dr gezichtje is wel lief =)quote:
oh sorry... was jij het op de foto...?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat jij me voortaan zou negeren snarf.
Niet zo gevat doenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh sorry... was jij het op de foto...?
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:
Gelukkig anders kunnen we weer een huilende jongen troosten, een keer was genoeg.quote:
Zit Heloef niet zo te jennenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig anders kunnen we weer een huilende jongen troosten, een keer was genoeg.
Probeer jij er maar over heen te komen dat de kneus van de klas een vriendin heeft en jij niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig anders kunnen we weer een huilende jongen troosten, een keer was genoeg.
Ik zou haar zeker niet doen inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Met de rest vind ik ook niet veel mis hoor. Die puntige knieën alleen hè?
Als jij dat zou zien zou je ook huilen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer jij er maar over heen te komen dat de kneus van de klas een vriendin heeft en jij niet.
Nou nee, zo bitter ben ik ook alweer niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als jij dat zou zien zou je ook huilen.
en bij jou een paar vingers, zodat je stopt met onzin typen..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Nu we het trouwens hebben over schoonheid, eerder deze week zag ik een foto van een vrouwelijk user die post in dit topic. Er mochten wel wat pondjes vanaf als ik eerlijk mag zijn.
Wie dan? Als je ze zo flink bent om te zeggen dat er wat vanaf moet kan je ook wel zeggen om wie het gaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Nu we het trouwens hebben over schoonheid, eerder deze week zag ik een foto van een vrouwelijk user die post in dit topic. Er mochten wel wat pondjes vanaf als ik eerlijk mag zijn.
Dan typt-ie verder met zijn neus. Zo zijn ze, die figuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bij jou een paar vingers, zodat je stopt met onzin typen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik val op ordinair.quote:
das waar... kneuzen blijf je altijd houdenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan typt-ie verder met zijn neus. Zo zijn ze, die figuren.
Dat is geen onzin dat is de waarheid.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en bij jou een paar vingers, zodat je stopt met onzin typen..
Ik vind ordinair nooit sexy. Maar ik ben geen man, kan me wel voorstellen dat ordinair lekker is voor een keertje. Als je man bent.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik val op ordinair.
Niet voor relaties en dergelijke, dat dan weer niet.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef Chamastya het volgende:
Mannen...Die tweede, ik ben verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef Chamastya het volgende:
Mannen...Die eerste had je weg mogen laten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is!
Zag ze er verder leuk uit?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is geen onzin dat is de waarheid.
mja... dek dat t gewoon een triesteling is, die eigenlijk gewoon onzin loopt te brallen...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
Zie DG weer eens om mijn vraag heen draaien.
Dé carnavalshit voor 2013.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Kneuzen typen met neuzen, ik zie hitpotentie.
en dan mag romana (van die scooter) er een dansje op maken =Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan mag romana (van die scooter) er een dansje op maken =D
Ik hou persoonlijk niet zo van vleeskeuringen en zeker niet van mensen die je 'kent'. Maar het is misschien niet subtiel, maar zoveel is er toch niet mis mee om te benoemen dat iemand iets te zwaar is.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... dek dat t gewoon een triesteling is, die eigenlijk gewoon onzin loopt te brallen...
hij doet t niet eens.. =p zo slecht is tquote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag dan ordinair zijn opwindend vind ik dit niet voor alle duidelijkheid.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:07 schreef Chamastya het volgende:
Heloef special!Over het gehele internet zijn tienduizenden goddellijke vrouwen te vinden. Jij komt met een rij van 5 waarvan ik er 2 leuk vind. Dat kan beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat krijg je als je een ajacied laat typen?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Kneuzen typen met neuzen, ik zie hitpotentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff is toch voor Heloefquote:Op zondag 11 maart 2012 01:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Over het gehele internet zijn tienduizenden goddellijke vrouwen te vinden. Jij komt met een rij van 5 waarvan ik er 2 leuk vind. Dat kan beter!
wel als er vervolgens niet geszegd wordt over wie hij t heeft en t ook niet tegen de desbetreffende persoon zegt. Tis nu meer als een soort "lelijke dingen roepen" en zozeer opbouwend ofzo bedoeldquote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van vleeskeuringen en zeker niet van mensen die je 'kent'. Maar het is misschien niet subtiel, maar zoveel is er toch niet mis mee om te benoemen dat iemand iets te zwaar is.
Maar ik weet niet wie 'iemand' is, dat is niet gezegd. En ik weet wel graag alles, hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van vleeskeuringen en zeker niet van mensen die je 'kent'. Maar het is misschien niet subtiel, maar zoveel is er toch niet mis mee om te benoemen dat iemand iets te zwaar is.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie 'iemand' is, dat is niet gezegd. En ik weet wel graag alles, hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:11 schreef L-E het volgende:
[..]
DM of PM 'm! Als het hier staat, is het voor iedereen!
Zou jij je beter voelen als ik zeg dat ik het over jouw had?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel als er vervolgens niet geszegd wordt over wie hij t heeft en t ook niet tegen de desbetreffende persoon zegt. Tis nu meer als een soort "lelijke dingen roepen" en zozeer opbouwend ofzo bedoeld
tis gewoon een loze opmerking
Die vraag is iets te uitgebreid om kort te beantwoorden. Je bedoelt: Ik ken jou niet, wat moet jij hier? Of iets in die trant, of niet?quote:
Jouw wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou jij je beter voelen als ik zeg dat ik het over jouw had?
Gun mij ook eens wat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:11 schreef L-E het volgende:
[..]
DM of PM 'm! Als het hier staat, is het voor iedereen!
We hebben alle tijd hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag is iets te uitgebreid om kort te beantwoorden. Je bedoelt: Ik ken jou niet, wat moet jij hier? Of iets in die trant, of niet?
Ik weet graag alles.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag is iets te uitgebreid om kort te beantwoorden. Je bedoelt: Ik ken jou niet, wat moet jij hier? Of iets in die trant, of niet?
zou wel eerlijker zijn... en nuttiger (mocht ik wat met die info willen doen)quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou jij je beter voelen als ik zeg dat ik het over jouw had?
Die heeft DG niet nodig om haar dat te vertellen, doet ze zelf wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed volgens mij bedoelde DG op Myraela (
Nou ik ben benieuwd liefste.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gun je mooiere vrouwen dan hij liet zien.
mja, maar zij wil zelf ook afvallen en vind zichzelf ook niet de magerste, maar waarom (als degene niet eens online is) toch zon opmerking rondgooien..?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed volgens mij bedoelde DG op Myraela (
Ik snapte hem ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Vond je mijn grapje niet leuk heloef?
Mee eens. Ik weet de onderlinge verhoudingen niet, maar zoiets posten over iemand die niet aanwezig is, is op geen enkele manier constructief bedoeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, maar zij wil zelf ook afvallen en vind zichzelf ook niet de magerste, maar waarom (als degene niet eens online is) toch zon opmerking rondgooien..?
juist!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet de onderlinge verhoudingen niet, maar zoiets posten over iemand die niet aanwezig is, is op geen enkele manier constructief bedoeld.
R&P'er sinds 2010, kom altijd in Singles.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een flinke jongen het niet durven zeggen als ze er is en ook niet eens durven zeggen dat het over haar gaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet de onderlinge verhoudingen niet, maar zoiets posten over iemand die niet aanwezig is, is op geen enkele manier constructief bedoeld.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
R&P'er sinds 2010, kom altijd in Singles.
Het is zo'n nacht, te wakker om te slapen. Hier is leven, daarom.
Aha duidelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
goedereden! welkom =Dquote:Op zondag 11 maart 2012 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Goed zo, anders kreeg je heel veel DM's.quote:
Ja, want geen fobo.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer me in te houden.
Wie weet is ze wel lelijk
Tsss.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gun je mooiere vrouwen dan hij liet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tevreden L-E![]()
Nou bij deze.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou wel eerlijker zijn... en nuttiger (mocht ik wat met die info willen doen)
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed zo, anders kreeg je heel veel DM's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |