Ze zijn daar juist blij als je er een potje van maakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je voor de 1e ban in de geschiedenis van CUL?
Meh, dat vind ik niet sportief.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Ach, jij kan 'm toch wijzigen.
Als je nog een echte Johannes Vermeer Strootman FFFUUUUU paint UI wil ben ik bereid die tegen relatief lage prijs aan je te verkopen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn Strootman-UI?
(Even doordenken jongens)
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)quote:
Ik denk ook dat Yuri Rose de verdediging van AZ helemaal zoek gaat spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)
Deze man snapt het.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)
Hoe?quote:
Poepon blijft een Ajacied.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Yuri Rose de verdediging van AZ helemaal zoek gaat spelen.
Zo makkelijk zie ik PSV niet winnen. Twente en AZ krijgen het erg makkelijk. Feyenoord zal het ook erg lastig krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wel jammer van ADO vandaag, komt De_Kromme dalijk weer uit zijn grot gekropen.
Maar eh, serieus: voor Feijenoord / Ajax is er dit weekend niets te halen. PSV, Twente en AZ winnen alledrie MAKKELIJK helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |