kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ikea is niet zo duur zag ik vanmiddag...
De algemene lijst van de wiki...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)beeldend_kunstenaars
quote:
Maar het is een heel mooi schilderij ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef Shivo het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om dat fucking schilderij maar dat wil jij niet begrijpen. Een relatie is veel geven en af en toe wat nemen. Kies de punten waar je op wil nemen met zorg.
waarom in leven?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou hoeveel bekende kunstenaars hebben we op heden in Nederland die ook daadwerkelijk in leven zijn?
Niet dit schilderij, maar ja ik heb wel degelijk werk van haar, een stuk of 8, en zeer betaalbaar voor een zelfstandige.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt toch niet iets van Lola Brood he.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Google dan op bekende schilderaars Nederland, zitten er vast een paar tussen
Het is maar wat je kunst noemtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef sl44 het volgende:
[..]
Niet dit schilderij, maar ja ik heb wel degelijk werk van haar, een stuk of 8, en zeer betaalbaar voor een zelfstandige.
Hang je dat toch opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef sl44 het volgende:
[..]
Niet dit schilderij, maar ja ik heb wel degelijk werk van haar, een stuk of 8, en zeer betaalbaar voor een zelfstandige.
is ts Jan Smit?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Nou snap ik het, de vriendin van TS is een ordinaire golddigger
Die wíl juist gaan trouwen om dan een deel van zijn collectie op te eisen. Nu komt de aap uit de mouw!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Nou snap ik het, de vriendin van TS is een ordinaire golddigger
Er zullen wel tetten op staan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Pics van het schilderij in kwestie trouwens?
Ik ben nu namelijk wel erg benieuwd naar de kwaliteit van het schilderij, dit moet wel uitmuntend zijn.
We wachten met smart af topic overigens doorgestuurdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben nu namelijk wel erg benieuwd naar de kwaliteit van het schilderij, dit moet wel uitmuntend zijn.
Even wegeditten, niets aan de hand. Maar ik ben oprecht nieuwsgierig geworden naar het schilderij!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Owja....Hek?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:05 schreef sl44 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is vanaf de hek OMHOOG.
Staat ze bloot achter een laag hekje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:05 schreef sl44 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is vanaf de hek OMHOOG.
Had hij een dochter dan? Wellicht het melkmeisje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ook wel als het geschilderd is door Johannes Vermeer
Jij denkt alleen aan die tettenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had hij een dochter dan? Wellicht het melkmeisje?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Staat ze bloot achter een laag hekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |