(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Ach met een paar maten kom je een heel endquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie dit spel nog zo leuk vinden
Dit dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind het echt knap dat jullie dit spel nog zo leuk vinden
Je kan ook een wapen meenemen met je token.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
1e prestige gehaald....
Je kunt er eigenlijk niks nuttigs mee... Alleen maar 2 uur lang dubbele XP halen of een extra class halen.
en al je weapons moet je weer unlocken..... pfff. nutteloos...
Ja dat is volgens mij ook de enige optie die nu het meest interessant is. Neem ik dan ook de level mee?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook een wapen meenemen met je token.
Mn vriendin als ik tussen dr benen zitquote:
Enkel het wapen, geen extra's.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij ook de enige optie die nu het meest interessant is. Neem ik dan ook de level mee?
Zo'n naam kom je inderdaad verder nooit tegen... heel sporadischquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:49 schreef Antilurker het volgende:
I kom net RuffRyder_NL aka dWc_RuffRyder tegen op PS3? Is dat hem?
Fake.quote:
Die is wel heeeeelquote:
MSRquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:39 schreef Zosk het volgende:
In MW2 heb ik alleen maar met intervention rondgelopen, ik vond het ook een stuk makkelijker om met bolt snipers te spelen in MW2. Ik heb t/m prestige 8 in MW3 over het algemeen alleen met AK gespeeld, nu vond ik het toch weer leuk om iets meer te gaan snipen. Maar ik bak er gewoon niks van met bolt in MW3Ik heb de barrett maar eens geprobeerd en dat gaat een stuk beter!
Jep dat zeker, maar ik vond de intervention echt zoveel fijnerquote:
Ah je gaat dus alleen voor de killsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:46 schreef Stevenzenl het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds een paar dagen weer gespeeld, klein clipje;
Ja! Gewoon als shotgun gebruiken. Gewoon je secondary's weggooien en rondrennen met een Barrett.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Barret shotgun modus van dichtbij ideaal om die kneuzen qs pussy's te stangen
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat die terugslag klein isquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen dat wanneer je zo'n ding in het echt hipfiret, je waarschijnlijk je arm breekt oid.
Kan prima.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Gewoon als shotgun gebruiken. Gewoon je secondary's weggooien en rondrennen met een Barrett.
Ik heb weleens gelezen dat wanneer je zo'n ding in het echt hipfiret, je waarschijnlijk je arm breekt oid.
Klopt, teamplayer pur sang omdat ik anderen dan ook aan XP help!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je gaat dus alleen voor de kills?
Idd, altijd die morale kwesties..quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, teamplayer pur sang omdat ik anderen dan ook aan XP help!
Als we toch al dik voorstaan hoop ik juist dat mijn kills denied worden ja, hoe langer je tegen noobs kan spelen, hoe beter.
ACOG snipersquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:
Speel eigenlijk nooit met de Barrett, ook niet met de MSR. RSASS met ACOG
Het gaat echt niet zo makkelijk als in CoD.quote:
Sowieso faalt dat elite. 4 maps erbij. Flikker toch op IW.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef R-woud88 het volgende:
Elite kopen word ook niks, kut benzine prijzen..
Worden uiteindelijk 12 mappen + spec ops hequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:17 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso faalt dat elite. 4 maps erbij. Flikker toch op IW.
Nou nou daar betaal je in totaal dus 50 euro meer voor?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden uiteindelijk 12 mappen + spec ops he
Serieus? Ik heb hem ook op strict staan zie ik nu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef rickyszz het volgende:
Zet je NAT open en dan ben je 90% van de potjes host waardoor je vrijwel geen lag meer hebt.
Nope, controleer ook of je je UpNp aan hebt staanquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb hem ook op strict staan zie ik nu.
Maar heb je geen lag meer als host?
Onzin. Een vriend van me heeft open en is 90% van de tijd host en kan nauwelijks spelen. Die wordt helemaal gek.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef rickyszz het volgende:
Zet je NAT open en dan ben je 90% van de potjes host waardoor je vrijwel geen lag meer hebt.
Zo ben ik even blij dat ik moderate hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Een vriend van me heeft open en is 90% van de tijd host en kan nauwelijks spelen. Die wordt helemaal gek.
Zijn huidige router kon hij het niet op strict krijgen dus hij heeft vandaag een nieuwe gekocht. Kijken of dat helpt.
Ik heb hem op moderate en was de eerste maanden nooit host en de laatste weken ook opeens en niet te spelen. Elke keer als ik denk er klopt iets niet.... hup ben ik host.
Ik ben nu al 2 weken gestopt met serieus te spelen. Niet te doen. In de avond erger.
Tja dan heb je een te lage upload snelheidquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Een vriend van me heeft open en is 90% van de tijd host en kan nauwelijks spelen. Die wordt helemaal gek.
Zijn huidige router kon hij het niet op strict krijgen dus hij heeft vandaag een nieuwe gekocht. Kijken of dat helpt.
Ik heb hem op moderate en was de eerste maanden nooit host en de laatste weken ook opeens en niet te spelen. Elke keer als ik denk er klopt iets niet.... hup ben ik host.
Ik ben nu al 2 weken gestopt met serieus te spelen. Niet te doen. In de avond erger.
Is goedkoper dan 3 losse mappacksquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nou nou daar betaal je in totaal dus 50 euro meer voor?
in de zin van lag?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef tliciouz het volgende:
Sinds die update kan ik geen FFA etc spelen.
Ik heb dat dus bij Ground War. FFA niet gecheckt, maar echt zwaar irritant is het...quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hij vind gewoon geen games meer.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef BzP het volgende:
had gister 40 kills met MSR in kill confirmed in Dome..
First blood no scope door het blauwe hek, quad pred missle...
Ging wel lekker..
Bij mij zijn de grootste probleem er juist wanneer ik host ben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef rickyszz het volgende:
Had ik gisteren ook, geen FFA, geen Ground War. Kill Confirmed werkte bijvoorbeeld welquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef tliciouz het volgende:
Sinds die update kan ik geen FFA etc spelen.
Die kun je unlocken in elite operations volgens mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:31 schreef Timmos het volgende:
http://callofduty.wikia.c(...)rn_Warfare_3_Emblems
Iemand enig idee hoe je die nieuwe emblems kan krijgen? Staat op wiki nog als unknown..
This emblem is assumed to be unreleased in game. Follow these steps to view this and other unreleased images, go in game and make your emblem one of the two elite skulls then go to your Mw3 playercard on the elite website and right click the elite skull emblem and click view image then at the end of the url change the number to one of the following 10,11,13,14,15,17,18,19,20.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die kun je unlocken in elite operations volgens mij.
C4 is juist de makkelijkste naar mijn mening. Die heb ik al eerste behaald. RPG and claymore is stuk lastiger dat wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die multi C4 en rpg kills zijn niet te doen joh
Heb er nu 31 met een uurtje of 6 speeltijd met C4. RPG pas 11 in dezelfde tijdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:51 schreef FUUUU het volgende:
[..]
C4 is juist de makkelijkste naar mijn mening. Die heb ik al eerste behaald. RPG and claymore is stuk lastiger dat wel.
In dropzone is het helemaal een eitje.. Ik speelde toen met Tactical en gooide gewoon aan de lopende band C4's erop als ik zag dat er meerdere op zaten. Ik was al even bezig geweest, maar toen ik middagje dropzone speelde met die C4, had ik er 35 ofzoquote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er nu 31 met een uurtje of 6 speeltijd met C4. RPG pas 11 in dezelfde tijd
Dit had ik met die challenge dat je 5 keer gewond bent maar weer volledig herstelt zonder dood te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:26 schreef woozi het volgende:
Ik had paar maanden terug die tijger als je 5 mensen killed met 1 predator missle.
Ging ik ff chillen, kom ik terug was ik 3 levels terug + was mn tijger kwijt
Heb m sinds dien nooit meer gehaald
Deze dus:quote:Op maandag 19 maart 2012 13:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit had ik met die challenge dat je 5 keer gewond bent maar weer volledig herstelt zonder dood te gaan.
Was nog in de periode dat ik regelmatig een aantal levels teruggezet werd
The bigger they are of the harder they fall?quote:
Bigger they are geloof ik, die van dat speel 1 vol potje zonder dood te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:07 schreef BzP het volgende:
[..]
The bigger they are of the harder they fall?
Volgens mij is dat 3 x de top player slachten zonder zelf dood te gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bigger they are geloof ik, die van dat speel 1 vol potje zonder dood te gaan.
http://callofduty.wikia.c(...)rn_Warfare_3_Emblemsquote:Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 3 x de top player slachten zonder zelf dood te gaan
En bij the harder they fall moet je 5 x de top player slachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |