Ik heb het idee dat het wel gebeurt..Het nummer is misschien wel ESF favoriet, maar heeft iets ontoegankelijk voor anderen..quote:Op maandag 26 maart 2012 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Het zou zomaar een Marlain'99 (Tha no Erotas) en Xandee'04 (One Life) scenario kunnen worden voor Zweden dit jaar... met name dat eerste lied was eigenlijk ook een heel goed liedje, maar had net even een luisterbeurtje extra nodig om op te vallen
Spotify is dan ook zo'n beetje het allerrgrootst in juist Zweden. Neemt niet weg dat dat wel heel gaaf is!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:13 schreef MisterO het volgende:
Op Spotify staat het liedje op nr 3 vd meest beluisterde nr's ter wereld!!!
Hoe weet je zoietsquote:Op woensdag 4 april 2012 18:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Spotify is dan ook zo'n beetje het allerrgrootst in juist Zweden. Neemt niet weg dat dat wel heel gaaf is!
Steengoedquote:
Ja he, die bewegingen vind ik ronduit raar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die choreografie ook wat apart vinden... alsof ze een of ander heksenritueel staat te volbrengen op het podium
Kijk het filmpje van hierboven dan eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja he, die bewegingen vind ik ronduit raar.
Ah, al een stuk beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van hierboven dan eens
quote:Op maandag 30 april 2012 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft niets met Loreen te maken, maar aangezien dit nog eigenlijk het Melodifestivalen-topic is:
[ afbeelding ]
16 mei. Nieuw album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |