Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Omdat hij deze week niet in packs zit gaan ze hem pricefixen..bijna altijd bij spelers die al redelijk rare zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Wat is die Fer tering duur geworden zeg. Ook gewoon de NIF ..
De NIF is duurder geworden inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Wat is die Fer tering duur geworden zeg. Ook gewoon de NIF ..
haha, ik heb er al 1. Had iemand m voor 400c BIN met 4-3-3 formatie erop gezet. Wel als CDM, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij deze week niet in packs zit gaan ze hem pricefixen..bijna altijd bij spelers die al redelijk rare zijn.
Bijna een kopie van mijn team. Speelt echt heerlijk. Het is wel aan te raden twee goede crossers op de flanken te hebben (ik weet niet of Elia en Krasic dat zijn).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
Morgen eens lekker met dit teampje spelen: http://www.futhead.com/12/squad/161691
Hij smeekt je Rijst ....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
Rijst, heb je nog spelers voor mijn neefje vraagt hij
Dat kan beterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kSipABCJbc5o8
Mijn inzending voor het EK 2012
Dit is een Toefjesonwaardig team!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kSipABCJbc5o8
Mijn inzending voor het EK 2012
Ja, VdV, RvP... Maar ga hier alleen single matches mee doen, en dan klikken ze me weg. Echter, als RvP op de bank zit, zien ze dat niet in de rating. Dus als IF Keita verkocht is, dan komt UP RvP mijn kant op.quote:
Hey daar! Welkom terug, hoe was Berlijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit is een Toefjesonwaardig team!
Gert Jan Verbeek als coachquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, VdV, RvP... Maar ga hier alleen single matches mee doen, en dan klikken ze me weg. Echter, als RvP op de bank zit, zien ze dat niet in de rating. Dus als IF Keita verkocht is, dan komt UP RvP mijn kant op.
Tja Rutten zou ik er ook niet neer zettenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik pak gewoon de coach van de koploper
Volgens mij had ik die laatst nog voor 40k gekocht en daarna voor 45k verkocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
Ik probeer nu al dagen mijn IF Lucas Leiva te verkopen, schiet echt niet opZit op 45k onderhand, echt niet duur.
Precies, en volgens ultimatedb is hij op ps3 3k goedkoper dan op xbox.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die laatst nog voor 40k gekocht en daarna voor 45k verkocht.
Ik zie er voor 40K bin op staan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Precies, en volgens ultimatedb is hij op ps3 3k goedkoper dan op xbox.
Nee maar het is wel een verklaring waarom je speler niet verkoopt. Er zijn goedkopere.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja als iemand Robben voor 50k BIN op de trade zet, doe jij dat dan ook?
Nee maar er zijn nog meer die goedkoper zijn hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja als iemand Robben voor 50k BIN op de trade zet, doe jij dat dan ook?
Er is er 1 voor 40,5k BIN, de rest zo'n 44/45k BIN, enkele maar. Maar is nog steeds goedkoop.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een verklaring waarom je speler niet verkoopt. Er zijn goedkopere.
En op de open bids komt het niet tot de 40K zelfs.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is er 1 voor 40,5k BIN, de rest zo'n 44/45k BIN, enkele maar. Maar is nog steeds goedkoop.
Dat is een andere markt, irrelevant. Er zijn genoeg mensen die gewoon een lage BIN halen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
En op de open bids komt het niet tot de 40K zelfs.
Maar niet van Lucas blijkbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is een andere markt, irrelevant. Er zijn genoeg mensen die gewoon een lage BIN halen.
How about noquote:
Je bewijst je eigen ongelijk omdat ie al heel lang niet verkooptquote:
IF Koscielny of Toure inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
Inderdaad Kompany of Toure en iets duurdere opties IF Koscielny of IF Coloccini
1-0 EVERTON YES
Budget Serie A.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
350k een gouden team. Niet al te standaard.
Het liefste met Aguero/Higuain en anders maak er maar wat van.
Jullie zijn over het algemeen bazen in teams bouwen.
Alvast bedankt
Mooie goal? was namelijk net naar de keuken toe hahahquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
Inderdaad Kompany of Toure en iets duurdere opties IF Koscielny of IF Coloccini
1-0 EVERTON YES
Zet maar iets op de marktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
Rijst, heb je nog spelers voor mijn neefje vraagt hij
Meh je hebt er toch vrij weinig aan. Als die komt dan krijg je Suk op RW met 70 pace.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Reemi het volgende:
Suk in de basis, hopen op IF. [ afbeelding ]
Djourouquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef DutchSL het volgende:
Wie is de beste BPL CB om naast IF Roger Johnson te zetten (en geen Luiz, Vidic of Ivanovic want die heb ik al in andere teams) ?
Kompany, Touré of misschien toch Ferdinand ondanks pace? Of een ander..?
Goede actie en mooi binnengelegd door Jelavic.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooie goal? was namelijk net naar de keuken toe hahah
Heb je msn? Kan je hem dan even toevoegen? Ik ben namelijk lui!quote:
zit mobiel, mag ik het ook uittypen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat is de jouwe? Omdat hij zo bazig schijnt te zijn? Futheadlinkje pls
Nee, dat is geen optiequote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit mobiel, mag ik het ook uittypen?
Ja maar zeg ff de prijs ook danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit mobiel, mag ik het ook uittypen?
Ja, haha het valt wel op omdat we nooit op de seconde af posten hihahoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist wel dat SB een kloon was van jij
ok.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, haha het valt wel op omdat we nooit op de seconde af posten hihaho
Dat team ga ik ook maken, one love bro.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ok.
4222
GK: Frey, 700c
RB Abate, 1000c
CB Caceres, 500c
CB Gamberini 400c
LB IF Pasqual/de Ceglie 10k/350c
CDM's Miguel Veloso en De Rossi, 700c en 1k
CAM's Bojan en Giovinco 500c en 700c
ST's Abel Hernandez en Miccoli, 700c en 1,5k
Echt vreselijk goed? Dan bouw ik hem omdat goedkoopquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ok.
4222
GK: Frey, 700c
RB Abate, 1000c
CB Caceres, 500c
CB Gamberini 400c
LB IF Pasqual/de Ceglie 10k/350c
CDM's Miguel Veloso en De Rossi, 700c en 1k
CAM's Bojan en Giovinco 500c en 700c
ST's Abel Hernandez en Miccoli, 700c en 1,5k
ur welcome my breddaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat team ga ik ook maken, one love bro.
http://www.futhead.com/12/squad/166975quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
350k een gouden team. Niet al te standaard.
Het liefste met Aguero/Higuain en anders maak er maar wat van.
Jullie zijn over het algemeen bazen in teams bouwen.
Alvast bedankt
ik vind het echt fijn ja, veel beter dan betere gold teams waar ik mee heb gespeeld.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Echt vreselijk goed? Dan bouw ik hem omdat goedkoop
M'n bpl is ook vreselijk goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het echt fijn ja, veel beter dan betere gold teams waar ik mee heb gespeeld.
Kan je de normale Aguero pakken ipv de up. Die is volgens mij een stuk duurder. Nu is de prijs bijna 600k.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/166975
Varela heeft 5 star skill en weak foot, al kan je daar ook UP Nolito of Lavezzi kwijt
Samuel kan er ook uit voor bijv Lucio
UP Aguero is een stuk goedkoper dan futhead aangeeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je de normale Aguero pakken ipv de up. Die is volgens mij een stuk duurder. Nu is de prijs bijna 600k.
Dat kan je zelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je de normale Aguero pakken ipv de up. Die is volgens mij een stuk duurder. Nu is de prijs bijna 600k.
Als je het team bouwt koop je de NUP ipv de UP?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan hem toch niet aanpassen?of ik moet hem helemaal overnemen.
Dan moet Taiwo er ook uit, anders heeft hij 7 chem.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Klopt ook geen zak van die prijzen. Giga verschil met xbox ook..nog extremer dan normaal.
http://www.futhead.com/12/squad/166975
Je kan ook Thiago Silva eruit halen. Dan zet je Chiellini op die plek en Buffon op doel.
Beter lezen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan moet Taiwo er ook uit, anders heeft hij 7 chem.Balzaretti zal dan de beste vervanger zijn.
Oh, als je Lavezzi er neerzet kan het natuurlijk wel, sorry hoor.quote:
Ik speel met Luiz, Touré en IF Richards 7 chem op CB's...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:51 schreef DutchSL het volgende:
Wie is de beste BPL CB om naast IF Roger Johnson te zetten (en geen Luiz, Vidic of Ivanovic want die heb ik al in andere teams) ?
Kompany, Touré of misschien toch Ferdinand ondanks pace? Of een ander..?
Ik denk het wel, anders wordt het wel heel duur.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je het team bouwt koop je de NUP ipv de UP?
ik had er al een PI bij gezet om mijn post wat minder bot over te laten komen hahaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, als je Lavezzi er neerzet kan het natuurlijk wel, sorry hoor.
Balzaretti is kut, dan zou Pereira (linkt met Varela) nog beter zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan moet Taiwo er ook uit, anders heeft hij 7 chem.Balzaretti zal dan de beste vervanger zijn.
Je moeder heeft gelijk..quote:
quote:
Stiekem met je 2e account gekochtquote:
Topspits, mits je niet afhankelijk bent van pace.quote:
Hij lijkt me juist de ideale spits met in ieder geval één speler die hem voorziet van voorzetten. Geweldige kopper. Sanchez en Affelay zijn juist geen voorzetters.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat eraan te denken om hem in de spits te zetten in een 4-3-3 en dan Sanchez en Afellay ofzo ernaast.
Als je 4-2-3-1 bijvoorbeeld speelt kan je toch ook met Falcao, Higuain en Aguero of is dit voor een ander teamquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik zat eraan te denken om hem in de spits te zetten in een 4-3-3 en dan Sanchez en Afellay ofzo ernaast.
Ik heb hem naast Sanchez en Wellington Silva. SIF Falcao loopt keurig 1 op 1 en Wellington Silva iets beter. Sanchez heeft alleen nog nooit gescoordquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb maar een budget voor 1 team, alleen ben ik aan het orienterenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je 4-2-3-1 bijvoorbeeld speelt kan je toch ook met Falcao, Higuain en Aguero of is dit voor een ander team
Volgens mij speelt dat middenveld echt voor geen meter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
had vanmiddag al een concept team gemaakt met hem erin.
http://www.futhead.com/12/squad/164181
Dat is hetzelfde team als wat je net postte?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
wat vinden jullie hiervan:
De verdediging is alleen een beetje traag.
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt dat middenveld echt voor geen meter.
Klopt, omdat ik een edit plaatste nadat er mensen hadden gepost.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde team als wat je net postte?
Ik zou Fabregas centraal zetten en dan Ozil als RCMquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
wat vinden jullie hiervan:
De verdediging is alleen een beetje traag.
Ik weet het, maar ik wil eerst voor de IF gaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
SIF Falcao is dan weer veel duurder dan Futhead aangeeft, zij hanteren de prijs van de eerste IF. Dat je het weet.
Te verdedigend.quote:
Ik slinger hem aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fuszy, wij even een potje voor het toernooi?
Hij heeft lenigheid 92 johquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Falcao heeft bij een superperiode gehad, in 4-2-3-1 als ST, en daarachter CF Messi. Echter, daarna heeft hij nooit meer het rendement gehad van toen. Het is een soort kleine ibrahimovic, beetje houterig, maar als hij in de 16 de bal voor zn voeten krijgt, of een kopkans krijgt, dan is het meestal een goal.
Hij heeft na die tijd met Messi niet meer hetzelfde niveau gehaald als toen, en ben nu tevreden met Up Aguero en UP Benzema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:11 schreef wieisboos het volgende:
wat een gore kankerautisten op dit kankerspel
quote:heb mn controller stuk gegooid tegen de muur
wat een gore kankerautisten op dit kankerspel, speel ik tegen een kerel met 77 chem genaamd ''marcopsv'' maakt hij 1-0 door lb+y gehoer, gelijk 'shhh' celebration, daarna schiet ik binnenkant paal uit het doel (nog met effect over de achterlijn, ja zo'n bal). hij maakt de tweede na een counter en gaat vervolgens alleen maar achterin rondspelen (vanaf 20e minuut). zelfs als ik mijn keeper laat opkomen blijft hij achterin rondspelen. uiteindelijk durft hij op mijn helft te komen om daar langs de zijlijn te gaan staan, zo op die manier dat het enige wat ik kan doen is de bal uittikken. heb mn controller stuk gegooid tegen de muur gelukkig had ik nog een 2e liggen. heb ook niks tegen hem gezegd, hij begint gelijk als een idioot met replays kijken en uit het niks 'shhh'. enige wat ik heb was ajax tenue dus dat zal wel de reden zijn dat meneertje marcopsv zich zo gedraagt.Beetje jammer van de spoiler..ik zat er al klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
wat een gore kankerautisten op dit kankerspel, speel ik tegen een kerel met 77 chem genaamd ''marcopsv'' maakt hij 1-0 door lb+y gehoer, gelijk 'shhh' celebration, daarna schiet ik binnenkant paal uit het doel (nog met effect over de achterlijn, ja zo'n bal). hij maakt de tweede na een counter en gaat vervolgens alleen maar achterin rondspelen (vanaf 20e minuut). zelfs als ik mijn keeper laat opkomen blijft hij achterin rondspelen. uiteindelijk durft hij op mijn helft te komen om daar langs de zijlijn te gaan staan, zo op die manier dat het enige wat ik kan doen is de bal uittikken. heb mn controller stuk gegooid tegen de muur gelukkig had ik nog een 2e liggen. heb ook niks tegen hem gezegd, hij begint gelijk als een idioot met replays kijken en uit het niks 'shhh'. enige wat ik heb was ajax tenue dus dat zal wel de reden zijn dat meneertje marcopsv zich zo gedraagt.Pinoraaaaaage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een gore kankerautisten op dit kankerspel, speel ik tegen een kerel met 77 chem genaamd ''marcopsv'' maakt hij 1-0 door lb+y gehoer, gelijk 'shhh' celebration, daarna schiet ik binnenkant paal uit het doel (nog met effect over de achterlijn, ja zo'n bal). hij maakt de tweede na een counter en gaat vervolgens alleen maar achterin rondspelen (vanaf 20e minuut). zelfs als ik mijn keeper laat opkomen blijft hij achterin rondspelen. uiteindelijk durft hij op mijn helft te komen om daar langs de zijlijn te gaan staan, zo op die manier dat het enige wat ik kan doen is de bal uittikken. heb mn controller stuk gegooid tegen de muur gelukkig had ik nog een 2e liggen. heb ook niks tegen hem gezegd, hij begint gelijk als een idioot met replays kijken en uit het niks 'shhh'. enige wat ik heb was ajax tenue dus dat zal wel de reden zijn dat meneertje marcopsv zich zo gedraagt.Een controller stukgooien vind ik wel érg ver gaan. Wat hij doet is triest, maar hier moet je boven staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een gore kankerautisten op dit kankerspel, speel ik tegen een kerel met 77 chem genaamd ''marcopsv'' maakt hij 1-0 door lb+y gehoer, gelijk 'shhh' celebration, daarna schiet ik binnenkant paal uit het doel (nog met effect over de achterlijn, ja zo'n bal). hij maakt de tweede na een counter en gaat vervolgens alleen maar achterin rondspelen (vanaf 20e minuut). zelfs als ik mijn keeper laat opkomen blijft hij achterin rondspelen. uiteindelijk durft hij op mijn helft te komen om daar langs de zijlijn te gaan staan, zo op die manier dat het enige wat ik kan doen is de bal uittikken. heb mn controller stuk gegooid tegen de muur gelukkig had ik nog een 2e liggen. heb ook niks tegen hem gezegd, hij begint gelijk als een idioot met replays kijken en uit het niks 'shhh'. enige wat ik heb was ajax tenue dus dat zal wel de reden zijn dat meneertje marcopsv zich zo gedraagt.Haha heerlijke rage maar het is wel triest gedrag ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucht op manquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:16 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Een controller stukgooien vind ik wel érg ver gaan. Wat hij doet is triest, maar hier moet je boven staan.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116554579quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik scoorde echt een wereldgoal![]()
Corner nasri direct erin! Ik weet niet eens wat die keeper deed.
Heb een keer een gat in de muur geslagen hier en sindsdien hangt daar een poster van Hendrix en ga ik mijn kussen in elkaar slaan als ik ragequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef Thorb het volgende:
Gelukkig zit ik naast mijn bed en sla ik dus maar op mijn matras, de muur deed wat teveel pijn af en toeNiet dat ik erg vaak boos wordt, maar zo af en toe.
Daar word je niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116554579
deze
Blauwe balquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116554579
deze
wat een gore kankerautisten op dit kankerspel, speel ik tegen een kerel met 77 chem genaamd ''marcopsv'' maakt hij 1-0 door lb+y gehoer, gelijk 'shhh' celebration, daarna schiet ik binnenkant paal uit het doel (nog met effect over de achterlijn, ja zo'n bal). hij maakt de tweede na een counter en gaat vervolgens alleen maar achterin rondspelen (vanaf 20e minuut). zelfs als ik mijn keeper laat opkomen blijft hij achterin rondspelen. uiteindelijk durft hij op mijn helft te komen om daar langs de zijlijn te gaan staan, zo op die manier dat het enige wat ik kan doen is de bal uittikken. heb mn controller stuk gegooid tegen de muur gelukkig had ik nog een 2e liggen. heb ook niks tegen hem gezegd, hij begint gelijk als een idioot met replays kijken en uit het niks 'shhh'. enige wat ik heb was ajax tenue dus dat zal wel de reden zijn dat meneertje marcopsv zich zo gedraagt.Je bent gewoon slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doe ik alleen als er niemand thuis isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Ik scheld altijd met kanker en zeg JEE-ZUS bij iedere verkeerde paas. en als het me echt teveel wordt zet ik mijn xbox uit
heb mn controller stuk gegooid tegen de muur gelukkig had ik nog een 2e liggenHeb er ook al 2 kapotgegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas 3 jaar ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
Howard keept in een shirt met een legerpatroon
invite me maarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, Youngh had een Torresje.
Is goed! @Fuszy
Toevallig verdedigers met high attacking work rate?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Ferdii het volgende:
verdedigers die zonder dat ik het wil tever doorlopen
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toevallig verdedigers met high attacking work rate?
high dus, backs hebben bijna altijd high helaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Wat is de workrate van tiendali en rosales? Beide silver eredivisie
Helaasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
high dus, backs hebben bijna altijd high helaas.
UP Moisander voor 500c trouwens
je kan handmatig dekken oftewel jockeyen met L2 of de CPU laten dekken met kruisjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Helaas
Toch maar met 3/5 achter spelen oid
Snap alleen nog niet hoe mensen zo direct kunnen dekken ipv de 2/3 meter die ik altijd tussen de Tegenstander met de bal en mijn verdediger heb
Weet iemand of die gebruiker instellen ook online werken?
Ik zit op de tv beneden aangesloten, en mij vader wil TV kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
Ja dit is de eindstand. 1-0 + 0-0
kunnen wel verder spelen voor fun
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:51 schreef Fuszy het volgende:
iig 2 leuke potten gehad met je. Jammer van die eerste, want 5-1 had de uitslag niet mogen zijn
Ik ga zo wegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wij een pot zo Fuszy?
Kan ik Cole proberen
Ah oke, geen probleemquote:
Ja is goed, ik ben over 15 minuten thuis, dan koop ik Cole even en dan kunnen wequote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wij een potje doen zo?
Ik ben wel dramatisch in vorm de laatste tijd
K, stuur maar invite als je er klaar voor bentquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben over 15 minuten thuis, dan koop ik Cole even en dan kunnen we
Heb geen andere balquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
K, stuur maar invite als je er klaar voor bent
(maar geen blauwe bal aub.)
daar heb je geen iPhone kenner voor nodig, gewoon bij instellingen op fok zelf kan je dat instellenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE, jij bent de iPhone expert hier toch? Hoe kan je instellen dat je ook de UI's van je mede-FOK!'ers kan zien?
We moeten Reemi inhalen, Poule A!!!
Ja zag het alquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar heb je geen iPhone kenner voor nodig, gewoon bij instellingen op fok zelf kan je dat instellen
sommige mensen zijn niet zo slimquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap er geen hol van. Ik had 2 Ekpo's op de markt staan, 1 voor 9800c en 1 voor 9700c. Ze hebben er een dag en een nacht opgestaan, maar niet verkocht. Nu zet ik er een voor 13000c op en gelijk is 'ie verkocht.
Klopt inderdaad. Een XBL mattie van me speelt ook FUT. Hij had in z'n eerste pakje een SIF Falcao. 2e pakje Robben en een paar pakjes daarna Gerrard. Toen heeft 'ie alles verpatst en daarvan Bayern gekocht, ja Bayern...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet zo slim
wtfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Een XBL mattie van me speelt ook FUT. Hij had in z'n eerste pakje een SIF Falcao. 2e pakje Robben en een paar pakjes daarna Gerrard. Toen heeft 'ie alles verpatst en daarvan Bayern gekocht, ja Bayern.... Nu vond 'ie Bayern toch niet zo relaxt en heeft 'ie besloten Arsenal te kopen.
Gisteren speelde ik een potje tegen hem met m'n Ajax team. Wat denk je, heeft ie RvP 87 gekocht voor 120k.Ik vertelde hem dat er ook een 88 versie was voor bijna hetzelfde bedrag, maar het kon 'm niet veel schelen. Hij koopt z'n spelers door gewoon door de eerste paar pagina's te bladeren en de goedkoopste BIN te zoeken.
Een gelijkspel levert 1 punt op. Jij kijkt duidelijk nooit voetbal.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi hoort toch 11 punten te hebben?![]()
3x winst = 9 punten
1x gelijk = 2 punten = 11 punten
https://docs.google.com/s(...)lBVeFU4MHNhQlE#gid=1
Daarom speel ik ook een tijdje geen tournooien meer, wat een gesweat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:01 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ik die dacht dat mensen in een finale-bekermatch goed waren, 3 sweaty goals tegen krijgen door dat facking pace, prachtig zo 3-2 verliezen
Serieus?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een gelijkspel levert 1 punt op. Jij kijkt duidelijk nooit voetbal.![]()
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
omgquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
Jij zit duidelijk in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
Ook nog nooit in je leven een ranglijst bekeken ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aaight, lach me uit, maar ik wist dit nooit.
Dit heeft een vriend me ooit wijsgemaakt
Sorry GJE, maarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht altijd
Verlies = 1
Gelijk = 2
Winst = 3
DNF modifierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef Pobberd het volgende:
Waarom zou je voor verlies 1 punt krijgen?
aangezien hij altijd z'n controller neerlegt zal hij wel denken dat je een bonus krijgt als je de wedstrijd ook echt afmaakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef Pobberd het volgende:
Waarom zou je voor verlies 1 punt krijgen?
Doe het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Deze reactie kan in de Hall of shame.
Wie gaat de lapo pakken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Deze reactie kan in de Hall of shame.
Pak hem nu. Doe het!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee maar ik dacht dit serieus, heb ik toch weer wat geleerd
Nog een stuk of 60 posts te gaanquote:
Sloeg op 2 topics terug ttquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog een stuk of 60 posts te gaan
WC-borstelwerpen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Jonge jonge
Je hebt overigens wel sporten waar je een puntje kan krijgen als je verliest
Sinds FIFA 11quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volg je voetbal pas sinds Torres bij Chelsea zit ofzo?
Alles open en vuurmuur uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DutchSL het volgende:
Gvd kut UPC, nieuwe router gekregen en nu moet ik de ports weer opnieuw instellen
heeft iemand die link nog met welke ports ik moet open zetten (PS3) ?
Staat in twee topics terug.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DutchSL het volgende:
Gvd kut UPC, nieuwe router gekregen en nu moet ik de ports weer opnieuw instellen
TCP: 80, 443, 9980-9989, 10000-10500, 42100-42199quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DutchSL het volgende:
router in dmz mode zetten is het makkelijkste, mocht je router dat hebben tenminste. Zit het gelijk goed voor alle spellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DutchSL het volgende:
Als ik met de kabel speel is ie ook altijd open. Dus probeer dat eens?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
router in dmz mode zetten is het makkelijkste, mocht je router dat hebben tenminste. Zit het gelijk goed voor alle spellen.
Thanks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TCP: 80, 443, 9980-9989, 10000-10500, 42100-42199
UDP: 3659, 6000, 9570, 10500-12500
Je weet niet dat hij weg is?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nice, heb Villas-Boas kunnen bemachtigen, m'n Chelski team is helemaal af
Jawel, maar ik vind dat hij er bij hoortquote:
Di Matteo jonguuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind dat hij er bij hoort
Sy?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn MLS silver geen goed team is. Dus ik heb Wynne en Ekpo verkocht. Ekpo voor 12.500 en Wynne voor 22.000.
Mijn Prim Div Mex silver team is een stuk beter. Ik heb het zilveren toernooi met dat team gewonnen, en ook eindelijk met mijn BraSilvers. Ik heb ook dat team met Sy gebruikt en ik ben 1x tot de finale gekomen nadat ik 2x in de eerste ronde eruit lag. Maar die Sy is echt goed, wat een schot heeft hij
Ik kreeg ook berichten van mensen over hem want je komt hem natuurlijk niet zomaar tegen
Bekijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef BlaBla87 het volgende:
Vraagje ik zit ff te kijken of ik fut 12 weer beetje wil gaan spelen
zit op de webapp nu kijk k bij squad generations ofzo staan allemaal oude spelers nog van 11
Wat kan k daar nog mee?
Niks, opnieuw beginnen elke FIFA.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef BlaBla87 het volgende:
Vraagje ik zit ff te kijken of ik fut 12 weer beetje wil gaan spelen
zit op de webapp nu kijk k bij squad generations ofzo staan allemaal oude spelers nog van 11
Wat kan k daar nog mee?
1 van de zeldzaamste spelers van het spel: http://www.futhead.com/12/player/8254quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sy?
Post je Mexicaanse team eens. Ik heb nog geen silver team.
Hoeveel is die Sy waard?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 van de zeldzaamste spelers van het spel: http://www.futhead.com/12/player/8254
En dit is mijn Prim Div Mex team: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#h4WExhm5bc5yf
Iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Heracles verloren
Lol Peter Bosz zei dat verliezen nog steeds 0 punten oplevert en ik dacht gelijk aan GJE
2-0 voor mij in 17 minuten, je dacht vast wat gebeurd er nu. Maar de rest van de wedstrijd was voor jou, terechte 2-3.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuke pot Dutch
Ging redelijk gelijk op
Ik had hem voor 115k BIN gekocht (iemand had al 110k geboden) Dat is natuurlijk heel veel voor een bronze maar ik kan het betalen.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
2-0 voor mij in 17 minuten, je dacht vast wat gebeurd er nu. Maar de rest van de wedstrijd was voor jou, terechte 2-3.
Al mijn Ronaldo chops mislukten waardoor er rare schoten en voorzetten die nergens op sloegen uit kwamen bij mij
Heil Dudequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
FUCK Real Madriddit valt me tegen Thorb
Pas op, zometeen komt Doublepainquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
FUCK Real Madriddit valt me tegen Thorb
Are you mad?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 115k BIN gekocht (iemand had al 110k geboden) Dat is natuurlijk heel veel voor een bronze maar ik kan het betalen.
o krijgen we dat weer, die jongen snapt er echt niks vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pas op, zometeen komt Doublepain
quote:
Hij is meer waard dan dat maar ik wilde hem gewoon uitproberen. Op de PS3 is hij nog veel duurder maar daar heb ik natuurlijk niks aan.quote:
Ik ben benieuwd hoe hard ie kwam op die cr7 doelpuntquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o krijgen we dat weer, die jongen snapt er echt niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |