dr gezichtje is wel lief =)quote:
oh sorry... was jij het op de foto...?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat jij me voortaan zou negeren snarf.
Niet zo gevat doenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh sorry... was jij het op de foto...?
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:
Gelukkig anders kunnen we weer een huilende jongen troosten, een keer was genoeg.quote:
Zit Heloef niet zo te jennenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig anders kunnen we weer een huilende jongen troosten, een keer was genoeg.
Probeer jij er maar over heen te komen dat de kneus van de klas een vriendin heeft en jij niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig anders kunnen we weer een huilende jongen troosten, een keer was genoeg.
Ik zou haar zeker niet doen inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Met de rest vind ik ook niet veel mis hoor. Die puntige knieën alleen hè?
Als jij dat zou zien zou je ook huilen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer jij er maar over heen te komen dat de kneus van de klas een vriendin heeft en jij niet.
Nou nee, zo bitter ben ik ook alweer niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als jij dat zou zien zou je ook huilen.
en bij jou een paar vingers, zodat je stopt met onzin typen..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Nu we het trouwens hebben over schoonheid, eerder deze week zag ik een foto van een vrouwelijk user die post in dit topic. Er mochten wel wat pondjes vanaf als ik eerlijk mag zijn.
Wie dan? Als je ze zo flink bent om te zeggen dat er wat vanaf moet kan je ook wel zeggen om wie het gaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Nu we het trouwens hebben over schoonheid, eerder deze week zag ik een foto van een vrouwelijk user die post in dit topic. Er mochten wel wat pondjes vanaf als ik eerlijk mag zijn.
Dan typt-ie verder met zijn neus. Zo zijn ze, die figuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bij jou een paar vingers, zodat je stopt met onzin typen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik val op ordinair.quote:
das waar... kneuzen blijf je altijd houdenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan typt-ie verder met zijn neus. Zo zijn ze, die figuren.
Dat is geen onzin dat is de waarheid.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bij jou een paar vingers, zodat je stopt met onzin typen..
Ik vind ordinair nooit sexy. Maar ik ben geen man, kan me wel voorstellen dat ordinair lekker is voor een keertje. Als je man bent.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik val op ordinair.
Niet voor relaties en dergelijke, dat dan weer niet.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef Chamastya het volgende:
Mannen...Die tweede, ik ben verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef Chamastya het volgende:
Mannen...Die eerste had je weg mogen laten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is!
Zag ze er verder leuk uit?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is geen onzin dat is de waarheid.
mja... dek dat t gewoon een triesteling is, die eigenlijk gewoon onzin loopt te brallen...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
Zie DG weer eens om mijn vraag heen draaien.
Dé carnavalshit voor 2013.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Kneuzen typen met neuzen, ik zie hitpotentie.
en dan mag romana (van die scooter) er een dansje op maken =Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan mag romana (van die scooter) er een dansje op maken =D
Ik hou persoonlijk niet zo van vleeskeuringen en zeker niet van mensen die je 'kent'. Maar het is misschien niet subtiel, maar zoveel is er toch niet mis mee om te benoemen dat iemand iets te zwaar is.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... dek dat t gewoon een triesteling is, die eigenlijk gewoon onzin loopt te brallen...
hij doet t niet eens.. =p zo slecht is tquote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag dan ordinair zijn opwindend vind ik dit niet voor alle duidelijkheid.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:07 schreef Chamastya het volgende:
Heloef special!Over het gehele internet zijn tienduizenden goddellijke vrouwen te vinden. Jij komt met een rij van 5 waarvan ik er 2 leuk vind. Dat kan beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat krijg je als je een ajacied laat typen?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Kneuzen typen met neuzen, ik zie hitpotentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff is toch voor Heloefquote:Op zondag 11 maart 2012 01:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Over het gehele internet zijn tienduizenden goddellijke vrouwen te vinden. Jij komt met een rij van 5 waarvan ik er 2 leuk vind. Dat kan beter!
wel als er vervolgens niet geszegd wordt over wie hij t heeft en t ook niet tegen de desbetreffende persoon zegt. Tis nu meer als een soort "lelijke dingen roepen" en zozeer opbouwend ofzo bedoeldquote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van vleeskeuringen en zeker niet van mensen die je 'kent'. Maar het is misschien niet subtiel, maar zoveel is er toch niet mis mee om te benoemen dat iemand iets te zwaar is.
Maar ik weet niet wie 'iemand' is, dat is niet gezegd. En ik weet wel graag alles, hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van vleeskeuringen en zeker niet van mensen die je 'kent'. Maar het is misschien niet subtiel, maar zoveel is er toch niet mis mee om te benoemen dat iemand iets te zwaar is.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie 'iemand' is, dat is niet gezegd. En ik weet wel graag alles, hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:11 schreef L-E het volgende:
[..]
DM of PM 'm! Als het hier staat, is het voor iedereen!
Zou jij je beter voelen als ik zeg dat ik het over jouw had?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel als er vervolgens niet geszegd wordt over wie hij t heeft en t ook niet tegen de desbetreffende persoon zegt. Tis nu meer als een soort "lelijke dingen roepen" en zozeer opbouwend ofzo bedoeld
tis gewoon een loze opmerking
Die vraag is iets te uitgebreid om kort te beantwoorden. Je bedoelt: Ik ken jou niet, wat moet jij hier? Of iets in die trant, of niet?quote:
Jouw wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou jij je beter voelen als ik zeg dat ik het over jouw had?
Gun mij ook eens wat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:11 schreef L-E het volgende:
[..]
DM of PM 'm! Als het hier staat, is het voor iedereen!
We hebben alle tijd hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag is iets te uitgebreid om kort te beantwoorden. Je bedoelt: Ik ken jou niet, wat moet jij hier? Of iets in die trant, of niet?
Ik weet graag alles.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag is iets te uitgebreid om kort te beantwoorden. Je bedoelt: Ik ken jou niet, wat moet jij hier? Of iets in die trant, of niet?
zou wel eerlijker zijn... en nuttiger (mocht ik wat met die info willen doen)quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou jij je beter voelen als ik zeg dat ik het over jouw had?
Die heeft DG niet nodig om haar dat te vertellen, doet ze zelf wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed volgens mij bedoelde DG op Myraela (
Nou ik ben benieuwd liefste.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gun je mooiere vrouwen dan hij liet zien.
mja, maar zij wil zelf ook afvallen en vind zichzelf ook niet de magerste, maar waarom (als degene niet eens online is) toch zon opmerking rondgooien..?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed volgens mij bedoelde DG op Myraela (
Ik snapte hem ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Vond je mijn grapje niet leuk heloef?
Mee eens. Ik weet de onderlinge verhoudingen niet, maar zoiets posten over iemand die niet aanwezig is, is op geen enkele manier constructief bedoeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, maar zij wil zelf ook afvallen en vind zichzelf ook niet de magerste, maar waarom (als degene niet eens online is) toch zon opmerking rondgooien..?
juist!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet de onderlinge verhoudingen niet, maar zoiets posten over iemand die niet aanwezig is, is op geen enkele manier constructief bedoeld.
R&P'er sinds 2010, kom altijd in Singles.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een flinke jongen het niet durven zeggen als ze er is en ook niet eens durven zeggen dat het over haar gaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet de onderlinge verhoudingen niet, maar zoiets posten over iemand die niet aanwezig is, is op geen enkele manier constructief bedoeld.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
R&P'er sinds 2010, kom altijd in Singles.
Het is zo'n nacht, te wakker om te slapen. Hier is leven, daarom.
Aha duidelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
goedereden! welkom =Dquote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Goed zo, anders kreeg je heel veel DM's.quote:
Ja, want geen fobo.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer me in te houden.
Wie weet is ze wel lelijk
Tsss.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gun je mooiere vrouwen dan hij liet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tevreden L-E![]()
Nou bij deze.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou wel eerlijker zijn... en nuttiger (mocht ik wat met die info willen doen)
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed zo, anders kreeg je heel veel DM's.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:19 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Tsss.Die 4e is een dikke drol aan het draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tevreden L-E![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:19 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Tsss.Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tevreden L-E![]()
Dat dacht ik ook...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die 4e is een dikke drol aan het draaien
Dan doe je het beter dan de meeste van onsquote:Op zondag 11 maart 2012 01:20 schreef L-E het volgende:
Nog een reden om mijn DM met rust te laten, de beste reden: ik heb een kind. Niet alleen een vriend, ook nog een kind. Zo.
Nu weer back to business!
Dan is het goed.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan de meeste van ons
Hosselbaasje.quote:
ja, want wij vinden versieren gewoon heel moeilijk .. hebben een geldige reden =pquote:Op zondag 11 maart 2012 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan de meeste van ons
Kinderenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:20 schreef L-E het volgende:
Nog een reden om mijn DM met rust te laten, de beste reden: ik heb een kind. Niet alleen een vriend, ook nog een kind. Zo.
Dus je zit zeker ook in OUD. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:20 schreef L-E het volgende:
Nee, ik zeg enkel dat ik het niet slechter doe dan jij, zoals faxie probeert te beweren.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, jij hebt óók een vriend en een kind?
Oh dat las ik pas later.quote:
Dat is oke, je bent niet bepaald iemand wiens mening daarin ertoe doet.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je zit zeker ook in OUD. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus...
maar das ook een geldige reden om nog single te zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet moeilijk.
Ben er gewoon niet geschikt voor, die mensen heb je.
So serious.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat ik het niet slechter doe dan jij, zoals faxie probeert te beweren.
Dat dacht ik wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar das ook een geldige reden om nog single te zijn
Nou jah dan is fok wel de place to bequote:Op zondag 11 maart 2012 01:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toen werd je gehosseld door een internet white knight?
Versieren, bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet moeilijk.
Ben er gewoon niet geschikt voor, die mensen heb je.
Gelukkig hoef je je niet meer te melden in het rammelaarstopic, dat spreekt dan wel weer voor jequote:Op zondag 11 maart 2012 01:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is oke, je bent niet bepaald iemand wiens mening daarin ertoe doet.
Ja.quote:
Toen ik al die onzin doormaakte, kwam ik niet op FOK. Daar is iedereen dankbaar voor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je niet meer te melden in het rammelaarstopic, dat spreekt dan wel weer voor je
Wat begrijp je niet aan 'de meeste' ?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat ik het niet slechter doe dan jij, zoals faxie probeert te beweren.
Ik snap het ook nooit. Blij dat ik vrouw ben en achterover kan leunen, in afwachting van de ander.quote:
Gelukkig heb je wel zelfkennis... Maar dat maakt niet alles goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik al die onzin doormaakte, kwam ik niet op FOK. Daar is iedereen dankbaar voor.
ghehehe... flirten is toch stiekem een beetje leuk..??quote:Op zondag 11 maart 2012 01:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit. Blij dat ik vrouw ben en achterover kan leunen, in afwachting van de ander.
Dat is correct.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis... Maar dat maakt niet alles goed.
Ik ben gewoon niet smooth, ik snap serieus niet hoe zulke dingen werken. Romances ontstaan overal alleen hoe blijft altijd een enorm raadsel.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit. Blij dat ik vrouw ben en achterover kan leunen, in afwachting van de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... flirten is toch stiekem een beetje leuk..??
Ja, comfort zone is zo fijn op het moment zelf (m/v)quote:Op zondag 11 maart 2012 01:25 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]valt mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt t niet over gebouwen enzo
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet smooth, ik snap serieus niet hoe zulke dingen werken. Romances ontstaan overal alleen hoe blijft altijd een enorm raadsel.Je moet gewoon tegelijk verliefd worden. Jij op iemand, en die iemand op jou. En dan gaat het vanzelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die snapt ook nooit hoe menselijke relaties ontstaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
valt mee...je hebt t niet over gebouwen enzo
De meesten doen het naar mijn mening beter.quote:
Dat kan wel gebeuren, maar als ze een beetje op mij lijkt verbergt ze die gevoelens gewoon.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegelijk verliefd worden. Jij op iemand, en die iemand op jou. En dan gaat het vanzelf!
dan moet je iemand vinden die niet is zoals jijquote:Op zondag 11 maart 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan wel gebeuren, maar als ze een beetje op mij lijkt verbergt ze die gevoelens gewoon.
Nieuw probleem.
Zo'n heldere uitleg heb ik lange tijd niet meer gelezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegelijk verliefd worden. Jij op iemand, en die iemand op jou. En dan gaat het vanzelf!
En dat werkt weer niet heh.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan moet je iemand vinden die niet is zoals jij
Ja kloptquote:Op zondag 11 maart 2012 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
alles komt goed wt-tjequote:Op zondag 11 maart 2012 01:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n heldere uitleg heb ik lange tijd niet meer gelezen.
En met de juist ingegoten wijsheden kan ik dan gerust dromen.
WT weet mij altijd op waarde te schatten!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n heldere uitleg heb ik lange tijd niet meer gelezen.
En met de juist ingegoten wijsheden kan ik dan gerust dromen.
Alcohol haalt remmingen weg. Gewoon doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan wel gebeuren, maar als ze een beetje op mij lijkt verbergt ze die gevoelens gewoon.
Nieuw probleem.
Het overgrote deel faalt andersquote:Op zondag 11 maart 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meesten doen het naar mijn mening beter.
Bovendien is het niet nodig om bij elke nieuweling in dit topic jouw negatieve mening over de mensen hier neer te knallen.
Ga je alweer?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:31 schreef L-E het volgende:
[..]
WT weet mij altijd op waarde te schatten!
Trusten!
je mag niet op potjes pissenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het overgrote deel faalt anders
En hoor wie het zegt, jij bent ook niet vies van een potje afzeikenDat is nog minder nodig dan zeggen dat er mensen die falen met versieren in een topic zitten dat gaat over -verrassing- falen met versieren
Dat is correct. En jij gaf me zojuist een aanleiding.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
Het overgrote deel faalt anders
En hoor wie het zegt, jij bent ook niet vies van een potje afzeiken
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is correct. En jij gaf me zojuist een aanleiding.
vreemd of onbekend.. of beide..? =pquote:
Aha, gewoon dronken vertellen dat ik verliefd op haar ben.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Alcohol haalt remmingen weg. Gewoon doen.
ik las het toch ..... omdraaien en bukken wel wel nu !quote:
Ik ben ook een bijzonder charmant heerschap.quote:
En dan over haar heen kotsenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha, gewoon dronken vertellen dat ik verliefd op haar ben.
Problem solved.
als ze je afwijst kun je altijd nog zeggen dat je dronken was... is dat probleem ook meteen gesolvedquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Problem solved.
Pardon?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Murdera en faxie beiden enigszins negatief.
Lieve [insert name] ik hou van... BLURGHHHHHHHHquote:
Alleen als ik daarna ook magquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik las het toch ..... omdraaien en bukken wel wel nu !
jijquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Murdera en faxie beiden enigszins negatief.
Mijn eerste date met huidige vriendlief was ik zooo nerveus dat ik mezelf wat heb gekalmeerd met een wijntje. Klinkt sneu he.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Problem solved.
wie noemt zn kind nu insert name =p ghehehe...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve [insert name] ik hou van... BLURGHHHHHHHH
wat denk je zelfquote:
Ik vertelde Myra ook dat ik van haar hield, geen probleem achteraf.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ze je afwijst kun je altijd nog zeggen dat je dronken was... is dat probleem ook meteen gesolved
dus je hebt echt over een pot gezeken?quote:
ik hier? hoe kom je erbij?quote:
Omdat we in dit topic zitten ga ik dit toch even vragen: je weet dat je niet begint met 'houden van' he?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve [insert name] ik hou van... BLURGHHHHHHHH
Daar ging het de vorige keer bij hem mis...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat we in dit topic zitten ga ik dit toch even vragen: je weet dat je niet begint met 'houden van' he?
Laat benzin 't niet horen.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef L-E het volgende:
Omdat we in dit topic zitten ga ik dit toch even vragen: je weet dat je niet begint met 'houden van' he?
Gewoon een quick fix. Doe het zelf eigenlijk alleen niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn eerste date met huidige vriendlief was ik zooo nerveus dat ik mezelf wat heb gekalmeerd met een wijntje. Klinkt sneu he.Was compleet nuchter, alleen die extreme zenuwen waren weg. Het was een absolute droomdate, en we zijn nu 20 maanden verder. Alcohol is de oplossing voor alles, echt!
De WC pot ja.... jij niet dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus je hebt echt over een pot gezeken?
ik doe dat er meestal inquote:
quote:
GMTAquote:
Ik begin gewoon met keiharde a... ...... ....... /drommelquote:Op zondag 11 maart 2012 01:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar ging het de vorige keer bij hem mis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talent.
Drama means nothing, it's part of the game.
maar even hoor, verveelde me gewoon en zat in actieve topics te loerenquote:
Te laat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar even hoor, verveelde me gewoon en zat in actieve topics te loeren![]()
maar hoi
meestal ja, er zijn ook situaties waarin ik weleens iets anders doe, daar komt geen pot bij te pas, maar dat hang ik niet aan jouw snoerquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik dacht even dat ze op haar bek zou gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talent.
Btw, ondanks dat ik het wel heel erg knap vind, heeft het voor mij totaal niets opwindends, paaldansen.
Alsof je die nuance nog maakt als je dronken bent.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:39 schreef L-E het volgende:
[..]
nee bah, ik zet liever versquote:
Het is nooit te laat Plutocraatquote:
Ik zie waar het mis gaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof je die nuance nog maakt als je dronken bent.
Aww wat schattig.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn eerste date met huidige vriendlief was ik zooo nerveus dat ik mezelf wat heb gekalmeerd met een wijntje. Klinkt sneu he.Was compleet nuchter, alleen die extreme zenuwen waren weg. Het was een absolute droomdate, en we zijn nu 20 maanden verder. Alcohol is de oplossing voor alles, echt!
Mee eens. Moderne dans is dan veel sexier.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze op haar bek zou gaan.
Btw, ondanks dat ik het wel heel erg knap vind, heeft het voor mij totaal niets opwindends, paaldansen.
He bah, dat wil ik ook niet aan m'n snoer hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 01:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meestal ja, er zijn ook situaties waarin ik weleens iets anders doe, daar komt geen pot bij te pas, maar dat hang ik niet aan jouw snoer
Voor een date? Enorm.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn soms ook onzeker?
daarom zeg ik dus ook niksquote:Op zondag 11 maart 2012 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, dat wil ik ook niet aan m'n snoer hoor
Maak je geen zorgen, ik vertel meestal gewoon niks aan de dame in kwestie.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:47 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben zelfs al onzeker als ik belangrijk belletje moet doen
You win some, you lose some. Komt wel goed met jou.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik vertel meestal gewoon niks aan de dame in kwestie.
Toen ik het wel deed was ze wel verliefd, niet op mij natuurlijk.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:47 schreef debeterebob het volgende:
Had ik vroeger last van.... tegenwoordig valt het wel mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:47 schreef debeterebob het volgende:
Maar dat was alleen omdat ik hem moest voorliegen trouwens.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Met trillende handjes bellen met de redacteur van de krant.
Ergens ben ik wel toen banger geworden om me nog een keer bloot te geven als het ware.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:48 schreef L-E het volgende:
[..]
You win some, you lose some. Komt wel goed met jou.
Toen vond ik dat ook eng ja. Na mijn 25ste werd dat beter. Volgens mij is die bel-angst heel normaal.quote:
is normaal jaquote:Op zondag 11 maart 2012 01:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen vond ik dat ook eng ja. Na mijn 25ste werd dat beter. Volgens mij is die bel-angst heel normaal.
Of dat je belt en van te voren weet dat als diegene nee zeg, dat je dan weer een ander moet gaan bellen...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen vond ik dat ook eng ja. Na mijn 25ste werd dat beter. Volgens mij is die bel-angst heel normaal.
Je zal het nog veel vaker doen. En een hoop keren de deksel op je neus krijgen. Maar dat geeft niet, want op een dag zal je van de ander horen wat je wíl horen. Dat is zo magisch, dat je telkens weer dat risico aan zal gaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel toen banger geworden om me nog een keer bloot te geven als het ware.
Dat heb ik niet zo. Met welke vraag bel je ze dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of dat je belt en van te voren weet dat als diegene nee zeg, dat je dan weer een ander moet gaan bellen...
Werk jij bij een callcenter ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of dat je belt en van te voren weet dat als diegene nee zeg, dat je dan weer een ander moet gaan bellen...
Of ze mij willen vervangen dan en dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo. Met welke vraag bel je ze dan?
Nee. Alleen als ik weet dat ik ergens mee gefaald heb en dat iemand dan belt van hoe zit dat en datquote:Op zondag 11 maart 2012 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
ben je ook bang om de telefoon op te pakken? debeterebob?
Je moet ook vakantie opnemen als je absoluut vrij moet hebben. Collega's smeken om je te vervangen is stom.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of ze mij willen vervangen dan en dan.
Ik probeer dat ook te denken hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal het nog veel vaker doen. En een hoop keren de deksel op je neus krijgen. Maar dat geeft niet, want op een dag zal je van de ander horen wat je wíl horen. Dat is zo magisch, dat je telkens weer dat risico aan zal gaan.
Oh ja, herkenbaar. Dat ik iets heb verkloot op het werk en dat ik dan verwacht dat mijn manager me de wind van voren geeft en dus doe ik alsof ik detelefoon niet hoor als-ie gaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ik weet dat ik ergens mee gefaald heb en dat iemand dan belt van hoe zit dat en dat
Ik kijk altijd even wie beltquote:Op zondag 11 maart 2012 02:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaar. Dat ik iets heb verkloot op het werk en dat ik dan verwacht dat mijn manager me de wind van voren geeft en dus doe ik alsof ik detelefoon niet hoor als-ie gaat.
Om dan later te zien dat het mijn vriendje/zus/juf van school/whatever was.
Gaat niet over werk. Ik probeerde mickey mouse voorbeeld te geven, maar ik faalde. Geen zin om uit te leggen hoe het wel allemaal zit. Sorry voor de vaagheidquote:Op zondag 11 maart 2012 01:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet ook vakantie opnemen als je absoluut vrij moet hebben. Collega's smeken om je te vervangen is stom.
Er zit best wel wat angst bij zoiets, dat is niemand vreemd. Die angst verdwijnt niet doordat honderen mensen zeggen dat het wel goed komt, dat moet je ervaren. Tot die tijd blijf je een pessimistisch en angstig postpubertje, zoals we dat allemaal waren toen we 18 waren.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook te denken hoor.
Maar ik ben zo'n raspessimist meestal.
true, en dat gaat vanzelf overquote:Op zondag 11 maart 2012 02:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit best wel wat angst bij zoiets, dat is niemand vreemd. Die angst verdwijnt niet doordat honderen mensen zeggen dat het wel goed komt, dat moet je ervaren. Tot die tijd blijf je een pessimistisch en angstig postpubertje, zoals we dat allemaal waren toen we 18 waren.
Wat, dat is als je belt om xtc te scoren?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat niet over werk. Ik probeerde mickey mouse voorbeeld te geven, maar ik faalde. Geen zin om uit te leggen hoe het wel allemaal zit. Sorry voor de vaagheid
ik neem sowieso nooit de telefoon op als ik het nummer niet kenquote:Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat durf ik dan niet, want dan moet ik bewust de keus maken niet op te nemen. Ofzo.
Ik voel me zo begrepen.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit best wel wat angst bij zoiets, dat is niemand vreemd. Die angst verdwijnt niet doordat honderen mensen zeggen dat het wel goed komt, dat moet je ervaren. Tot die tijd blijf je een pessimistisch en angstig postpubertje, zoals we dat allemaal waren toen we 18 waren.
Laten we het daarop houdenquote:Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, dat is als je belt om xtc te scoren?
Deze vrouw. Wil je misschien je man en kind voor mij in de steek laten?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:06 schreef L-E het volgende:
Pff, ik vond het leven zo moeilijk toen ik 18 was. Al mijn vriendinnen bezig met seks en 5 jongens per zaterdagavond zoenen, en ik me maar afvragen hoe raar ik was dat ik dat niet zo netjes vond. Dat ik pas wilde zoenen als ik iemand leuk vond. En dat niemand met mij wilde zoenen.
Over de jaren leer je dat het oke is om je eigen seksuele moraal te hanteren. Je hoeft geen hosselaar te zijn om succesvol in het leven te zijn. Het leven is grootser dan dat.
het stomme is, dat mensen dat altijd tegen je zeggen maar als je zelf nog niet zover bent, dat je daar niet in geloofd, of denkt ' ja jij hebt makkelijk praten ' tot je jezelf erop betrapt dat je die kennis zelf aan't doorgeven bent aan een ander, en je over bepaalde dingen bent heen gestapt. kenmerken van het volwassen wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 02:06 schreef L-E het volgende:
Pff, ik vond het leven zo moeilijk toen ik 18 was. Al mijn vriendinnen bezig met seks en 5 jongens per zaterdagavond zoenen, en ik me maar afvragen hoe raar ik was dat ik dat niet zo netjes vond. Dat ik pas wilde zoenen als ik iemand leuk vond. En dat niemand met mij wilde zoenen.
Over de jaren leer je dat het oke is om je eigen seksuele moraal te hanteren. Je hoeft geen hosselaar te zijn om succesvol in het leven te zijn. Het leven is grootser dan dat.
Klopt. Als je het niet voelt, zijn het slechts woorden natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het stomme is, dat mensen dat altijd tegen je zeggen maar als je zelf nog niet zover bent, dat je daar niet in geloofd, of denkt ' ja jij hebt makkelijk praten ' tot je jezelf erop betrapt dat je die kennis zelf aan't doorgeven bent aan een ander, en je over bepaalde dingen bent heen gestapt. kenmerken van het volwassen worden
Nee, maar zodra zij mij verlaten, laat ik het je weten!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:08 schreef twi het volgende:
[..]
Deze vrouw. Wil je misschien je man en kind voor mij in de steek laten?
Precies ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Als je het niet voelt, zijn het slechts woorden natuurlijk.
Dan zak je er maar in, ik ben geen backup.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar zodra zij mij verlaten, laat ik het je weten!
Verdomd.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zak je er maar in, ik ben geen backup.
duidelijke taal.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zak je er maar in, ik ben geen backup.
Eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies ja.
En je merkt dan ook dat je niet meer bang bent voor dingen waarvoor je eerst wel bang was, en dan denk je bij jezelf.... waaaarom was ik daar in hemelsnaam bang voor..... hoort gewoon bij de leeftijd peis ik![]()
en eigenlijk zijn het alleen maar geweldige ervaringen.. ook al waren ze af en toe kut, moeilijk, pijnlijk, of emotioneel .
Dat is leven, dat is voelen dat je leeft. Zweven op geluk, maar ook denken dat je sterft van verdriet. Het maken je wel een completer en uitgebalanceerder mens, als je alle kanten van de medaille kent.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies ja.
En je merkt dan ook dat je niet meer bang bent voor dingen waarvoor je eerst wel bang was, en dan denk je bij jezelf.... waaaarom was ik daar in hemelsnaam bang voor..... hoort gewoon bij de leeftijd peis ik![]()
en eigenlijk zijn het alleen maar geweldige ervaringen.. ook al waren ze af en toe kut, moeilijk, pijnlijk, of emotioneel .
Veranderingen gaan vaak heel geleidelijk. Maar als anderen het zien, ben je al heel goed bezig.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb zelf gewoon niet zo door hoe ik verander. Soms valt mensen dingen op en dan zie je het zelf ook wel eens.
Is toch goed om je dat af te vragen?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb er soms nog wel eens moeite mee dat ik verander.
Dan is het van "oh shit wil ik dit wel? ben ik dit wel?"
Krijg alsnog veel meer kritiek dan complimenten, maar dat is ook normaalquote:Op zondag 11 maart 2012 02:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Veranderingen gaan vaak heel geleidelijk. Maar als anderen het zien, ben je al heel goed bezig.
Ja dat wel.quote:
Dat klopt. Mensen uiten kritiek nu eenmaal sneller, de klootzakken.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijg alsnog veel meer kritiek dan complimenten, maar dat is ook normaal
Ik reageerde vroeger zo spastisch op complimenten.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Mensen uiten kritiek nu eenmaal sneller, de klootzakken.
Dat roken vind ik niet heel tof ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik had het nooit door tot ik laatst met iemand praatte "ja je bent veel serieuzer, volwassener, je bent veel afgevallen enzovoort enzovoort" ik rook tegenwoordig dat zag ik een jaar geleden nou niet echt aankomenvertrek naar een festival in het buitenland in de zomer.
Ik vind het allemaal tof, maar het past totaal niet meer bij het beeld wat ik van mezelf heb.
Haha, inderdaad. Elk compliment weer in iets negatiefs veranderen. Heb ik ook last van, al doe ik dat een stuk minder tegenwoordig.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik reageerde vroeger zo spastisch op complimenten.
Ik kon er beter omgaan als ik de grond in geboord werd, dat was tenminste vertrouwd.
Ik heb het bij mijn familie. Schiet nog steeds in de stress als ze iets leuks zeggen, als ze me afkatten is het weer zoals altijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon er beter omgaan als ik de grond in geboord werd, dat was tenminste vertrouwd.
Ik ook. Nu reageer ik bijna altijd positief. Ik zeg vaak gewoon 'dank je' en lul dan wat verderquote:Op zondag 11 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je niet stoppen dan heloef?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat roken vind ik niet heel tof ofzomaar verder klinkt het heel positief. Een beeld kan bijgesteld worden.
Is het ook niet hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat roken vind ik niet heel tof ofzomaar verder klinkt het heel positief. Een beeld kan bijgesteld worden.
Daarom Fok. Altijd. Overal.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook niet hoor.Gelukkig ben ik niet verslaafd en doe ik het alleen tijdens het uitgaan.
Een beeld kan inderdaad bijgesteld worden, maar voor mezelf ben ik toch nog steeds dat dikkige jochie van 15 die als enige sociale activiteit FIFA spelen met zijn beste vriend had.
Sociaal leven, ik kan het niet handelen.
Ja maar hallo, FIFA is de bom!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook niet hoor.Gelukkig ben ik niet verslaafd en doe ik het alleen tijdens het uitgaan.
Een beeld kan inderdaad bijgesteld worden, maar voor mezelf ben ik toch nog steeds dat dikkige jochie van 15 die als enige sociale activiteit FIFA spelen met zijn beste vriend had.
Sociaal leven, ik kan het niet handelen.
Okee, okee point made. Socialer leven dan.quote:
Welke indruk?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:30 schreef twi het volgende:
Grappig dat je IRL die indruk totaal niet wekt, heloefje.
FIFA is cool, hou eens op.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je een knurfterige asociale niet handelende onzekere FIFA-nerd bent.
Nee dat ben ik ook een al een tijd niet meer. Denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nou dat komt omdat heloef zich telkens neer bleef halen op een gegeven moment.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
jij begon...quote:Op zondag 11 maart 2012 02:43 schreef L-E het volgende:
Nou goed, als iedereen elkaar weer leuk vindt is het tijd voor mij om te gaan slapen. Trusten!
Goede tijden.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat komt omdat heloef zich telkens neer bleef halen op een gegeven moment.
Het spijt me.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:40 schreef twi het volgende:
Helaas is heloef in 't echt gewoon een leuke kerel. Kan ik 'm niet meer serieus dissen. Lul.
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 02:43 schreef L-E het volgende:
Nou goed, als iedereen elkaar weer leuk vindt is het tijd voor mij om te gaan slapen. Trusten!
Nu niet meerquote:
Dan moet je iets in z'n mond stoppenquote:Op zondag 11 maart 2012 04:19 schreef Casie het volgende:
Die ga ik wel winnen. Kan niet slapen door een snurkend iemand
Stop maar weer gewoon met het roken. De rest is wel goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik had het nooit door tot ik laatst met iemand praatte "ja je bent veel serieuzer, volwassener, je bent veel afgevallen enzovoort enzovoort" ik rook tegenwoordig dat zag ik een jaar geleden nou niet echt aankomenvertrek naar een festival in het buitenland in de zomer.
Ik vind het allemaal tof, maar het past totaal niet meer bij het beeld wat ik van mezelf heb.
Moggeeehh. Tijd voor een peukjequote:Op zondag 11 maart 2012 06:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stop maar weer gewoon met het roken. De rest is wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |