Oprah.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan ook, of met die grote neger ben even zijn naam kwijt
Ritueel verbranden is ook een optie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie een mooie compromis, beide schilderijen er uit!
hang er 2 andere schilderijen op....Hoe moeilijk is dat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
En dat graflelijk ding van haar moeder dan, daar hoor ik niemand over? ik moet maar steeds rekening houden, maar andersom niet volgens de vrouwen hier.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ritueel verbranden is ook een optie?
Dat graflelijke ding van haar moeder maak je dan ook bespreekbaar. Omdat zij jouw schilderij niet mooi vindt, ben je bereid die weg te halen, als zij bereid is iets moois samen met jou op te zoeken als die van haar moeder ook weggaat. Is dat nou zo moeilijk? Het gaat twee kanten op, jij gaat echt door vuur voor dat stomme schilderij, het is een stom schilderij, hang wat anders op, allebei.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
En dat graflelijk ding van haar moeder dan, daar hoor ik niemand over? ik moet maar steeds rekening houden, maar andersom niet volgens de vrouwen hier.
Dan hebben ze nog 148 lelijke over om ruzie over te maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie een mooie compromis, beide schilderijen er uit!
Beide schilderijen verbranden, ben je er meteen vanafquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij dat niet he.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog 148 lelijke over om ruzie over te maken.
Die knuffelneger.John Williams.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee, Die van help mijn man is een klusser...
148 heb ik er zelfs niet dan moet je echt een groot huis hebben kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog 148 lelijke over om ruzie over te maken.
Ik wou er niet over beginnen....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
ik schilderaar wel een nieuw schilderij voor je
Je hoeft ze niet tegelijk op te hangen he.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Chamastya het volgende:
[..]
148 heb ik er zelfs niet dan moet je echt een groot huis hebben kan ik je vertellen
quote:
Dan nog... Ik ken iemand die het zijn brood is en zelfs hij heeft niet zoveel op voorraad staan tenminste het kan wel maar dan is het dus gewoon goedkope troep.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet tegelijk op te hangen he.
Maar als je de dochter van een bekende schilderaar kent, krijg je waarschijnlijk korting ofzo, jeweetz.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan nog... Ik ken iemand die het zijn brood is en zelfs hij heeft niet zoveel op voorraad staan tenminste het kan wel maar dan is het dus gewoon goedkope troep.
En zowel dan moet je over een goed vermogen beschikken
Nou hoeveel bekende kunstenaars hebben we op heden in Nederland die ook daadwerkelijk in leven zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je de dochter van een bekende schilderaar kent, krijg je waarschijnlijk korting ofzo, jeweetz.
Of hij koopt ze met Airmiles.
Ikea is niet zo duur zag ik vanmiddag...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan nog... Ik ken iemand die het zijn brood is en zelfs hij heeft niet zoveel op voorraad staan tenminste het kan wel maar dan is het dus gewoon goedkope troep.
En zowel dan moet je over een goed vermogen beschikken
http://nl.wikipedia.org/w(...)beeldend_kunstenaarsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou hoeveel bekende kunstenaars hebben we op heden in Nederland die ook daadwerkelijk in leven zijn?
Het gaat helemaal niet om dat fucking schilderij maar dat wil jij niet begrijpen. Een relatie is veel geven en af en toe wat nemen. Kies de punten waar je op wil nemen met zorg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:39 schreef sl44 het volgende:
Het gaat niet om een amateur of een professional het gaat erom of een schilder mooi is en goed geschilderd is.!!
En dat ding van haar moeder is gewoon geschilderd door een hobby schilder zonder enig verstand ervan, en daarnaast is het een godsgruwelijk schilderij(iets wat ze weet) maar desondanks kijk ik er al 10 jaar tegen aan, en hang ik hem keurig weer terug na een verhuizing, en klaag ik er niet meer over.
Gewoon respect.
L-E.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou hoeveel bekende kunstenaars hebben we op heden in Nederland die ook daadwerkelijk in leven zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |