(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Ach met een paar maten kom je een heel endquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie dit spel nog zo leuk vinden
Dit dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie dit spel nog zo leuk vinden
Je kan ook een wapen meenemen met je token.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
1e prestige gehaald....
Je kunt er eigenlijk niks nuttigs mee... Alleen maar 2 uur lang dubbele XP halen of een extra class halen.
en al je weapons moet je weer unlocken..... pfff. nutteloos...
Ja dat is volgens mij ook de enige optie die nu het meest interessant is. Neem ik dan ook de level mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook een wapen meenemen met je token.
Mn vriendin als ik tussen dr benen zitquote:
Enkel het wapen, geen extra's.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij ook de enige optie die nu het meest interessant is. Neem ik dan ook de level mee?
Zo'n naam kom je inderdaad verder nooit tegen... heel sporadischquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:49 schreef Antilurker het volgende:
I kom net RuffRyder_NL aka dWc_RuffRyder tegen op PS3? Is dat hem?
Fake.quote:
Die is wel heeeeelquote:
MSRquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:39 schreef Zosk het volgende:
In MW2 heb ik alleen maar met intervention rondgelopen, ik vond het ook een stuk makkelijker om met bolt snipers te spelen in MW2. Ik heb t/m prestige 8 in MW3 over het algemeen alleen met AK gespeeld, nu vond ik het toch weer leuk om iets meer te gaan snipen. Maar ik bak er gewoon niks van met bolt in MW3Ik heb de barrett maar eens geprobeerd en dat gaat een stuk beter!
Jep dat zeker, maar ik vond de intervention echt zoveel fijnerquote:
Ah je gaat dus alleen voor de killsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:46 schreef Stevenzenl het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds een paar dagen weer gespeeld, klein clipje;
Ja! Gewoon als shotgun gebruiken. Gewoon je secondary's weggooien en rondrennen met een Barrett.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Barret shotgun modus van dichtbij ideaal om die kneuzen qs pussy's te stangen
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat die terugslag klein isquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen dat wanneer je zo'n ding in het echt hipfiret, je waarschijnlijk je arm breekt oid.
Kan prima.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Gewoon als shotgun gebruiken. Gewoon je secondary's weggooien en rondrennen met een Barrett.
Ik heb weleens gelezen dat wanneer je zo'n ding in het echt hipfiret, je waarschijnlijk je arm breekt oid.
Klopt, teamplayer pur sang omdat ik anderen dan ook aan XP help!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je gaat dus alleen voor de kills?
Idd, altijd die morale kwesties..quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, teamplayer pur sang omdat ik anderen dan ook aan XP help!
Als we toch al dik voorstaan hoop ik juist dat mijn kills denied worden ja, hoe langer je tegen noobs kan spelen, hoe beter.
ACOG snipersquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
Speel eigenlijk nooit met de Barrett, ook niet met de MSR. RSASS met ACOG
Het gaat echt niet zo makkelijk als in CoD.quote:
Sowieso faalt dat elite. 4 maps erbij. Flikker toch op IW.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef R-woud88 het volgende:
Elite kopen word ook niks, kut benzine prijzen..
Worden uiteindelijk 12 mappen + spec ops hequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:17 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso faalt dat elite. 4 maps erbij. Flikker toch op IW.
Nou nou daar betaal je in totaal dus 50 euro meer voor?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden uiteindelijk 12 mappen + spec ops he
Serieus? Ik heb hem ook op strict staan zie ik nu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef rickyszz het volgende:
Zet je NAT open en dan ben je 90% van de potjes host waardoor je vrijwel geen lag meer hebt.
Nope, controleer ook of je je UpNp aan hebt staanquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb hem ook op strict staan zie ik nu.
Maar heb je geen lag meer als host?
Onzin. Een vriend van me heeft open en is 90% van de tijd host en kan nauwelijks spelen. Die wordt helemaal gek.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef rickyszz het volgende:
Zet je NAT open en dan ben je 90% van de potjes host waardoor je vrijwel geen lag meer hebt.
Zo ben ik even blij dat ik moderate hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Een vriend van me heeft open en is 90% van de tijd host en kan nauwelijks spelen. Die wordt helemaal gek.
Zijn huidige router kon hij het niet op strict krijgen dus hij heeft vandaag een nieuwe gekocht. Kijken of dat helpt.
Ik heb hem op moderate en was de eerste maanden nooit host en de laatste weken ook opeens en niet te spelen. Elke keer als ik denk er klopt iets niet.... hup ben ik host.
Ik ben nu al 2 weken gestopt met serieus te spelen. Niet te doen. In de avond erger.
Tja dan heb je een te lage upload snelheidquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Een vriend van me heeft open en is 90% van de tijd host en kan nauwelijks spelen. Die wordt helemaal gek.
Zijn huidige router kon hij het niet op strict krijgen dus hij heeft vandaag een nieuwe gekocht. Kijken of dat helpt.
Ik heb hem op moderate en was de eerste maanden nooit host en de laatste weken ook opeens en niet te spelen. Elke keer als ik denk er klopt iets niet.... hup ben ik host.
Ik ben nu al 2 weken gestopt met serieus te spelen. Niet te doen. In de avond erger.
Is goedkoper dan 3 losse mappacksquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nou nou daar betaal je in totaal dus 50 euro meer voor?
in de zin van lag?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef tliciouz het volgende:
Sinds die update kan ik geen FFA etc spelen.
Ik heb dat dus bij Ground War. FFA niet gecheckt, maar echt zwaar irritant is het...quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hij vind gewoon geen games meer.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef BzP het volgende:
had gister 40 kills met MSR in kill confirmed in Dome..
First blood no scope door het blauwe hek, quad pred missle...
Ging wel lekker..
Bij mij zijn de grootste probleem er juist wanneer ik host ben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef rickyszz het volgende:
Had ik gisteren ook, geen FFA, geen Ground War. Kill Confirmed werkte bijvoorbeeld welquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef tliciouz het volgende:
Sinds die update kan ik geen FFA etc spelen.
Die kun je unlocken in elite operations volgens mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:31 schreef Timmos het volgende:
http://callofduty.wikia.c(...)rn_Warfare_3_Emblems
Iemand enig idee hoe je die nieuwe emblems kan krijgen? Staat op wiki nog als unknown..
This emblem is assumed to be unreleased in game. Follow these steps to view this and other unreleased images, go in game and make your emblem one of the two elite skulls then go to your Mw3 playercard on the elite website and right click the elite skull emblem and click view image then at the end of the url change the number to one of the following 10,11,13,14,15,17,18,19,20.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die kun je unlocken in elite operations volgens mij.
C4 is juist de makkelijkste naar mijn mening. Die heb ik al eerste behaald. RPG and claymore is stuk lastiger dat wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die multi C4 en rpg kills zijn niet te doen joh
Heb er nu 31 met een uurtje of 6 speeltijd met C4. RPG pas 11 in dezelfde tijdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:51 schreef FUUUU het volgende:
[..]
C4 is juist de makkelijkste naar mijn mening. Die heb ik al eerste behaald. RPG and claymore is stuk lastiger dat wel.
In dropzone is het helemaal een eitje.. Ik speelde toen met Tactical en gooide gewoon aan de lopende band C4's erop als ik zag dat er meerdere op zaten. Ik was al even bezig geweest, maar toen ik middagje dropzone speelde met die C4, had ik er 35 ofzoquote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er nu 31 met een uurtje of 6 speeltijd met C4. RPG pas 11 in dezelfde tijd
Dit had ik met die challenge dat je 5 keer gewond bent maar weer volledig herstelt zonder dood te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:26 schreef woozi het volgende:
Ik had paar maanden terug die tijger als je 5 mensen killed met 1 predator missle.
Ging ik ff chillen, kom ik terug was ik 3 levels terug + was mn tijger kwijt
Heb m sinds dien nooit meer gehaald
Deze dus:quote:Op maandag 19 maart 2012 13:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit had ik met die challenge dat je 5 keer gewond bent maar weer volledig herstelt zonder dood te gaan.
Was nog in de periode dat ik regelmatig een aantal levels teruggezet werd
The bigger they are of the harder they fall?quote:
Bigger they are geloof ik, die van dat speel 1 vol potje zonder dood te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:07 schreef BzP het volgende:
[..]
The bigger they are of the harder they fall?
Volgens mij is dat 3 x de top player slachten zonder zelf dood te gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bigger they are geloof ik, die van dat speel 1 vol potje zonder dood te gaan.
http://callofduty.wikia.c(...)rn_Warfare_3_Emblemsquote:Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 3 x de top player slachten zonder zelf dood te gaan
En bij the harder they fall moet je 5 x de top player slachten
omg, lekker voor ze...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef DuTank het volgende:
Zo mooi, al een paar keer berichten gehad van spelers waarvan hun choppers en reapers gelijk gewiept werden door mijn stinger: "kk noob waarom speel je met stinger"
Om jou te pesten, kneusje
Heb ze allebei beetje irritantquote:Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 3 x de top player slachten zonder zelf dood te gaan
En bij the harder they fall moet je 5 x de top player slachten
Ik blijf toch nooit zo lang in leven dat mijn kogels oprakenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Heerlijk is dat, dat als je DOM speelt en de eerste flag capped en dat je 3 teammate's ziet met launchers op hun rug. Ik loop nooit rond met launchers tho, de keren dat ik dat wel probeerde was het volop faal. Dan was me primary leeg, switch ik snel naar me secondary en daar sta ik met me stinger in me klauwen..
Is er trouwens ook iemand die goede joetjoep intro's kan maken?
Juist wel, als je zon mongool in je team hebt dat hij tenminste tenminste nog de shit uit de lucht haalt (waar hij wss toch zelf voor gezorgd heeft)quote:Op maandag 19 maart 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren weer zo'n prutser online die 4-32 ging en mijn pavelow 2 keer kapot schieten. Vind niet dat zoiets moet kunnen
Ze moeten het cod4 style doen alleen rpg's en een lmg om shit neer te halen. Stinger/Javelin en er ook nog voor beloond worden met een point slaat nergensquote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Juist wel, als je zon mongool in je team hebt dat hij tenminste tenminste nog de shit uit de lucht haalt (waar hij wss toch zelf voor gezorgd heeft)
Daar geeft ik je wel gelijk in....quote:Op maandag 19 maart 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten het cod4 style doen alleen rpg's en een lmg om shit neer te halen. Stinger/Javelin en er ook nog voor beloond worden met een point slaat nergens
Welkom to mw3! Kapot ge-casual-gamert. Vaak doodgaan wordt beloond met je eigen mini-nuke met meer impact dan een predator ofzo, belachelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Daar geeft ik je wel gelijk in....
Elke mongool kan nu punten binnenslepen
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Welkom to mw3! Kapot ge-casual-gamert. Vaak doodgaan wordt beloond met je eigen mini-nuke met meer impact dan een predator ofzo, belachelijk.
Echt belachelijk, als je close combat met zo'n mongool komt te staan verneukt hij 100% zeker je streak, IW moet mongolen die zo vaak doodgaan niet belonen met zulke OP dingen, gewoon de rest van het potje half xp, omdat hij zo focking slecht is.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ja, meest kansloze deathstreak EVER.
DMH, commando, danger close, revenge spawns, lag comp, akimbo machine pistol secondaries, last stand, support, knife system etc. etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Dead man's hand is naast OMA en Danger Close het slechtste wat COD is overkomen
Uninstall!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is het slechtste wat CoD is overkomen:
-Deathstreaks
-support strike package
-Lag "compensation"
-Spawn systeem
-De maps
-Graphics die niet meegaan met de tijd
En natuurlijk het feit dat er sinds mw2 niets veranderd is. Het is 2012, verdomme, en nog is dit soort bagger het populairst.
Dat snap ik ook niet aan mw3quote:Op maandag 19 maart 2012 16:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, is er ook een manier om die friendly grenades van je indicator(Ofzo, die frag grenade met pijltje) weg te halen? Af en toe ga ik rennen als een malle voor een friendly nade, vrij vervelend.
Verneukt je sniperclips hequote:Op maandag 19 maart 2012 16:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Last stand is ook focking vervelend, zou minder vervelend zijn als ze dan gewoon alleen met een pistol kunnen schieten, maar dat ze hun primary houden is fucking vervelend.
Sowieso Treyarch > IW, dat terwijl ik BO wel een minder spel vind qua gameplay, die MW engine ligt mij in principe beter.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef Antilurker het volgende:
Sowieso als je mensen killed met een sniper of shotgun moeten ze gewoon niet in Last Stand/DMH vallen want meestal moet je na je schot nog een keer pompen of klikken (Hoe dat ook heet), en dan schieten die gasten je al neer voordat je met je ogen knippert. Ook hoe je ze niet kan killen TERWIJL ze in Last Stand vallen... Dan krijg ik ook alleen maar hitmarkers. Bullshit.
In BO was dat met shotguns tenminste wel zo, dan ging Second Chance weg.
Misschien nadat de "goeie" mensen er zijn vertrokken. IW was een goeie developer.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Sowieso Treyarch > IW, dat terwijl ik BO wel een minder spel vind qua gameplay, die MW engine ligt mij in principe beter.
Geld.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze modern warfare 2 niet uit steam store halen. Ze worden niet meer officieel ondersteunt dus niemand kan er toch op spelen. En dan nog 24 euro voor een spel vragen dat niet meer echt bespeelt kan worden
Ik vind BO's gameplay vele malen beter...quote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Sowieso Treyarch > IW, dat terwijl ik BO wel een minder spel vind qua gameplay, die MW engine ligt mij in principe beter.
Ohja commando was ik alweer vergetenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
DMH, commando, danger close, revenge spawns, lag comp, akimbo machine pistol secondaries, last stand, support, knife system etc. etc.
Waarom niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben de Type 95 heer en meester. Wat een wapen is dat zeg. Accuracy is bijna 25% door de Type 95
Easymodequote:Op maandag 19 maart 2012 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben de Type 95 heer en meester. Wat een wapen is dat zeg. Accuracy is bijna 25% door de Type 95
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er trouwens iemand die een goede intro kan maken voor youtube filmpjes? En zo niet, iemand enig idee waar ik dat kan requesten op Fok! ?
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #90quote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat is voor uitkeringstrekkers en mensen in de schuldsanering volgens mij
Is dat niet met een fatsoelijk editprogramma zelf makkelijk te maken?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er trouwens iemand die een goede intro kan maken voor youtube filmpjes? En zo niet, iemand enig idee waar ik dat kan requesten op Fok! ?
Originele grap man. Jij bent persoon 34365 die deze "grap" maaktquote:
Hmm ik heb geen flauw idee, heb er vrij weinig verstand van, photoshop kan ik ook niks meequote:Op maandag 19 maart 2012 18:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Is dat niet met een fatsoelijk editprogramma zelf makkelijk te maken?
???quote:
Weet je wel hoe vaak ik: toch weer henk voorbij heb zijn komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Originele grap man. Jij bent persoon 34365 die deze "grap" maakt
Ben ook een newb op dat gebied maar hoor veel dat Sony Vegas goed te doen is en noobfriendly op zich...quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen flauw idee, heb er vrij weinig verstand van, photoshop kan ik ook niks mee
Ok thanks, zal is ff kijken!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Ben ook een newb op dat gebied maar hoor veel dat Sony Vegas goed te doen is en noobfriendly op zich...
Dat het niet moelijk is om met de type-95 te slachtenquote:
EPPPIIIICCC SLOOOOOOOOOWWWWMOOOOOOOOquote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat het niet moelijk is om met de type-95 te slachten
Hij beloofde dat er geen last stand in MW3 kwam...quote:
Oh, ik had geen idee wie die kerel isquote:Op maandag 19 maart 2012 18:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Hij beloofde dat er geen last stand in MW3 kwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Heb je daar nu pas last van?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef DuTank het volgende:
Ik raak echt geen pepernoot meer en word de hele tijd gerapet door lag compensation, want zie 2 kogels op me afkomen: dood. Killcam: half magazijn op me.
Sommige mensen ervaarden het in latere patches.quote:
Lichtelijk herkenbaar. Alleen ik raak iemand vol, gaan niet dood. Hun schieten 2 keer en BAM dood.... Bekijk je de killkam, word hun beeld niet eens rood alsof ik ze nooit geraakt heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef DuTank het volgende:
Ik raak echt geen pepernoot meer en word de hele tijd gerapet door lag compensation, want zie 2 kogels op me afkomen: dood. Killcam: half magazijn op me.
Klopt, in een killcam zie ik mezelf echt een kilometer rennen, terwijl ik voor mijn gevoel pas net om de hoek kwam.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:42 schreef Zosk het volgende:
Het enige wat ik altijd merk en wat mij irriteert is het feit dat je al lang om de hoek bent maar toch nog dood gaat. Dan kijk je op zijn kill cam en dan was je nog niet om de hoek.
Vooral handig wanneer je gewoon een meter of 2 voor diegene wordt neergezet en anderzijds maak je er ook een zwik kills mee, maar toch hadden ze dit er gewoon uit moeten laten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:02 schreef Agiath het volgende:
Spawns zijn soms wel kut ja, maar daardoor moet je blijven achterom kijken. Portable radar helpt daar goed tegen, zie je ze aankomen
Zulke scores haal ik dagelijks bij mw3quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef BzP het volgende:
Ben de hele week BO weer aant spelen..
Scores als 45-5, 67-3, 59-9 etc...
Dan kom je op MW3 en dan kom je net boven je deaths uit
Leugens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Zulke scores haal ik dagelijks bij mw3
Bij mw3 heb je minder kogels nodig om iemand te killen, dus je moet snel kunnen reageren.
Wat jij wilt man.quote:
Ik verdien liever geld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat jij wilt man.
Mijn k/d is 1.98
Acurracy 24.51%
Newb.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat jij wilt man.
Mijn k/d is 1.98
Acurracy 24.51%
Als ik ging campen dan haalde ik dat ook maar ik rush liever, geeft meer voldoening en is meer baas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Zulke scores haal ik dagelijks bij mw3
Bij mw3 heb je minder kogels nodig om iemand te killen, dus je moet snel kunnen reageren.
Wel als 2-3 man aan de overkant steeds godmode hebben dmv lag compquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:10 schreef Timmos het volgende:
Campen is niet nodig om zulke scores te halen.. Het enige wat ik niet snap is de campers in FFA
Dat is echt bout ja, speelde laatste in Mission potje FFA met alleen maar campers. Had het in het begin niet eens door. Gelukkig net gewonnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:10 schreef Timmos het volgende:
Campen is niet nodig om zulke scores te halen.. Het enige wat ik niet snap is de campers in FFA
Ik camp niet. Het gaat erom dat je anticipeert waar de tegenpartij gaat lopen en spawnen. Bovendien loop ik niet teveel met mijn teamgenoten. Die pakken alleen maar je kills afquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Als ik ging campen dan haalde ik dat ook maar ik rush liever, geeft meer voldoening en is meer baas.
Dat heet een dragshot?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja echt jammer is dat, als je iemand in zijn voet raakt gaat ie dood, lekker realistisch.
En als je met een sniper 1 meter naast schiet diegene dan toch dood gaat.
Heb dat zo vaak in de final cam gezien.
En je krijgt een rocket op je kopquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik camp niet. Het gaat erom dat je anticipeert waar de tegenpartij gaat lopen en spawnen. Bovendien loop ik niet teveel met mijn teamgenoten. Die pakken alleen maar je kills af
Dat is probleem juist, MW3's mongolenspawnsystem verneukt het hele anticiperenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik camp niet. Het gaat erom dat je anticipeert waar de tegenpartij gaat lopen en spawnen. Bovendien loop ik niet teveel met mijn teamgenoten. Die pakken alleen maar je kills af
Ligt aan het spelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef Lastpost het volgende:
Het probleem zit hem hier echt niet in het niet snel genoeg kunnen reageren bij MW3, als ik de killcams bekijk in potjes die ik niet geheel betrouwbaar vindt tijdens het spelen zie ik geregeld dat ik net 1 kogel heb afgevuurd op diegene terwijl bij mij de halve MP7 ammo al uit beeld was.![]()
Over het allang voorbij een muurtje zijn en alsnog een seconde later dood neervallen en iets compleet anders op de killcam zien maar niet te spreken.
Misschien ligt het aan de router instellingen of de provider, want in potjes waarbij ik niet lag haal ik ook (voor mijn doen) monsterscores aan de lopende band en verdubbel ik de K/D minstens, van de lag potjes ervoor.
In MW2 nooit last van gehad, in BO nooit last en in iedere andere game die ik hier op de PS3 heb niet, enkel bij deze game.![]()
Zo maar eens een potje Fifa doen, levert ook een hoop gekanker en frustraties op, maar dat ligt dan aan mijn kwaliteiten.
Misschien dat jullie zo'n strontverbindingen hebben dat jullie gecompenseerd moeten worden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Timmos het volgende:
Waarom hebben ik en mn party dan nooit last van die lagzooi en alles hierboven?
Alleen als ik team deathmatch speel, heb ik dit probleem. Bij domination zie je dit amperquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is probleem juist, MW3's mongolenspawnsystem verneukt het hele anticiperen
Juist niet, die gaat naar het teamquote:
Wat is ''vaker''?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Misschien dat jullie zo'n strontverbindingen hebben dat jullie gecompenseerd moeten worden?
Nee maar ff serieus, misschien gaan jullie wat vaker dood en letten daar niet op?
Het hele COD forum zit iig vol met topics over lag comp.
Het zijn ook periodes, net of ze met elke patch iets tweaken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat is ''vaker''?
10-15+ gebeurd misschien 1 op de 10 keer.. En dat is dan alsnog met een KD van 2+ (gemiddelde KD is nu 1.75 ofzo)
LoL, BO had ook enigzins recoil op de guns.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:45 schreef Agiath het volgende:
Ik vond BO dan wel weer zeer kut online. Halve magazijnen nodig om iemand te killen
Binnenkort weer potjes mw2 spelen, blijft misschien toch wel de beste, al vermaak ik me ook prima met mw3
Dat bedoel ik dus. Als je samenloopt stelen ze kills en krijg je rocket op je kopquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Juist niet, die gaat naar het team
Ze verwaarlozen de clans. Er zijn geen events en als ze er zijn om 02.00 in de nacht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:55 schreef Timmos het volgende:
Hoe zit het precies met het levelen van je clan?
We kunnen geen clan events vinden.. Is dat omdat we nog maar met z'n 2en zijn? Is dat de enige manier om te levelen?
Dat is dus echt de enige manier? Dan kijken we iig niet scheel als we niks kunnen vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze verwaarlozen de clans. Er zijn geen events en als ze er zijn om 02.00 in de nacht.
Lekkere VS tijden.
Nope, inschrijven voor een event.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is dus echt de enige manier? Dan kijken we iig niet scheel als we niks kunnen vinden.. Die loner zooi helpt niet voor clan XP?
Je kan ook gewoon zeggen dat het spel slecht in elkaar zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef Antilurker het volgende:
Zo'n killcam is gewoon informatie wat opnieuw afgespeeld wordt. Je ziet dus niet wat de daadwerkelijke enemy zag op z'n scherm. Op de enemy z'n scherm was hij wel gewoon raak. Het wordt dus gewoon afgesteld of hij raak is, afhankelijk van wat de enemy ziet. Volgens mij als jij en de enemy die je killed geen host zijn, krijg je dat. Terwijl de killcam wel 'vanaf de host' is. Oftewel: lag. Als jij als speler op iemand schiet en je raak 'm niet omdat hij bij de host eigenlijk 2 meter verder is gelopen, zou iedereen daar weer over bitchen.
Killcams zijn gewoon handig om 'globaal' te zien hoe hij je killde, niet om precieze bewegingen uit te halen.
Als je begrijpt wat ik bedoel
Speel jij bewust voor MOABs? Ik speel namelijk wel veel met specialist, maar ik ga gewoon voor de objectives. Mijn hoogste streak is 18quote:
Instakilled is instakilledquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef Antilurker het volgende:
Zo'n killcam is gewoon informatie wat opnieuw afgespeeld wordt. Je ziet dus niet wat de daadwerkelijke enemy zag op z'n scherm. Op de enemy z'n scherm was hij wel gewoon raak. Het wordt dus gewoon afgesteld of hij raak is, afhankelijk van wat de enemy ziet. Volgens mij als jij en de enemy die je killed geen host zijn, krijg je dat. Terwijl de killcam wel 'vanaf de host' is. Oftewel: lag. Als jij als speler op iemand schiet en je raak 'm niet omdat hij bij de host eigenlijk 2 meter verder is gelopen, zou iedereen daar weer over bitchen.
Killcams zijn gewoon handig om 'globaal' te zien hoe hij je killde, niet om precieze bewegingen uit te halen.
Als je begrijpt wat ik bedoel
Sitrep pro.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb wel een redelijke koptelefoon, maar echt soundwhoren kan ik niet. Waar let je daarbij op? Ik hoor echt het verschil niet tussen een teamgenoot of een tegenstander. En zijn locatie bepalen aan de hand van het geluid vind ik ook lastig.
Ja ik speel wel behoorlijk bewust voor MOAB's, en toch win ik 9 van de 10 potjes, bij een streak van 10+ ga ik echt voor de MOAB en negeer ik de objective omdat je dan gewoon een sitting duck bent. Met een headset scheelt het een hele hoop inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Speel jij bewust voor MOABs? Ik speel namelijk wel veel met specialist, maar ik ga gewoon voor de objectives. Mijn hoogste streak is 18Meestal haal ik streaks van rond de 15 en ga ik op een trieste manier dood, predator per ongeluk raak, random grenade, etc etc... En als ik met headset zou spelen, zal ook schelen denk ik?
Dan heb je waarschijnlijk niet een supergoede headset, want dan hoor je echt wel waar hij zich bevind. Soundwhoren doe ik niet, maar wil je een beetje soundwhoren dan raad ik dead silence pro aan, een goede headset, en goed op je mini-map blijven letten. Je mini-map in de gaten houden is al 50% van de MOAB.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb wel een redelijke koptelefoon, maar echt soundwhoren kan ik niet. Waar let je daarbij op? Ik hoor echt het verschil niet tussen een teamgenoot of een tegenstander. En zijn locatie bepalen aan de hand van het geluid vind ik ook lastig.
Beweer ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Sitrep pro.
Ik heb die moab van stevenzl na 3 min afgezet, gameplay was niet bepaald spannend man.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:45 schreef Stevenzenl het volgende:
All i can say is, subscribe voor mijn channel want ik heb gister nog een MOAB gehaald die ik later wel eventjes post *reclame*
Dit. Was gewoon puur campen op sommige stukken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:43 schreef BzP het volgende:
Ik heb die moab van stevenzl na 3 min afgezet, gameplay was niet bepaald spannend man.
Probeer eens een waar je dik kansen neemt en dikke feeds van 3/4 man krijgt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Beweer ik ook nietTijdens het spelen is het wel spannend tho, heb ook altijd dat ik denk dat het een snelle MOAB is, en tijdens het terugkijken dan denk whutthefuuuuck..
Heb je hem al pro? anders heb je hem vanavond niet iig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
Zal vanavond eens Sitrep Pro uitproberen.
Zal ik doen, ben op dit moment wel tevreden met me gameplay, dat jullie het niet waarderen maakt me niet zoveel uit, no offense hoor. Heb binnen 240 uur mw3 9 MOABS binnengesleept, maar 120 uur BO gespeeld en 1 prestige mw2. Weinig mensen halen MOAB's dus ik ben vrij tevreden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Probeer eens een waar je dik kansen neemt en dikke feeds van 3/4 man krijgt.
Je zult het niet in 1 x halenn waarschijnlijk maar dan heb je wel een indrukwekkend filmpje.
2-3 min moabs zijn de shit.
Jammer dat ik geen HD-PVR heb...
Dat valt reuze mee kijk op de momenten dat ik camp even op de mini-map, dan zie je ze aankomen lopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Dit. Was gewoon puur campen op sommige stukken.
Je moet zeker doen wat je zelf wilt, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zal ik doen, ben op dit moment wel tevreden met me gameplay, dat jullie het niet waarderen maakt me niet zoveel uit, no offense hoor. Heb binnen 240 uur mw3 9 MOABS binnengesleept, maar 120 uur BO gespeeld en 1 prestige mw2. Weinig mensen halen MOAB's dus ik ben vrij tevreden.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee kijk op de momenten dat ik camp even op de mini-map, dan zie je ze aankomen lopen
Nee,quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Je zult het niet in 1 x halenn waarschijnlijk maar dan heb je wel een indrukwekkend filmpje.
[..]
Heb je hem al pro? anders heb je hem vanavond niet iig.
Flinke grind om die te halen.
1:35 klopt inderdaad, ik dacht dat die osprey gunner er wel voor ging zorgen dat de enemy eraan kwam rushen, gebeurd regelmatig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
1:35 en 2:30
Daar blijf je gewoon ruim een halve minuut op de zelfde plek zitten wachten. Dat is niet éven kijken op de minimap.
[..]
Nee,Kut inderdaad.
Wat moet je er voor doen om die pro te halen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
Heb je hem al pro? anders heb je hem vanavond niet iig.
Flinke grind om die te halen.
Een hoop enemy equipment mollen, FFA is daar denk ik t beste voor sinds iedereen daar enemy is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat moet je er voor doen om die pro te halen?
Enemy equipment slopen volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat moet je er voor doen om die pro te halen?
Gepatchedquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef DuTank het volgende:
Iets staat me bij dat het ook werkt als je je eigen trophy knived, of is dat gepatched?
Dom spelen en niks maar dan ook niks objective doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier de lelijkste moab ooit, begon het potje gruwelijk slecht doordat ze keihard aan het campen waren in dat huisje richting C, tot ik ze killde en ze terug bleven komen.
Klopt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dom spelen en niks maar dan ook niks objective doen.![]()
Je kan het gewoon beter: Ik ben een camper MOAB noemen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat het spel slecht in elkaar zit.
Altijd leuk, maar ik heb het tot nu toe echt nog niet nodig gehad in MW3. Voor mijn gevoel gaat dit 3 keer zo snel als MW2. Alhoewel ik bij BO ook het gevoel had dat het een stuk sneller ging maar dit is al een tijdje geleden voor mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:22 schreef Godtje het volgende:
Eerste Double XP weekend
Dubbel XP weekend voor Modern Warfare 3
Dan ga je nu 6 keer zo snel. En ze gaan nu in elk geval door tot level 20?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar ik heb het tot nu toe echt nog niet nodig gehad in MW3. Voor mijn gevoel gaat dit 3 keer zo snel als MW2. Alhoewel ik bij BO ook het gevoel had dat het een stuk sneller ging maar dit is al een tijdje geleden voor mij.
Ik had niet echt een berekening gedaan, ik riep maar watquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga je nu 6 keer zo snel. En ze gaan nu in elk geval door tot level 20?
Ja PS3 ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Meestal kreeg ps3 toch ook dubble xp weekend als xbox het had ivm mappack? Ik kan het wel gebruiken nu..
Ik zat erop te wachten tot dit een keer voorbij zou komen. Voor mij de eerste keer dat ik dit zie in ieder gevalquote:
Je speelt op de PC.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Hier de lelijkste moab ooit, begon het potje gruwelijk slecht doordat ze keihard aan het campen waren in dat huisje richting C, tot ik ze killde en ze terug bleven komen.
Wel ziek, alleen hij ligt wel regelmatig achter een hoekje te wachten tot er iemand voorbij komt..quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten tot dit een keer voorbij zou komen. Voor mij de eerste keer dat ik dit zie in ieder geval
Tja, anders wordt het nóg moeilijkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wel ziek, alleen hij ligt wel regelmatig achter een hoekje te wachten tot er iemand voorbij komt..
Soundwhoren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wel ziek, alleen hij ligt wel regelmatig achter een hoekje te wachten tot er iemand voorbij komt..
Het bf systeem van kniven is ideaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Antilurker het volgende:
Knifers
Sowieso als je Specialist Bonus hebt moet een enemy je twee keer knifen om je te killen
Serieus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Antilurker het volgende:
Knifers
Sowieso als je Specialist Bonus hebt moet een enemy je twee keer knifen om je te killen
Nee, dat is pas echt kutquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het bf systeem van kniven is ideaal
Hoezo je kan niet panic kniven en dat scheelt al 20% frustratie als ik gebackstabbed word in bf vind ik het dom van mezelf en geen bullshitquote:
Ik snap dat panic-knifen begrip sowieso niet, als iemand in range is, en je drukt E (of wat dan ook) en je knifed hem, dan is het toch gewoon een goede reactie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo je kan niet panic kniven en dat scheelt al 20% frustratie als ik gebackstabbed word in bf vind ik het dom van mezelf en geen bullshit
Dropshottersquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Heb voor 't eerst m'n button lay out eens veranderd. Naar tactical. Het is even wennen, maar won het eerste potje FFA dat ik speelde met 30 - 10.Dit bevalt wel.
Dit.quote:
Haha, maakt me niet zoveel uit maar BF3 knife vind ik echt klotequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo je kan niet panic kniven en dat scheelt al 20% frustratie als ik gebackstabbed word in bf vind ik het dom van mezelf en geen bullshit
Op de console knive je als je een pookje in drukt en dat doen mensen dan al heel snel per ongeluk omdat ze schrikkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik snap dat panic-knifen begrip sowieso niet, als iemand in range is, en je drukt E (of wat dan ook) en je knifed hem, dan is het toch gewoon een goede reactie?
Zo ga ik dus ook regelmatig dood omdat ik schrik als er iemand de hoek om komt dan dus knife en hij me vervolgens easy killed. Is echt 50/50 bij mij ene keer kill ik hem omdat ik schrik de andere keer ga ik er door doodquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op de console knive je als je een pookje in drukt en dat doen mensen dan al heel snel per ongeluk omdat ze schrikken
Gisteren alsnog wat knife kills gehad met O op Ps3.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef BzP het volgende:
Dropshotten is voor bazen, knifen voor noobs
Ik ben er na een jaar nog slecht inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren alsnog wat knife kills gehad met O op Ps3.Dat duurt behoorlijk lang als je eerst na moet denken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef BzP het volgende:
Dropshotten is voor bazen, knifen voor noobs
Sorry, maar dat is toch gewoon dom?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dropshot niet en knife zo min mogelijk
Nee dat is niet dom, ik heb een hekel aan dropshotten en ik zal het ook nooit gaan doen. Ik heb nog nooit met een shotgun gespeeld en ik heb één keer magnum akimbo geprobeerd, nooit meer. Voor mij altijd een AK-47quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is toch gewoon dom?
Of speel je alleen maar met shotty/akimbo's in CQC?
Nee maar wat ik bedoel in die momenten waar je iemand van heel dichtbij tegenkomt daar moet je toch messen of droppen om te winnen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is niet dom, ik heb een hekel aan dropshotten en ik zal het ook nooit gaan doen. Ik heb nog nooit met een shotgun gespeeld en ik heb één keer magnum akimbo geprobeerd, nooit meer. Voor mij altijd een AK-47Soms een MP7 als het kut gaat met AK in kleine maps als Dome
De goede oude tijd van CS, toen dropshotten niet eens mogelijk was
Ik gebruik stalker en uiteraard knife ik gewoon wanneer het echt nodig is (ik heb niks tegen knifen btw) maar ik schiet natuurlijk lieverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee maar wat ik bedoel in die momenten waar je iemand van heel dichtbij tegenkomt daar moet je toch messen of droppen om te winnen?
Of gebruik je stalker?
Je moet ook de goede momenten kiezen om te droppen soms ren je plots in 2 a 3 man als je dan dropt dan kun je voordeel uit de situatie halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik stalker en uiteraard knife ik gewoon wanneer het echt nodig is (ik heb niks tegen knifen btw) maar ik schiet natuurlijk lieverAlleen pakt het niet altijd positief uit zonder steady aim in close range etc dus dan krijg je die momenten van had ik maar voor knife gekozen. Ik zal alleen nooit bewust droppen want dat vind ik ten eerste niet fijn en ik heb er gewoon een hekel aan
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als ze dat eruit halen. In BO vond ik het wel beter dat je vooruit springt als je lopend dropshot volgens mij?
Edit: Als iemand af en toe een keer dropshot dan is het hinderlijk (vind ik) maar zal ik er niet zo mee zitten. Je hebt ook spelers die doen het constant, en ook bewust constant. Daar heb ik echt een hekel aan
Dat begrijp ik, maar zelfs dan doe ik het nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Je moet ook de goede momenten kiezen om te droppen soms ren je plots in 2 a 3 man als je dan dropt dan kun je voordeel uit de situatie halen.
maar mensen die gaan droppen als ze iemand in de rug pakken =![]()
Zonder gecamp?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:32 schreef Stevenzenl het volgende:
TDM flawless game, met een MOAB en heerlijke muziek!
Mijn verste in infected was maar 24 of zoquote:
Hebben die er ooit niet in gezeten dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:13 schreef OverRated het volgende:
Sinds die throwing knifes weer in Infected zitten, is het best moeilijk om een MOAB te halen
Ja. In sommige games zaten ze toen. Nu in alle.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hebben die er ooit niet in gezeten dan?
Ja ik dus eerst ook, op de PS3 hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zat van de week toevallig met RuffRyder in een Infected-lobby.
Xbox360quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:51 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ja ik dus eerst ook, op de PS3 he
Openbaar? Eind Aprilquote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef SweexNL het volgende:
waneer kwamen die maps nou uit voor de ps3, 30 maart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |