quote:Op zondag 11 maart 2012 05:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat een heerlijke avond/nacht![]()
Nou, nog even een foto met Love Generation (nou ja, twee van de drie)
[ afbeelding ]
Ja dat maakt het nummer van Loreen in mij wakker. Ik vond haar 1e optreden erg goed en ergens mis ik wat in haar laatste optreden. Nogmaals het kan groeien en veranderen. Voorlopig staat Zweden bij mij nu op nr 9) Ach ik moet het allemaal live zien..:-)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef ItaloDancer het volgende:
^ Dit klinkt een beetje tegenstrijdig.
Dat had ik dus ook. Maar ik persoonlijk hou van dit type muziek.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef MisterO het volgende:
Velen hier zeggen dat het ontoegankelijk is en dat het nr pas na een paar keer luisteren leuk wordt...
Maar.
Ik vond het gelijk geweldig toen ik het refrein hoorde. Het is heerlijk catchy!
Het ergste is nog dat ik dat idee ook heb, maar daar bovenop is zij 1 van de weinige candidaten die live goed kan zingen (tenminste van wat ik gezien heb). Dat dat misschien compleet wordt genegeerd is super jammer. Heel wat anderen heb ik alleen maar zien playbacken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dit kon me na 1 luisterbeurt niet bekoren destijds, Zweden gaat het minder goed doen dan dat iedereen nu denkt
Ook in de finale werd het publiek wild meteen na lied #5, terwijl Sarah volgens mij allemaal over Tredje Chansen aan het vertellen wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die reactie van het publiek is inderdaad mooi! Toen ze bij de middagshow opkwam, dus nog voor haar introductie begon, werd het publiek ook al gek.
Inderdaad, je zag ook mensen wijzen en opeens geroezemoes toen Loreen voor de greenroom kwam staan. En klappen en joelen enzo. Je kon in ieder geval niet volgen wat Sarah aan het vertellen was. Was bij geen enkele andere artiest zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ook in de finale werd het publiek wild meteen na lied #5, terwijl Sarah volgens mij allemaal over Tredje Chansen aan het vertellen was
Ik heb het vanavond aan twee mensen laten horen en ze vonden het wel leuk, maar niet iets dat gaat winnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Sk00p het volgende:
WOW zie nu pas de finale optreden.. Wederom ontzettend goed gezongen!!
Zou het echt heel erg vinden als Zweden de finale niet haalt.
Natuurlijk zijn twee mensen niet representatief, net zoals die enorme over-exposure voor Zweden vanwege dat langdurige melodienfestival niet representatief isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Twee mensen, representatief ...![]()
Wat bedoel je met 'het is niet écht een liedje'?
Hier wordt de hele dag Euphoria meegezongen. Maar mijn familie en ik zijn én niet representatief én niet objectiefquote:
Het nummer heeft helemaal geen backing vocals nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Voor de mensen die nog dachten dat het moeilijker zou worden in Baku zonder backing vocals:
#185 is toch gewoon slecht?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef grazz het volgende:
Loreen staat gewoon op # 185 (op dit moment) in de NLse iTunes! Dit lijkt wel een soort van 2e Lena hype te gaan worden = winnaar
Denk het niet hoor. En Danny is gewoon een prima zanger, veel beter dan Eric Saade, maar met zoveel dans en een pak van 7 kg aan wordt het wel een stuk lastiger natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Oh da's deze
Klinkt wel iets beter, maar volgens mij hebben ze er wat extra backingtracks bijgegooid om het te maskeren
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Zweden het erg moeilijk gaat krijgen tussen de opvallende liedjes zoals Kroatie en Georgie (nieuwe versie klinkt zo veel beter). Dan komt Turkije..Ik blijf het een ik weet niet lied vinden sorry.
Het probleem is vooral het genre, dat heel vaak minder goed dan verwacht heeft gescoord. Het voordeel dit jaar is dat de concurrentie minder lijkt. Een land als Servië zou kunnen winnen, maar lijkt me niet iets dat Europa-wijd wordt gesteund. Rusland is lollig, maar lijkt me kansloos bij de jury's. Italië, Noorwegen en Denemarken lijken me als lied niet goed genoeg voor de absolute nummer één, en Duitsland klinkt te Westers om in Oost-Europa te scoren. Dan is Zweden de logische favoriet.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:19 schreef TheVulture het volgende:
De halve finale komen ze wel door... maar winnen zie ik gewoon niet gebeuren op de een of andere manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |