Had hij een dochter dan? Wellicht het melkmeisje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ook wel als het geschilderd is door Johannes Vermeer
Jij denkt alleen aan die tettenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had hij een dochter dan? Wellicht het melkmeisje?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Staat ze bloot achter een laag hekje?
Al heel lang, ze is een hobby schilder, die soms haar werk verkoopt(of laat verkopen) op marktjes en veilingen, niet echt bijzonder, maar ze heeft wel talent, het is jammer dat ze niet fulltime schilder wilt worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:08 schreef Chamastya het volgende:
Sinds wanneer schildert Lola Brood zelf eigenlijk TS?
Goede vraag!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:08 schreef Chamastya het volgende:
Zn ex is Lola Brood en heeft een zelfportret gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:08 schreef Chamastya het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef sl44 het volgende:
Nu komt het discussiepunt in de huiskamer hangt een mooi schilderij van mijn ex(vanaf de nek omhoog zeg maar) geschilderd door de dochter van een bekende schilder, ik vond en vind het nog steeds een vreselijk mooi schilderij en wil niet dat het van de muur afgaat.
Dude..
Mijn huidige vrouw heeft in onze begin periode mij wel 100 keer verteld dat er een mooi schilderij hangt, totdat ze een oud fotoboek vond en erachter kwam, dat het een schilderij van mijn ex is.
Sindsdien is het een lelijk oud schilderij wat absoluut weg moet volgens haar, Ze heeft het al meerdere keren laten verdwijnen tijdens verhuizingen.
Goh, gek, he?
Een ander punt is dat ik de betreffende ring nog altijd in de kluis heb liggen en graag wil bewaren(of liever zie ik dat mijn ex hem alsnog accepteerd zonder verder bij bedoeling, misschien als een soort vriendschapsring.)
Bewaren is in mijn opzicht prima, hoor. Het is een stukje persoonlijke bagage uit het verleden, en het is in mijn optiek best begrijpelijk dat je dat tastbare stukje wil bewaren. Je hoeft niet per definitie alles uit je leven te bannen, ook niet als het gaat om verloren liefdes. Jullie intense relatie is toch een deel van je leven geweest, en het heeft je - bewust of onbewust - ook voor een stukje 'gevormd' in je leven. Dus bewaren is in mijn optiek heel begrijpelijk, en ook niets mis mee.
U zult begrijpen dat mijn ex een zeer belangenrijk persoon was(toch een zeer lange tijd samen) en nog steeds is(een bedrijf samen en een zeer goede vriendschap), ik zeg altijd mijn vrouw is 1 mijn ex2 en als er brand is weet ik niet wie ik eerst red, volgens de regel gaat vriendschap voor liefde en dat is hier ook.
Met deze uitspraak speel je met vuur, hoor. Denk je dit puur en alleen in je gedachten of heb je dat in het verleden ook wel eens concreet uitgesproken naar je huidige vriendin?
1.Is het raar dat ik een prachtig schilderij van een vrouw heb ophangen in de woonkamer? Wat maakt het uit welke vrouw is afgebeeld, het gaat om de schoonheid van het werk het schilderij zelf, ik heb nog meer schilderijen ophangen met vrouwen erop(van een bekende kunstenaar), een totaal onbekende vrouw en daar doet ze niet moeilijk over, wat is dat toch?
Het zou niet bizar zijn als je een 'prachtig schilderij van een vrouw' hebt ophangen in de woonkamer. Het is wel bizar als het niet puur en alleen een vrouw is, maar jouw ex-partner, die je beschouwt als jouw grote (jeugd)liefde! Je mist echt een fundamenteel onderdeel van gevoel, zelfreflectie en empathie in mijn optiek, als je je dat essentiële verschil niet realiseert.
2.Is het raar dat ik de ring altijd bewaard heb in een kluis waar mijn huidige vrouw geen toegang toe heeft? ze wil het liefst dat ding gisteren nog laten omsmelten, maar ik ben er aan gehecht, het is een symbool voor een pijnlijk deel van me leven, is dat zo raar?
Dat je je vrouw geen toegang verschaft tot jouw 'geheime' kluisje met persoonlijke eigendommen, vind ik wel ietwat opmerkelijk, er vanuit gaande dat jullie al een hele poos samen zijn. Open communicatie en transparantie is een fundamenteel element voor een waardevolle, fijne relatie, denk ik. Maak je gevoelens en gedachten bespreekbaar in een transparant, oprecht gesprek met haar. Wellicht kun je zo zelfs samen tot acceptabele compromissen komen, waarin je beide wat toegeeft en incasseert. Je klinkt trouwens een beetje verbitterd, vind ik. Ik proef wat wroeging en (oud) hartzeer in je berichten, alsof je het verleden nooit echt een plaatsje hebt kunnen geven. Je doet jezelf én je huidige vriendin echt tekort als je gevoelsmatig (nog) geen definitief punt achter dat hoofdstuk samen hebt kunnen plaatsen. Maar dat is slechts vanuit mijn perspectief gezien, natuurlijk.
mvg
Ik wens je veel wijsheid toe!
Hoeveel rekent ze? Ik heb nog een schilderij nodig voor in de huiskamerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef sl44 het volgende:
[..]
Al heel lang, ze is een hobby schilder, die soms haar werk verkoopt(of laat verkopen) op marktjes en veilingen, niet echt bijzonder, maar ze heeft wel talent, het is jammer dat ze niet fulltime schilder wilt worden.
Ze heeft bijvoorbeeld een schilderij gemaakt voor sr 07 van 3fm.
Weet Yolanthe hiervan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:12 schreef missU het volgende:
[..]
Zn ex is Lola Brood en heeft een zelfportret gemaakt
Je bedoelt 2008...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef sl44 het volgende:
[..]
Al heel lang, ze is een hobby schilder, die soms haar werk verkoopt(of laat verkopen) op marktjes en veilingen, niet echt bijzonder, maar ze heeft wel talent, het is jammer dat ze niet fulltime schilder wilt worden.
Nee dat is zijn huidige minnaresquote:
Schildert Wes eigenlijk ook?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:15 schreef missU het volgende:
[..]
Nee dat is zijn huidige minnaresvraag me af wat Wesley ervan vindt!
Lola Brood, eat your heart out.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die gebruikt een hele speciale techniek...Swaffelen
Maar als ik zo dit verhaal lees, weet zij dit niet eens...Want de dames hebben elkaar nooit ontmoetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou me als ex trouwens ook ietwat vervelend voelen bij de gedachte dat ik prominent in de huiskamer van mijn ex hang.
http://shoppen.blog.nl/on(...)d-in-het-glazen-huisquote:Xandra en Lola Brood
De vrouw en dochter van Herman Brood bewijzen dat de creativiteit in hun genen zit. Xandra is een succesvolle modestyliste en Lola weet naast haar studie ook wel om te gaan met verf en kwasten. Dat de twee dames ‘brood’ hebben gegeten van kunst blijkt wel uit de zwart lederen Padded Pak’r die zij hebben bewerkt voor het Glazen Huis.
Hahaha, inderdaad, zo heb ik het nieteens bekeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou me als ex trouwens ook ietwat vervelend voelen bij de gedachte dat ik prominent in de huiskamer van mijn ex hang.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Chamastya het volgende:
Ach ja... Even over dat SR verhaal.
[..]
http://shoppen.blog.nl/on(...)d-in-het-glazen-huis
Gaat over tasjes en geen schilderijen...
Fin.
Ik ben dus nu wel benieuwd naar het schilderij dat Lola Brood van de ex van TS heeft gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef sl44 het volgende:
[..]
Ik dus ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus nu wel benieuwd naar het schilderij dat Lola Brood van de ex van TS heeft gemaakt
Die ring?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar hoe groot dat ding is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |