Ik heb mn lavendel dood laten gaan allemaalquote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de olijfbomen en de lavendel gesnoeid
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat zal wel meevallen toch? Kinders maken iets meer lawaai voor ze doodgaan..
Ja precies. Ik zou zeggen dat ze 's winters naar binnen moeten.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb aan beide bomen vorig jaar olijven gehad, maar ik hou er zelf niet van.. vind alleen de boom mooi.
Maar ze hebben met die laatste vorst wel een tik gehad, hoop dat ze bijtrekken.
Echt niet, leer de turkse keuken kennenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:27 schreef R0N1N het volgende:
Sowieso ... lekkere olijven ... is wat mij betreft een contradictio in terminis.
Die opmerking van Dago daarna is echt goud waardquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een inmiddels gesloten topic... effe de link opzoeken
edit: kan een user uit 1 subforum of topic geband worden?
Goedemiddag,quote:Op maandag 12 maart 2012 08:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen allemaal!
Ja ik ben ook verslaafd aan mijn mobiel.. Nog even en we worden allemaal cyborgs met ingebouwde communicatieapparatuur.
tja, maar met mooi weer thuis rondhangen is ook niks toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Geen zin om te werken! Veel te mooi weerMja, er moet geld verdiend worden...
Nee, dan kun je beter op je werk rondhangenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
tja, maar met mooi weer thuis rondhangen is ook niks toch?
Volgende maand gaat het buitenbad hier al open, geloof ik... Kijk, dat is het betere werkquote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter op je werk rondhangen
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
tja, maar met mooi weer thuis rondhangen is ook niks toch?
En ik denken dat die idioot in Rhenen al erg was.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Strenge burgemeester hoor![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)rbiedt-doodgaan.html
Zouden het allebei gekozen burgemeesters zijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik denken dat die idioot in Rhenen al erg was.
Net als de Geliefde Leider in Utrecht, bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zouden het allebei gekozen burgemeesters zijn?
Ik heb wat dat betreft ook best geduld hoor, ik wil er wel 90 jaar op wachten, hoeft de burgemeester me niet op te dragenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef senesta het volgende:
Mensen zouden ook gewoon wat geduld moeten hebben, doodgaan als de begraafplaats nog niet klaar is
Je hebt natuurlijk altijd van die opstandelingen he?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft ook best geduld hoor, ik wil er wel 90 jaar op wachten, hoeft de burgemeester me niet op te dragen
Ja, dan krijg je postuum een taakstraf. Helpen de nieuwe begraafplaats gereed te maken. In de nachtelijke uurtjesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef Bastard het volgende:
Staan er ook sancties op als je toch ongehoorzaam bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |