4 tot 5 dagen, soms 2quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef KritischeMassa het volgende:
Never trust anything that bleeds for three days and does not die!
En te beroerd om het jochie te helpen, wat een held ben jij!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
Toppie topic. Gisteren 2 van die breezahtieners in de trein tegengekomen. Steken hun voet uit en laten een ventje van ca. 8 jaar bijna struikelen. Had echt te doen met het joch. Allemaal voor the fun. Ik keek ze smerig aan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:45 schreef o.us het volgende:
Dat zijn meestal ook vrouwen die daadwerkelijk poepen.
Gebruiksvoorwerp dat vooraf afgespoeld moet wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:45 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Nee, alleen zie ik vrouwen niet als gelijke, maar meer als slaaf
Wat had je voorgesteld. Dat ik ze zou klappen. Maar misschien had ik inderdaad 2 pubertsletjes moeten aanspreken op hun gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En te beroerd om het jochie te helpen, wat een held ben jij!
Ha! Ik laat geen beeldmateriaal zien dus maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, we gaan nu werken op detailniveau.
gatver man..die ogen... die sappige lippen... dat lange haar... bah bahquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:48 schreef KritischeMassa het volgende:
hier zo'n vuig geval
[ afbeelding ]
brrrrr
Ongelofelijk smerigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gatver man..die ogen... die sappige lippen... dat lange haar... bah bah
en dan heb je d'r knieën nog geeneens gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gatver man..die ogen... die sappige lippen... dat lange haar... bah bah
Daarom hebben ze de friendzone gebouwd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef LXIV het volgende:
Het allerergste van vrouw zijn is dat ze nooit vriendschap zullen ervaren. Mannen zien ze als potentieel neukmateriaal of kijken ze anders niet eens aan. Voor hun 'vriendinnen' zijn ze op z'n best neutraal maar meestal worden ze als concurrenten gezien.
puntig???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dan heb je d'r knieën nog geeneens gezien![]()
Daar zou ik een beschuitje mee willen etenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Gebruik een spoiler voortaan, afschuwelijk!
[ afbeelding ]
Veel beter!!
Andersom denk ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Daar zou ik een beschuitje mee willen eten
omg ik moet kosten man... ik voelde me goed maar al die vieze wijfen hier word ik toch kotsmisselijk vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dan heb je d'r knieën nog geeneens gezien![]()
ik kan je vertellen dat hij geen beschuit eetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Get him tiger.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zie je eigen topic over mannen en seks... hij wil dat beschuit niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je mag zo nu en dan je keuken verlaten om het gehele huis te poetsen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
en dan heb je mijn badkamer en huis nog niet gezien
Dat bedoelen we met "soppen"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mag zo nu en dan je keuken verlaten om het gehele huis te poetsen.
mwa denk dat ik mijn vriend zo aan het werk zetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mag zo nu en dan je keuken verlaten om het gehele huis te poetsen.
Als je dat voor elkaar krijgt dan is het wel duidelijk wie de broek aan heeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mwa denk dat ik mijn vriend zo aan het werk zet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |