Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nou ik vind het toch echt meer hier op klinken:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef SiGNe het volgende:
In het vorige topic werd er gespoken over de Inception toeter maar hoe komen jullie daarbij?
Zelf leg ik de link eerder naar War of the Worlds, daar waren ze pas toeter!
en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Nu je het zegt.. ja.. je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:46 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch echt meer hier op klinken:
http://www.flabber.nl/linkdump/overig/inception-6586
Btw: Die intro theme blijft echt mooi man.
Yup, maar eerst een run door ME2 met een paragon maleshep soldierquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, maar eerst een run door ME2 met een paragon maleshep soldier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef hans1988 het volgende:
[..]Wees maar niet bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef The_Substitute het volgende:
Ik vind 't trouwens wel raar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef Sinji het volgende:
Missie die ik waarschijnlijk niet gedaan heb dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die ben ik ook niet tegengekomen. Allebei goed voor een 2e playthrough.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef Sinji het volgende:
[..]Of bedoelde jij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Of bedoelde jij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:36 schreef Sinji het volgende:
Thx. Ga ik de volgende keer op letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, voor anderen die het ook al uitgespeeld hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef Tijn het volgende:
Kun je zien of een quest een tijdslimiet heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facecode: 121.1FP.JJW.W31.H9R.2BL.CV1.77W.EKA.561.157.6
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:18 schreef Sinji het volgende:
Ik ga met deze face spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facecode: 121.1FP.JJW.W31.H9R.2BL.CV1.77W.EKA.561.157.6![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Missie die ik waarschijnlijk niet gedaan heb dan.die heb ik wel gehad, missie in citadelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die ben ik ook niet tegengekomen. Allebei goed voor een 2e playthrough.
Heb ik net gehad, was inderdaad erg leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:19 schreef PirE het volgende:
Die stukje als Garrus en Joker grappen over humans/turians maken![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:46 schreef Rikketik het volgende:
De (achtergrond)dialogen soms.
Pareltje op Sur'kesh, als je Garrus en Liara meeneemt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Shepard VI uit het vorige deel:Die twee gedeeltes waren ook erg goed. Zit sowieso aardig wat humor in het spel. Heb toch al een behoorlijk aantal keer moeten lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is idd weer gelinkt aan die spectre die je hulp nodig heeftquote:Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
die heb ik wel gehad, missie in citadel
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Sinji het volgende:
V for Vendetta Shep
http://img252.imageshack.us/img252/6825/vshep2a.jpg (copy/paste deze link)
Reapers he, die blazen shit opquote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Tijn het volgende:
The fuck... Waar zijn alle fuel stations gebleven?
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:18 schreef Sinji het volgende:
Ik ga met deze face spelen
Ik wil een Geert Wilders en daar dan Renegade mee spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facecode: 121.1FP.JJW.W31.H9R.2BL.CV1.77W.EKA.561.157.6![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wil een Geert Wilders en daar dan Renegade mee spelen
Hier ook, Garrus ftw!quote:
Daar is de uitkomst wel van duidelijk: Jacobquote:Op zondag 11 maart 2012 03:34 schreef Sinji het volgende:
Elk dialoog van Garrus is win. Gast is mad funny
Maak gelijk ook een minst bazige lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Ik heb Liara aan het begin van de game gedumpt zodat ik haar (Traynor), uiteindelijk, kan romancen.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:31 schreef SiGNe het volgende:
Yes, weer lesbosex met de helmsman, 3 Ep's in a row
Liara is geen Helmsman.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb Liara aan het begin van de game gedumpt zodat ik haar (Traynor), uiteindelijk, kan romancen.
Weet ik. Ik wilde alleen maar zeggen: ik wilde Traynor zo graag romancen dat ik zelfs Liara, toch één van de populairdere characters, heb gedumpt voor haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 08:44 schreef Donderkonijn het volgende:
En...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Kasumi heeft ook heerlijke humorquote:Op zondag 11 maart 2012 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een poll erbij
Poll: Wie is de meest bazige squadmember?
Waar is zij gebleven in ME3?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Kasumi heeft ook heerlijke humor.
Garrus nam ik zelden mee in ME2, ik speel bijna altijd met Jack/Samara/Jacob die ik vooral als pullbots gebruik zodat ik mijn warp kan detonaten.
Ze heeft een cameo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb i.i.g. geen spijt van de aanschaf.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nope, maar vaak als je een quest krijgt zeggen 'hurry up, they don't have much time' of iets in die trant. Geen idee hoeveel tijd je dan hebt maar zo zie je hetquote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef Tijn het volgende:
Kun je zien of een quest een tijdslimiet heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mensen die niet Legionquote:
Extra jammer is dat ze hebben gelogen dat het gemaakt werd nadat het originele spel uit wasquote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef Chriser het volgende:
Vind het wel jammer dat je best veel van Javik leert over de protheans, dingen die je niet zou leren als je de DLC niet heb aangeschaft.
Beetje jammer Bioware..
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat ik wel vaag vindt is dat Shepard nachtmerries krijgt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het past er gewoon bij.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het past er gewoon bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Vraag me af of het gedeelte waar hij zit in de Normandy dicht blijft als je de DLC niet hebt. Lijkt me gewoon geknipt uit de game. Ik ga er niet om zeiken, maar vind het jammer voor de mensen die het niet spelen. Je krijgt toch veel informatie over het ras.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Extra jammer is dat ze hebben gelogen dat het gemaakt werd nadat het originele spel uit wasJe ziet zijn tekst, scenes files etc. allemaal tussen andere files zitten. Oftewel Disc locked content.
Het is wel interessant ja, erg interessant. Dat is nou ook het probleem, het is zo interessant dat men het niet erg vindt om nog eens 10 euro er bovenop te gooien want het is een Prothean. Echt enorm treurig hoe Bioware, met invloed van EA, dit soort praktijken uitvoert.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:04 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Vraag me af of het gedeelte waar hij zit in de Normandy dicht blijft als je de DLC niet hebt. Lijkt me gewoon geknipt uit de game. Ik ga er niet om zeiken, maar vind het jammer voor de mensen die het niet spelen. Je krijgt toch veel informatie over het ras.
blijft smerige melkerij van content die gewoon inde game had moeten zittenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef The_Substitute het volgende:
Het is ca 7 euro, niet 10. En je geeft al aan dat je het interessant vindt, het was je geld waard dus?
Ìk heb het gewoon gedownload hoor, dit ga ik echt niet steunen. En het zat al in het spel, waarom zou je er nog eens 10 euro voor moeten betalen?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:10 schreef The_Substitute het volgende:
Het is ca 7 euro, niet 10. En je geeft al aan dat je het interessant vindt, het was je geld waard dus?
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:14 schreef Donderkonijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik had het liever ook anders gezien; zaeed kreeg je bij ME2 er ook gratis bij. Maar ik heb de origin-digitale versie, dus ik moest het gewoon downloaden, cq het zat er niet bij. Maar deze serie is voor mij te goed om die dlc te laten liggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Ìk heb het gewoon gedownload hoor, dit ga ik echt niet steunen. En het zat al in het spel, waarom zou je er nog eens 10 euro voor moeten betalen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Het is ook logisch dat je melkt waar het kan. Dit maakt het releasen van creatievere games (met een hoger floppercentage) in de toekomst mogelijk waar anders geen budget voor was geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
blijft smerige melkerij van content die gewoon inde game had moeten zitten
Kijk, dat weet Bioware/EA dus. Ze weten dat ME3 belangrijk is voor vele mensen en de DLC dan toch wel kopen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had het liever ook anders gezien; zaeed kreeg je bij ME2 er ook gratis bij. Maar ik heb de origin-digitale versie, dus ik moest het gewoon downloaden, cq het zat er niet bij. Maar deze serie is voor mij te goed om die dlc te laten liggen.
Rot op johquote:Op zondag 11 maart 2012 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook logisch dat je melkt waar het kan. Dit maakt het releasen van creatievere games (met een hoger floppercentage) in de toekomst mogelijk waar anders geen budget voor was geweest.
Het geeft alleen maar aan dat de games industrie volwassen aan het worden is.
Wut? Echt niet. Alleen op de PS3 als goedmakertje omdat ze ME1 niet wilden porten.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had het liever ook anders gezien; zaeed kreeg je bij ME2 er ook gratis bij.
Ze hebben het niet nodig om te blijven bestaan, maar ze hebben het wel nodig om games uit te brengen waarbij de winstgarantie lager ligt.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rot op johEA geen budget. Dat is complete onzin, EA heeft die extra 10 euro niet nodig om te blijven bestaan.
Zoals wat? FIFA 20XX?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hebben het niet nodig om te blijven bestaan, maar ze hebben het wel nodig om games uit te brengen waarbij de winstgarantie lager ligt.
Hehe, ik ben niet blind. Al die weaponpacks voor ME2, en ook DA2 bijvoorbeeld, die kunnen me gestolen worden. Maar bij inhoudelijke dlc heb ik er geen problemen mee. Dus in dat verkoop'trucje' trap ik graag.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Kijk, dat weet Bioware/EA dus. Ze weten dat ME3 belangrijk is voor vele mensen en de DLC dan toch wel kopen.
Ik kreeg bij de ME2 retailversie (pc) een gratis code voor de zaeed dlc. De rest idd gekocht.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:22 schreef Tijn het volgende:
Wut? Echt niet. Alleen op de PS3 als goedmakertje omdat ze ME1 niet wilden porten.
Ik heb Zaeed en alle andere DLC (Shadow Broker, Arrival, etc. ) voor ME2 gewoon moeten kopen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had het liever ook anders gezien; zaeed kreeg je bij ME2 er ook gratis bij. Maar ik heb de origin-digitale versie, dus ik moest het gewoon downloaden, cq het zat er niet bij. Maar deze serie is voor mij te goed om die dlc te laten liggen.
[..]
Ja.Ik heb geen ME1 of ME2 saves... dus misschien niet mogelijk voor mij :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, juist niet voor FIFA, maar voor games die een hoop geld koste om te maken, zonder dat er een garantie is dat ze dat terugverdienen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoals wat? FIFA 20XX?![]()
EA's budget is groot genoeg voor wat dan ook. Kan niet begrijpen dat je Disc-locked content goed probeert te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |