Ik denk (maar daar kan ik enorm naast zitten!) dat degenen die gaan stemmen toch wel zóveel Eurovisiefan zijn dat ze de liedjes al een keer beluisterd hebben via youtube.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:58 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind dit goed, erg goed, maar het liedje is ook wat kil, en het kan ook best zo zijn dat het niet wint, want het is wel een liedje dat je wat vaker moet horen voordat het landt.
Ja, maar het blijft een evenement waarbij de meeste kijkers het liedje niet kennen of pas 1 of 2 x gehoord hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk (maar daar kan ik enorm naast zitten!) dat degenen die gaan stemmen toch wel zóveel Eurovisiefan zijn dat ze de liedjes al een keer beluisterd hebben via youtube.
En de finale haalt het toch wel. Dan is het al de tweede keer sowieso dat men het liedje hoort
Eng eng eng. Voor dit vrouwtje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft een evenement waarbij de meeste kijkers het liedje niet kennen of pas 1 of 2 x gehoord hebben.
Leuk liedje, maar ik durf te wedden dat Zweden uiteindelijk niet gaat winnen.
Grootste shock zou zijn als ze niet door de semi komen, dan wordt het spannend.
En vind haar, zoals ik eerder heb gezegd ook een beetje enge uitstraling hebben met dat haar en die duistere blik
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is gewoon kunst. Superavangardistische act.
Dat ik haar nog niet zo snel in een museum voor moderne kunst zie verschijnenquote:
Zwak in welk aspect? Ze is een van de beste zangeressen hier. En de act is een van de meest orginele hier. En ik begrijp echt niet waarom je iets als verstaanbaarheid mee laat wegen. Ik hoor ook niet ieder woord dat ze zegt maar dat soort dingen zijn veel meer van belang is je een ballade zingt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef marcodej het volgende:
Het refreintje spat eruit, de act moet het daarvan hebben. Maar als dit wint is het echt een hele zwakke winnaar. Bovendien was ze totaal onverstaanbaar.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef yvonne het volgende:
Liedje allang alweer vergeten, enorm overhyped, er is zoveel aan geknutsels dat haar stem absoluut niet goed te horen is waardoor mij niet echt duidelijk is of ze nu een goede stem heeft ja of nee.
En voor alle mierenneukerds dat een act en liedje bij elkaar moeten horen om het liedje te verduidelijken \( zie Joan) ik heb door die wapperende doeken en haren geen enkel idee waar het liedje over gaat.
Als het over maandag-wasdag zou gaan geloof ik het meteen.
Ik vind jou juist een mierenneuker nu. Haar stem was enorm goed te horen juist. Dat je dat van Noorwegen zegt kan ik nog begrijpen, maar van Zweden eigenlijk niet. Ze zong juist heel hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef yvonne het volgende:
Liedje allang alweer vergeten, enorm overhyped, er is zoveel aan geknutsels dat haar stem absoluut niet goed te horen is waardoor mij niet echt duidelijk is of ze nu een goede stem heeft ja of nee.
En voor alle mierenneukerds dat een act en liedje bij elkaar moeten horen om het liedje te verduidelijken \( zie Joan) ik heb door die wapperende doeken en haren geen enkel idee waar het liedje over gaat.
Als het over maandag-wasdag zou gaan geloof ik het meteen.
Dat magquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind jou juist een mierenneuker nu. Haar stem was enorm goed te horen juist. Dat je dat van Noorwegen zegt kan ik nog begrijpen, maar van Zweden eigenlijk niet. Ze zong juist heel hard.
Hard zingen is wat anders dan verstaanbaar zingen. Het was absoluut onverstaanbaar. En de matige coupletjes zijn te zwak voor het sterke refreintje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind jou juist een mierenneuker nu. Haar stem was enorm goed te horen juist. Dat je dat van Noorwegen zegt kan ik nog begrijpen, maar van Zweden eigenlijk niet. Ze zong juist heel hard.
Ik hoef niet ieder woord te horen, jij blijkbaar wel. Is bij een ballade van belang, niet bij een snel lekker nummer. Bij Noorwegen kon ik ook niet ieder woord horen, maar ik kon wel horen dat het een lekker nummer was. Ik denk ook eerlijk gezegd dat het geen enkele televoter kan schelen. De Tros kan het wel schelen, daarom verliezen we elk jaar. Omdat we een suf nummer + act neerzetten dat wel 'heel goed gezongen' en 'verstaanbaar' is. myeahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hard zingen is wat anders dan verstaanbaar zingen. Het was absoluut onverstaanbaar. En de matige coupletjes zijn te zwak voor het sterke refreintje.
Alles maakt eens kans. Alles wat inzendbaar en eigentijds was heeft wel een keer gewonnen. Van Hardrock Halleluja in 2006 naar vioolballade in 2009 tot RnB in 2011.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:33 schreef Toposcoupe het volgende:
Je kunt Joan Franka toch niet vergelijken met het Noorse lied en dan zeggen dat het een suf liedje is? Die vergelijking slaat nergens op. Nu lijkt het net alsof alleen Scandinavische eurodance een kans maakt, hetgeen gelukkig niet het geval is.
Waar kan ik de stream volgen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ttijdens de generale repetitie vergat ze een zin uit haar tekst te zingen
Alleen geluid op http://escxtra.com/live/quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar kan ik de stream volgen?
Dat vond ik niet zo erg, maar zonder beeld vind ik het liedje écht saai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ttijdens de generale repetitie vergat ze een zin uit haar tekst te zingen
Behoorlijk verpest is wat overdreven, maar de vorm van tijdens het MF heeft ze zeker niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef BVO het volgende:
Lees idd op meerdere plekken dat ze hem behoorlijk verpest heeft. Wordt dus toch spannend.
"dat ze hem verpest heeft". Dat zullen alle concurenten wel over elkaar zeggen, dus eerlijk gezegd vind ik die dingen altijd een beetje nietszeggend. Kleine kans dat dit iets uitmaakt voor de uiteindelijke puntentelling.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef BVO het volgende:
Lees idd op meerdere plekken dat ze hem behoorlijk verpest heeft. Wordt dus toch spannend.
Hoorde het nu terug en het was wel erg matig. Nog steeds beter dan het merendeel, maar toch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Behoorlijk verpest is wat overdreven, maar de vorm van tijdens het MF heeft ze zeker niet.
Odd op betfair is nu 2.22 to win.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef BVO het volgende:
Hoorde het nu terug en het was wel erg matig. Nog steeds beter dan het merendeel, maar toch.
Dat is echt zielig! Maar de jury zal ook wel begrijpen dat dat een ongeluk is. Arme Loreen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |