Ik vrees het ook.quote:
Previews op http://swedishstereo.blogspot.com/2012/05/timoteij-tabu.htmlquote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
Eerste album was top. Benieuwd naar de nieuwe.
Dit gaat gewoon net zo hard winnen als Frankrijk vorig jaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En toch gaat dit winnen!![]()
Alle polls zeggen het
Denk je? Dit ligt toch wel iets beter in het gehoor, lijkt mequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon net zo hard winnen als Frankrijk vorig jaar
Heel erg nicequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Previews op http://swedishstereo.blogspot.com/2012/05/timoteij-tabu.html
Nee, dat zei ik maar voor de grap n.a.v. de polls van vorig jaar waarin Frankrijk de overwinning niet meer leek te kunnen ontgaan. Ik denk ook dat Loreen het dit jaar gaat winnen, en het is ook echt mijn favoriete lied van dit ESFquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Denk je? Dit ligt toch wel iets beter in het gehoor, lijkt me
Ik haat het om het te zeggen, maar er is weinig competitie voor haar dit jaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Kan hoog eindigen dit. Het nummer is niet zo speciaal ('euphoooooria' uithaal komt mijn neus uit na 1,5 minuut), maar ze ziet er niet slecht uit en ze kan het errug goed brengen.. weet hoe ze de camera moet pakken e.d.
Dit. Dat vind ik dus zo jammer dit jaar, het is vrij voorspelbaar en t zal niet echt spannend worden...al zal de EBU natuurlijk proberen om een spannende puntentelling te creëren. Loreen wint, en terecht. Op naar Stockholm volgend jaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haat het om het te zeggen, maar er is weinig competitie voor haar dit jaar
Ja, dat doen ze dus tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit. Dat vind ik dus zo jammer dit jaar, het is vrij voorspelbaar en t zal niet echt spannend worden...al zal de EBU natuurlijk proberen om een spannende puntentelling te creëren. Loreen wint, en terecht. Op naar Stockholm volgend jaar
Zweden neemt volgens mij een maand of zes om een kandidaat te kiezen met allerlei live shows, daar leeft het écht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Trouwens, behalve de sneeuw in de zaal... eigenlijk laat dit ook zien met hoe weinig middelen je een hele goede act neer kan zetten. Bijna het hele nummer is er één zangeres op het podium, die zelf een choreografie uitvoert... Verder vooral donker met wat belichting. Beetje windmachine, maar zoveel zal dat niet kosten. Je hoort altijd de Tros zeggen: 'ja er is geen budget voor de uitvoering hoor', maar zoveel zal dit toch niet kosten?? Eigenlijk had Nederland net zo goed ook een inzending als deze kunnen doen. Nummer gemaakt door Armin van Buuren of Tiesto ofzo, en dan laten zingen door een zangeres die er leuk bij kan bewegen..
En uiteindelijk werd er bijna niemand gekozen uit die doos.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zweden neemt volgens mij een maand of zes om een kandidaat te kiezen met allerlei live shows, daar leeft het écht.
In Nederland mag iedereen een briefje in een doos gooien en dan doen ze iets anders voor een uurtje ofzo.
Toch?
Raffaëla was erg leuk geweest. Inderdaad met een echt goed nummer, teken ik er direct voor voor volgend jaar. Maar zo'n stem als Loreen heeft Raffaëla zeker niet, maar dat hoeft ook niet. En het is een ander type persoon, Loreen moet het ook van haar 'mysterieuze'/spannende/alternatieve voorkomen hebben. Maar zoals al ik zei, waar kan ik tekenen voor Raffaëla volgend jaar, ik doe het direct.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Haha ik weet het, in Nederland leeft het niet echt. En nu had ik niets met Raffaëlla, maar stel: zij had een GOED dancenummer gehad, en daarbij een leuke choreografie gedaan.. zoveel verschilde het dan niet van Zweden?
Raffaela mag het van mij zeker nog eens proberen. Luister nog regelmatig naar Chocolatte. Daar had je ook echt mee kunnen uitpakken volgens mij. Miss Brandi heeft er ook zin in:quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Raffaëla was erg leuk geweest. Inderdaad met een echt goed nummer, teken ik er direct voor voor volgend jaar. Maar zo'n stem als Loreen heeft Raffaëla zeker niet, maar dat hoeft ook niet. En het is een ander type persoon, Loreen moet het ook van haar 'mysterieuze'/spannende/alternatieve voorkomen hebben. Maar zoals al ik zei, waar kan ik tekenen voor Raffaëla volgend jaar, ik doe het direct.
twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 17-05-2012 om 00:23:12wishing I was in #baku for the #songfestival -- next year I will be on the damn stage in Sweden!!! Let maar op hahaha reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |