Natuurlijk zijn twee mensen niet representatief, net zoals die enorme over-exposure voor Zweden vanwege dat langdurige melodienfestival niet representatief isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Twee mensen, representatief ...![]()
Wat bedoel je met 'het is niet écht een liedje'?
Hier wordt de hele dag Euphoria meegezongen. Maar mijn familie en ik zijn én niet representatief én niet objectiefquote:
Het nummer heeft helemaal geen backing vocals nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Voor de mensen die nog dachten dat het moeilijker zou worden in Baku zonder backing vocals:
#185 is toch gewoon slecht?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef grazz het volgende:
Loreen staat gewoon op # 185 (op dit moment) in de NLse iTunes! Dit lijkt wel een soort van 2e Lena hype te gaan worden = winnaar
Denk het niet hoor. En Danny is gewoon een prima zanger, veel beter dan Eric Saade, maar met zoveel dans en een pak van 7 kg aan wordt het wel een stuk lastiger natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Oh da's deze
Klinkt wel iets beter, maar volgens mij hebben ze er wat extra backingtracks bijgegooid om het te maskeren
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Zweden het erg moeilijk gaat krijgen tussen de opvallende liedjes zoals Kroatie en Georgie (nieuwe versie klinkt zo veel beter). Dan komt Turkije..Ik blijf het een ik weet niet lied vinden sorry.
Het probleem is vooral het genre, dat heel vaak minder goed dan verwacht heeft gescoord. Het voordeel dit jaar is dat de concurrentie minder lijkt. Een land als Servië zou kunnen winnen, maar lijkt me niet iets dat Europa-wijd wordt gesteund. Rusland is lollig, maar lijkt me kansloos bij de jury's. Italië, Noorwegen en Denemarken lijken me als lied niet goed genoeg voor de absolute nummer één, en Duitsland klinkt te Westers om in Oost-Europa te scoren. Dan is Zweden de logische favoriet.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:19 schreef TheVulture het volgende:
De halve finale komen ze wel door... maar winnen zie ik gewoon niet gebeuren op de een of andere manier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |