Dan zet ik de B wel in Begraafplaatsquote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je postuum een taakstraf. Helpen de nieuwe begraafplaats gereed te maken. In de nachtelijke uurtjes
Je wordt anders doodgemarteld, denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef Bastard het volgende:
Staan er ook sancties op als je toch ongehoorzaam bent?
Waar is de headbangsmiley als je hem nodig hebt.quote:
Geweldige drumsolo hequote:Op maandag 12 maart 2012 15:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar is de headbangsmiley als je hem nodig hebt.
En dan zit nu Goodnight Saigon in mn hoofd, dank!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon omdat het zo'n stoer beestje is. Hij geeft niet op![]()
Ook zo'n mooie he?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
En dan zit nu Goodnight Saigon in mn hoofd, dank!
Een zeer pakkende ja.quote:
Hee, tijd niet gezienquote:
Ik breek even in, met mijn arm wel!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, tijd niet gezienGaat het een beetje weer met je arm?
En dit ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:11 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik breek even in, met mijn arm wel!
Voor mij (!) kwestie van mezelf niet meer opzij duwen
Scherp +1quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:20 schreef Gray het volgende:
Een echte pro breekt de dag met beide armen achter het hoofd.
ja, alles kan. ' weird lights on our globe ' kan best trekken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
net geen eigen topic waard, dat artikel.. Jammer.
He ja, we hadden al het geluiden topicquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja, alles kan. ' weird lights on our globe ' kan best trekken.
Dat ken ik, door de geur van fresia's wist ik dat mn schoonmoeder bij me was, en door de geur van jenever wist ik dat mn opa bij me was.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
He ja, we hadden al het geluiden topic
Hmm... Overklaarbare geuren is mss. ook een idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |