paul, die denkt dat ie veilig isquote:Op zondag 11 maart 2012 13:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo is het maar net, mensen die haterig doen op andere op internet
nouhouuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
paul, die denkt dat ie veilig is
oeh, wat ben ik bang, nou dan ga ik het zeggen tegen danny de munk, met zijn achterlijke geblér ren jij keihard wegquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Paul het volgende:
[..]
nouhouuuuuuuuuuuu
Ik ga het zeggen tegen Danny
'k Zeg liever niet hoe mijn vader heetquote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hahaha en je vader heet zeker Deur? ..
Hennie!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
'k Zeg liever niet hoe mijn vader heet
Hahahahahhahahahaha, nu al gesloten door smegmanusquote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze "hoi fans" topics moeten maken
Hoi fans!
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Paul het volgende:
Hoi fans!
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet panjo de wasbeer boos maken
slotje +1quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahaha, nu al gesloten door smegmanus
Wat een schattige wasbeer ben jijquote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet panjo de wasbeer boos maken
Dankjequote:Op zondag 11 maart 2012 14:10 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wat een schattige wasbeer ben jij
Je bent toch een van de weinige die dat voor elkaar krijgt ehquote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Paul het volgende:
Hoi fans!
Dan kan hij ook alle bagger van tong80 sluiten.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Soms zou ik willen dat SWJ even terug was, die zou deze bagger allang hebben gesloten
Deze quote ik even, alleen maar omdat het jouw uitspraak is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Soms zou ik willen dat SWJ even terug was, die zou deze bagger allang hebben gesloten
Niet eens gezeur dat je afkorting verkeerd geschreven is?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze quote ik even, alleen maar omdat het jouw uitspraak is.
Lul niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet eens gezeur dat je afkorting verkeerd geschreven is?
Nieuwe V&A moderatorquote:Op zondag 11 maart 2012 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, en er is ook nog niemand anders gekozen, dus kompt goed
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef S1nn3rz het volgende:
Haha prutser ik zei het al.![]()
en nu lekker opbokken van het forum, kneus.
Wegwezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:51 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
OOH PAULTJE?, ik heb alvast een wiki page over je geschreven http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Een schrale troost, je hebt bij mij wel een tagje.
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat dat tagje zo blijftquote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Een schrale troost, je hebt bij mij wel een tagje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |