En dat 41 van de 42 was dus puur omdat ze niet op zichzelf mochten stemmen, toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
41 van de 42 landen gaven punten![]()
18 keer 12 punten
Oh nee, dan 40. Alleen Italië gaf niks. Ik eet geen pizza meerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat 41 van de 42 was dus puur omdat ze niet op zichzelf mochten stemmen, toch?![]()
Iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dit kon me na 1 luisterbeurt niet bekoren destijds, Zweden gaat het minder goed doen dan dat iedereen nu denkt
Jammer, we hebben beide op Italië gegokt met dezelfde reden. Maar nog steeds ben ik niet super enthousiast van Zweden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dit kon me na 1 luisterbeurt niet bekoren destijds, Zweden gaat het minder goed doen dan dat iedereen nu denkt
Ik ook niet, al jaren niet, trouwens.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh nee, dan 40. Alleen Italië gaf niks. Ik eet geen pizza meer
Het hangt ook sterk van je smaak af.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:45 schreef female81 het volgende:
Ik heb er niet veel mee, het klinkt me nogal afstandelijk in de oren. Razend professioneel is het dan weer wel, zonder een spoortje knulligheid, ik hoor het in gedachten zó op Slam FM. Wat dat betreft snap ik de winst wel.
Zelf had ik liever Moldavië zien winnen, maar ja, dat was ijdele hoop.
Ze zingt vanaf 08:18...quote:Op zondag 27 mei 2012 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dan hier nog maar een keertje
-edit-
Eindelijk het finale optreden gevonden
Ze zingt vanaf 04:00.
Kan hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 10:59 schreef kawotski het volgende:
Kan het zijn dat ik dit al eens op SlamFM of 538 voorbij heb horen komen?
Oh oeps, je hebt gelijkquote:
Eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef totebel het volgende:
IK vind dit wel een terechte winnaar, alles klopte hier gewoon. Het kan je smaak niet zijn, maar liedje, act... alles zat gewoon goed in elkaar.
Hier ben ik het mee eens!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef totebel het volgende:
IK vind dit wel een terechte winnaar, alles klopte hier gewoon. Het kan je smaak niet zijn, maar liedje, act... alles zat gewoon goed in elkaar.
Ik snap wel waarom het gewonnen heeft, ik had alleen niet gedacht dat het zo massaal zou aansprekenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jammer, we hebben beide op Italië gegokt met dezelfde reden. Maar nog steeds ben ik niet super enthousiast van Zweden.
Ja, hoog Armada gehaltequote:Op zondag 27 mei 2012 13:35 schreef TheGOAT het volgende:
Vond het wel een fijn nummertje, vroeg me alleen af wie de 'dance' muziek bij haar erachter heeft geproduceerd, toen ik het hoorde dat ik gelijk aan Avicii ofzo
FFFUUU Zwedenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
41 van de 42 landen gaven punten![]()
18 keer 12 punten
Azerbeidzjan was juist beter dan vorig jaar qua zangquote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef Drrk het volgende:
Ik ben blij, liever Zweden dan een Rusland of Azerbeidzjan.![]()
Verder ligt bij mij de gunfactor voor Zweden gewoon erg hoog! Ben benieuwd naar Stockholm 2013. Melodi Festival is ieder jaar al geweldig, laat staan als ze het ESF organiseren.
De zang vond ik ook veel beter dan vorig jaar, maar dat kon al heel snelquote:Op zondag 27 mei 2012 13:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Azerbeidzjan was juist beter dan vorig jaar qua zang
Vond persoonlijk het lied en de jurk prachtig!
Nou ze was wel nerveus in het begin.. maar na 25 landen die hun punten gaven.. was het ineens duidelijk. Men zegt dat ze er stoned uitzag. Ik zag persoonlijk alleen maar spanning en moeheid.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Het ENIGE jammere van Zweden (of misschien daarom wel schattige) vond ik dat ze zo... zo... kalm bleef.
Ook bij de puntentelling, geen echt gejubel enzo. Ook toen op driekwart van de punten ze al niet meer ingehaald kon worden, geen juichje
Ja, maar dat heeft ook te maken met het feit dat Zweden van nature gewoon niet zo temperamentvol zijn. Zweden zijn niet echt heel blij of heel verdrietig (wel van binnen, maar ze laten dit niet zo zien), ze zijn vrij 'koudbloedig'. Een heel rustig en nuchter volkje, meer dan de Nederlanders nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Het ENIGE jammere van Zweden (of misschien daarom wel schattige) vond ik dat ze zo... zo... kalm bleef.
Ook bij de puntentelling, geen echt gejubel enzo. Ook toen op driekwart van de punten ze al niet meer ingehaald kon worden, geen juichje
Hoe laat was het gisteravond daar? Toch al rond half 3 of iets?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nou ze was wel nerveus in het begin.. maar na 25 landen die hun punten gaven.. was het ineens duidelijk. Men zegt dat ze er stoned uitzag. Ik zag persoonlijk alleen maar spanning en moeheid.
Peter Boström.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:35 schreef TheGOAT het volgende:
Vond het wel een fijn nummertje, vroeg me alleen af wie de 'dance' muziek bij haar erachter heeft geproduceerd, toen ik het hoorde dat ik gelijk aan Avicii ofzo
Half 4 zelfs, naar het einde toe. Drie uur tijdverschil.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat was het gisteravond daar? Toch al rond half 3 of iets?
Ah, dank je!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Half 4 zelfs, naar het einde toe. Drie uur tijdverschil.
Is zij van origine Zweeds? Ze ziet er redelijk import uit eik.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook te maken met het feit dat Zweden van nature gewoon niet zo temperamentvol zijn. Zweden zijn niet echt heel blij of heel verdrietig (wel van binnen, maar ze laten dit niet zo zien), ze zijn vrij 'koudbloedig'. Een heel rustig en nuchter volkje, meer dan de Nederlanders nog.
Verder is het ook deels aan Zenuwen te wijten.
Nope, geboren in Zweden, Marokkaanse achtergrond.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is zij van origine Zweeds? Ze ziet er redelijk import uit eik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |