ja maar dan weet ie wel dat ie gevallen isquote:
Ook zo onpraktisch al lijkt mij zo'n stoellift bij de trap dan wel weer een oplossing.quote:
Jaja gooi het maar weer op de alcohol net als schoolschietrampen aan computerspellen liggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar dan weet ie wel dat ie gevallen is
Had je maar niet zo'n wilde tackle moeten maken uit bij FC Groningen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn knieen zijn verrot daar gaat mijn carriere en ik kan me geeneens herinneren of ik gister ben gevallen of zo... Iemand die mij professioneel advies kan en wil geven?
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castrerenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn knieen zijn verrot daar gaat mijn carriere en ik kan me geeneens herinneren of ik gister ben gevallen of zo... Iemand die mij professioneel advies kan en wil geven?
Mijn neef heeft wel eens een psycholoog gezien, dus ik denk dat ik er meer kijk op heb. Dit zit duidelijk tussen zijn oren.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castreren
Ah enkel castratie of gelijk het derde been ook meenemen in de amputatie?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castreren
Ik zou zeggen 2 stenen, maar gezien jou bbc-fetish misschien 2 stoeptegels?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah enkel castratie of gelijk het derde been ook meenemen in de amputatie?
Als je bedoelt dat daar niks zit, dan zijn we het eensquote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn neef heeft wel eens een psycholoog gezien, dus ik denk dat ik er meer kijk op heb. Dit zit duidelijk tussen zijn oren.
Ergens vind ik dit best kwetsend...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat daar niks zit, dan zijn we het eens
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit best kwetsend...
Niet best.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ik ben benieuwd.. kijken hoe serieus ze de 1e van de laatste 10 finales nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |