Ik roep allanger dat die aankopen veel te duur zijn.. leuke spelers maar veel te veel voor betaald, waardoor inderdaad als je geen CL haalt je weer in de financiele problemen komt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv moet bezuinigen wanneer ze de cl niet halen, weggegooid geld die investering
Sterker nog. 40 miljoen investeren en NIET presteren is gewoon beschamend man. Zeker omdat het overheidsgeld is en 40 miljoen praktisch de hele begroting van Feyenoord is.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik roep allanger dat die aankopen veel te duur zijn.. leuke spelers maar veel te veel voor betaald, waardoor inderdaad als je geen CL haalt je weer in de financiele problemen komt.
En dat heeft 0,0 met de trainer te maken, dat is gewoon een kut beleid.
Gemeente zal en kan ook niet meer helpen..quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik roep allanger dat die aankopen veel te duur zijn.. leuke spelers maar veel te veel voor betaald, waardoor inderdaad als je geen CL haalt je weer in de financiele problemen komt.
Ik bedoel het niet trollendquote:Op zondag 11 maart 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
Achja, gaan we weer zo doen.. makkelijk, maar als de gemeente jullie een subsidie geeft of een stadion dan mag het wel
Lekker voor je kutneus.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
GVD stream valt net weg en dan scoren ze hoor.
Hou je kaolo bek man vieze steuntrekker.quote:
Ik begrijp wat je bedoeld en je hebt ook gelijk, maar elke club in NL heeft subsidies gehad of steun/stadion, behalve PSV.. die hebben het allemaal verkocht. Wat zoveel andere clubs ook hebben gedaan maar daar is het niet leuk om te trollen?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet trollend![]()
Het is zo, als het deze keer mis gaat, dan moeten jullie echt bezuinigen. Dan zou je best Feyenoord achterna kunnen gaan.
Jammer dat ik mobiel zit want je bent 1 van de weinig psv'ers waar wel leuk mee te discusseren is en je hebt geen oogkleppen opquote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat verkopen is gewoon een wassen neus man.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld en je hebt ook gelijk, maar elke club in NL heeft subsidies gehad of steun/stadion, behalve PSV.. die hebben het allemaal verkocht. Wat zoveel andere clubs ook hebben gedaan maar daar is het niet leuk om te trollen?
vindt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Einde discussie.
Het is legaal, dat je het kut vind, of je jaloers bent wat dan ook dat kan.. maar het mocht en is gebeurd.
Ze hebben het gewoon slim gespeeld maar het is jammerlijk voor jullie hard gefaaldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Einde discussie.
Het is legaal, dat je het kut vind, of je jaloers bent wat dan ook dat kan.. maar het mocht en is gebeurd.
Moeten we anders in de hoek staan ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Einde discussie.
Dat is het ook.. nogmaals: Kutbeleid. Want je kan wel voorin goede spelers hebben lopen als het achterin zo lek als een mandje is..quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moeten we anders in de hoek staan ofzo?![]()
Gaat ook niet over de steun opzich. Gaat er om dat ze zoveel investeren en er niks van bakken. Dát vind ik beschamend.
Ik vind er niks leuks aan..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Twente, 49 punten
2. AZ, 49 punten
3. Ajax, 49 punten
4. PSV, 48 punten
5. Heerenveen, 48 punten
6. Feyenoord, 47 punten
Wat een heerlijke competitie
Feyenoord doet 't gewoon hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
Al die sopcast streams werken niet goffedomme wa kinderachtig, mis ik al da voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |