Je helemaal vol vreten aan ongezonde dingen noem ik nou niet echt jezelf verwennen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
Gewoon lekker jezelf verwennen.
achjoh ze hebben het verdient... ff lekker eten, het lichaam heeft het nodig.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Je helemaal vol vreten aan ongezonde dingen noem ik nou niet echt jezelf verwennen.
Ik doelde niet op die dingen die op de tafel liggen, want ja let's face it, iedere vrouw heeft behoeftes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
achjoh ze hebben het verdient... ff lekker eten, het lichaam heeft het nodig.
Ze zien eruit alsof ze nog wel wat lekkers lusten...
Je leeft maar 1x.. waarom niet genieten van het leven.Ik zou niet kunnen genieten van het leven met zo'n lichaam hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Uit mijn eigen ervaring zou ik zeggen ong. 1 op de 5 vrouwen hebben dit probleem.quote:
Zij zijn erin gegroeid moet je bedenken hè, dus dan weet je niet beter. Bovendien, ze maken zichzelf wijs dat het best nog kan als ze geconfronteerd worden met hun eigen spiegelbeeld, onderschat dat ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef classpc het volgende:
Ik zou niet kunnen genieten van het leven met zo'n lichaam hoor....
Dat kan dan samen met de kopkaas van de heren nog best een geil kaasplankje worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef Swaggmon het volgende:
Uit mijn eigen ervaring zou ik zeggen ong. 1 op de 5 vrouwen hebben dit probleem.
Dat is dus 20%, of het veel is of niet hangt van jou af. Is de glas half vol of is de glas half leeg?
Later zie jij er ook zo uit, let maar opquote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen genieten van het leven met zo'n lichaam hoor....
Uhm. Ik denk dat je gewoon niet de juiste exemplaren hebt ontmoet als je denkt dat 1 op de 5 vrouwen kutkaas heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Uit mijn eigen ervaring zou ik zeggen ong. 1 op de 5 vrouwen hebben dit probleem.
Dat is dus 20%, of het veel is of niet hangt van jou af. Is de glas half vol of is de glas half leeg?
southparkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef KritischeMassa het volgende:
Never trust anything that bleeds for three days and does not die!
Ik lees wat je schrijft maar begrijpen doe ik het niet... ik kan het me gewoon niet voorstellen...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zij zijn erin gegroeid moet je bedenken hè, dus dan weet je niet beter. Bovendien, ze maken zichzelf wijs dat het best nog kan als ze geconfronteerd worden met hun eigen spiegelbeeld, onderschat dat ook niet.
Nou als ik me zo laat gaan dan mag je me wat mij betreft een spuitje geven. Ik heb geen problemen met oud worden, maar dan wel gezond met voldoende lichaamsbeweging.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Later zie jij er ook zo uit, let maar op
Er was voor al die vrouwen ook een tijd dat ze zich zo niet konden voorstellen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef classpc het volgende:
Ik lees wat je schrijft maar begrijpen doe ik het niet... ik kan het me gewoon niet voorstellen...
Ik las wel een keer dat 1 op de 3 vrouwen ooit in haar leven kutschimmel krijgtquote:Op zondag 11 maart 2012 17:55 schreef Chai het volgende:
Wat bedoelt hij met kutkaas dan. Een soort schimmel.
Moet je nog best wat vreten en op de bank liggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Later zie jij er ook zo uit, let maar op
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef classpc het volgende:
Ik was het niet eens met de OP, totdat ik deze foto zag:Kijk mannen doen dat dus niet. Zie je ze al naar een voetbalwedstrijd kijken met nootjes, chips, bier en een fleshlight op tafel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja een vrouwenleven duurt gemiddeld iets van 82 jaar, dus op zich is dat nog helemaal niet zo gek veel.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik las wel een keer dat 1 op de 3 vrouwen ooit in haar leven kutschimmel krijgt
Ze kijken geen tv. Dat is een soort tupperwareparty met dildo's.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kijk mannen doen dat dus niet. Zie je ze al naar een voetbalwedstrijd kijken met nootjes, chips, bier en een fleshlight op tafel?
Ja precies. Maar je laten beffen op het moment dat zo'n schimmelinfectie actief is, is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja een vrouwenleven duurt gemiddeld iets van 82 jaar, dus op zich is dat nog helemaal niet zo gek veel.
Mijn buurvrouw doet dat ook soms.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kijken geen tv. Dat is een soort tupperwareparty met dildo's.
Wtf, ik las net ook ergens dat je kip ging halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef 2NutZ het volgende:
Kip eten en lezen over kutkaas
Zelf nog nooit gespot trouwens... weet niet wat voor wijfuh jij goget?
Ja wat denk jij dan dat ik lieg?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw doet dat ook soms.
[..]
Wtf, ik las net ook ergens dat je kip ging halen.![]()
oja 9 maartquote:
Ik doe dat dus ook niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 18:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kijk mannen doen dat dus niet. Zie je ze al naar een voetbalwedstrijd kijken met nootjes, chips, bier en een fleshlight op tafel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |