Dan ben je helderruikendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat ken ik, door de geur van fresia's wist ik dat mn schoonmoeder bij me was, en door de geur van jenever wist ik dat mn opa bij me was.
Oh, dus niet onverklaarbaar
Was denk ik, het is al jaren niet meer voorgekomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan ben je helderruikend
Ah het komt allemaal goed johquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit nu bij de huisartsenpost.
Brrr, ben nerveus joh
En het ruikt hier raar
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef summer2bird het volgende:
Brrr, ben nerveus joh
En het ruikt hier raar
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef summer2bird het volgende:
Brrr, ben nerveus joh
En het ruikt hier raar
Auw!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik kom net bij tandarts vandaan.. Stukje tandglazuur afgebroken.. Just my luck.
[..]
Bij mij gebeurt het de laatste tijd vaker, stukjes kies die afbreken (knarsen in mn slaap ws), schilfertjes glazuur.quote:
Maar dat zien ze toch wel tijdens de half jaarlijkse controle?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het de laatste tijd vaker, stukjes kies die afbreken (knarsen in mn slaap ws), schilfertjes glazuur.
Mij doet het geen pijn (maak me wel zorgen om mn mooie gebit), alleen als mn tong er langs gaat ja, dat doet mn tong pijn, scherp!
Maar het slijt wel vanzelf, no way dat ik daarvoor in een tandartsstoel ga zitten!
Dat ziet je tandarts wel als je bij hem komt voor de controle.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het de laatste tijd vaker, stukjes kies die afbreken (knarsen in mn slaap ws), schilfertjes glazuur.
Mij doet het geen pijn (maak me wel zorgen om mn mooie gebit), alleen als mn tong er langs gaat ja, dat doet mn tong pijn, scherp!
Maar het slijt wel vanzelf, no way dat ik daarvoor in een tandartsstoel ga zitten!
Jawel, braaf elk half jaar. Het 1e stukje brak af vlak na mn laatste controle, in december.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar dat zien ze toch wel tijdens de half jaarlijkse controle?
Of doe jij daar niet aan?
Vertel dat laatste maar niet op BNW, krijg je een pak op je broekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jawel, braaf elk half jaar. Het 1e stukje brak af vlak na mn laatste controle, in december.
Sindsdien zijn er zeker 2 stukjes afgebroken, wat de mondhygiëniste (jaja) ook zag afgelopen zaterdag.
Dus nu moet ik ook gaan poetsen met fluoride van haa, ik vind het smerig!
Die scherpe randjes worden wel weer glad, liever vanzelf dan een 'slijptol'van de tandarts erover!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet je tandarts wel als je bij hem komt voor de controle.
Lijkt me erg vervelend om steeds zo'n scherp randje te voelen.
Wist je dat er iets voor is om dat knarsen in je slaap tegen te gaan? Een soort bit. Zal eens zoeken. Nee, niet in de stal
Zit daar ook alweer mind control dingen in?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat laatste maar niet op BNW, krijg je een pak op je broek
LOL! Het staat me ook tegen ja na alle verhalen die ik heb gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat laatste maar niet op BNW, krijg je een pak op je broek
Yep, even denken, hoe heet dat ding ook alweer.. oh ja, de pijnappelklier.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zit daar ook alweer mind control dingen in?
Dat soort vragen hoor je aan Bankfurt of Lambiekje te stellen. Dat zijn de expertsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
LOL! Het staat me ook tegen ja na alle verhalen die ik heb gelezen.
Maar mn gebit behouden is ook wat waard, plus, ik spuug het uit, zoveel krijg ik niet binnen door een klein kloddertje tandpasta.
Toch?
Mooi niet, laat me niet graag gek makenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat soort vragen hoor je aan Bankfurt of Lambiekje te stellen. Dat zijn de experts
Er waren eens drie leuke dames, die zouden mijn verstandskiezen wel eens eventjes verwijderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef Bastard het volgende:
Oh ja tandarts, volgende maand
Maar.. heb een nieuwe tandarts, ze schijnt nog lekker te zijn ook
Dan heb je liever dat ze gedrieën aan de andere kant trekken he? Wat erg zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Er waren eens drie leuke dames, die zouden mijn verstandskiezen wel eens eventjes verwijderen.
Slachthuis.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je liever dat ze gedrieën aan de andere kant trekken he? Wat erg zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |