Hij zit er echt bovenop, je proeft gewoon de ervaring die hij heeft opgedaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij pakt dat wel goed aan, het is eigenlijk om de X tijd dat hij er een paar even op scherp zet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:12 schreef eight het volgende:
[..]
Volgen we jouw instelling dan gaan we glasgow rangers achterna..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
Heb ik al verteld dat Clasie een BAAS is!!!!????
[ afbeelding ]
Foto van 2 tot 3 weken geleden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Dankquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Vanaf nu geef ik elk uur een code vrij voor de burgerking 1 maand eredivisie live op iPhone / Ipad gratis. Deze kun je verzilveren via:
www.eredivisielive.nl/bk
CODE ÉÉN;
TTPTYQWY.
Veel succes aan hem die 'm verzilverd, zolang dat maar een Feijenoorder is. Anders krijg je de pleuris maar, ik post 'm niet voor niets hier.
Vanaf nu nog twéé, broerlief heeft er één verzilverd.
Ik ben hier vaak, ik lees normaal alleenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
Weggekaapt door iemand die hier nooit komt.
Post gerust vaker.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik ben hier vaak, ik lees normaal alleen
Dan ben je ook geen eckte FOK!kerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Sinds 2005 op Fok en pas 3000 posts
Typisch vrouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
Weggekaapt door iemand die hier nooit komt.
Mooie tattoo heeft 'ie ook (inclusief spelfout):quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooie tattoo heeft 'ie ook (inclusief spelfout):
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het voor elkaar zoiets verkeerd te spellen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar zoiets verkeerd te spellen...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok Ritmo...quote:Op zondag 11 maart 2012 08:07 schreef Stokstaart het volgende:
Faalseizoen als we niet boven die joden eindigen
Imo mogen we dan nog niet of een faalseizoen praten. Kijk waar we vorig seizoen stonden, we hebben nu lichtpuntjes en de top 6 staat gewoon verdomd dicht bij elkaar. Een enkele bal op de paal kan het verschil betekenen tussen plaats 5 en 6. Zijn dan ineens alle lichtpuntjes van dit seizoen verdwenen en zijn we weer terug bij af?quote:Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dus. Het is pas een 'faalseizoen' als we geen Europees halen.
Dat alles 100 keer beter is dan vorig seizoen is prijzenswaardig ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Imo mogen we dan nog niet of een faalseizoen praten. Kijk waar we vorig seizoen stonden, we hebben nu lichtpuntjes en de top 6 staat gewoon verdomd dicht bij elkaar. Een enkele bal op de paal kan het verschil betekenen tussen plaats 5 en 6. Zijn dan ineens alle lichtpuntjes van dit seizoen verdwenen en zijn we weer terug bij af?
Vergeet de middenmoot keeper nietquote:Op zondag 11 maart 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat alles 100 keer beter is dan vorig seizoen is prijzenswaardig ja.
Maar face it, wij hebben het beste middenveld van Nederland. Onze verdediging is top-3 materiaal, én we hebben de beste spits van Nederland. Verder is de aanval kut dus laten we zeggen dat de aanval 'top 8' materiaal is.
1 + 3 + 8 = 12 / 3 = plek 4.
En ja, je bent zo zwak als je zwakste linie. Maar met Guidetti is dat nog steeds aardig sterk.
Wie is er op dit moment in Nederland beter dan Mulder? Dat zijn er écht weinig hoor.quote:
Nouja laat ik het zeggen dat hij dit seizoen keept als middenmoot, veel blunders, veel goede reddingen, niet echt bijzonder imo. Al gaat het de laatste weken wel beter en beter.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is er op dit moment in Nederland beter dan Mulder? Dat zijn er écht weinig hoor.
Die gast van Twente misschien.
Isaksson?
Vermeer?
Ja, hij heeft zijn blunders téveel (tegen Ajaxtegen Twente
Hoewel dat naar mijn mening nog steeds Indi's fout is), maar hij heeft echt katachtige reflexen waar geen keeper in NL aan tipt.
Op dit moment top-5 keeper, wordt de beste die in Nederland op het veld staat komend jaar. Trust me.
Twee grote blunders, voor de rest echt steengoed gekeept. Dankzij hem WONNEN we tegen Ajax, dat vergeten een hoop mensen. Já, die 3-2 blunder was oliedom maar iedereen vergeet dat hij daarvoor twee 100%-kansen eruit viste én een "goede" kans (Allen eerste helft).quote:Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zeggen dat hij dit seizoen keept als middenmoot, veel blunders, veel goede reddingen, niet echt bijzonder imo. Al gaat het de laatste weken wel beter en beter.
Welk formaat heb je ze nodig?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:31 schreef Helpmefok het volgende:
Wie kan mij helpen aan de volgende wedstrijden (volledige wedstrijden 't liefst, via welk downloadmedium ook)
...
En als het kan nog meer dan dat ook?
Het liefst 1080P anders moet ik gaan upscalen, maar op dit moment accepteer ik 'alles'. We gebruiken ze als 'filler' tot we de beelden vrij krijgen bij Eredivisie Live, wat misschien gaat lukken dankzij de impulsen van een vrouwelijke collega met een hart van goudquote:
Wat een geniale mafketel ben je toch ook, HMFquote:Op zondag 11 maart 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
Maar face it, wij hebben het beste middenveld van Nederland. Onze verdediging is top-3 materiaal, én we hebben de beste spits van Nederland. Verder is de aanval kut dus laten we zeggen dat de aanval 'top 8' materiaal is.
Fuckin' wiskunde, jeweetzelfquote:Op zondag 11 maart 2012 10:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een geniale mafketel ben je toch ook, HMF![]()
Je zou echt m'n fucking held zijn. Kom je paginagroot in een (potentiële) Publieke Omroepdocumentaire voorbij gescrolled.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga eens even kijken hoe ik de opgenomen HD beelden van m'n TV recorder op de PC krijg.
Is ie al zo oud?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Kamo Mokotjo is 21 geworden vandaag. Dat ie maar mag doorbreken dit jaar
We hébben het beste middenveld van Nederland. Of doel je op z'n rekensom?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een geniale mafketel ben je toch ook, HMF![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hébben het beste middenveld van Nederland.
Ik vind die van AZ nog net iets beter eigenlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hébben het beste middenveld van Nederland. Of doel je op z'n rekensom?
Hij heeft El Ahmadi voor zich en die speel je er gewoon niet uit, tenzij ie geblesseerd raakt. Buiten dat heb ik wel m'n twijfels over die jongen ja. Niet dat ik hem afschrijf, maar ik zie er (nog) geen basisspeler in.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ie al zo oud?
/Ritmomodus "Dat wordt dus niets meer".
AZ?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind die van AZ nog net iets beter eigenlijk.
Nou, Martens, Elm en Maher, dat loopt over van creativiteit. Brama is bij Twente de zwakke schakel, Bakkal bij Feyenoord.quote:
Nee man. Clasie, Ahmadi zijn van zo'n ongekende kwaliteit dat is gewoon bizar. Eerstgenoemde wordt wereldtop, Ahmadi is helaas te oud om dat nog te gaan bereiken. De rest is wel iets 'minder' van kwaliteit maar deze twee jongens zijn zó goed dat ze wel compenseren voor een - ik noem maar een - Bakkal.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind die van AZ nog net iets beter eigenlijk.
Dat laatste natuurlijk, jaquote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg overdreven... Beiden zeer goede spelers, maar dat ze goed zijn laten ze pas sinds dit seizoen zien. (ok, Clasie sinds vorig jaar bij Excelsior)quote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Clasie, Ahmadi zijn van zo'n ongekende kwaliteit dat is gewoon bizar. Eerstgenoemde wordt wereldtop, Ahmadi is helaas te oud om dat nog te gaan bereiken. De rest is wel iets 'minder' van kwaliteit maar deze twee jongens zijn zó goed dat ze wel compenseren voor een - ik noem maar een - Bakkal.
Ahmadi is top, beste middenvelder van de Eredivisie. Clasie is goed, Bakkal is redelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Clasie, Ahmadi zijn van zo'n ongekende kwaliteit dat is gewoon bizar. Eerstgenoemde wordt wereldtop, Ahmadi is helaas te oud om dat nog te gaan bereiken. De rest is wel iets 'minder' van kwaliteit maar deze twee jongens zijn zó goed dat ze wel compenseren voor een - ik noem maar een - Bakkal.
Ik vind het totaal niet overdreven. Clasie is voor zijn leeftijd al zó ver, die is gewoon verder dan Sneijder was bij Ajax op die leeftijd. Wordt echt een wereldtopper als hij deze ontwikkeling door blijft zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg overdreven... Beiden zeer goede spelers, maar dat ze goed zijn laten ze pas sinds dit seizoen zien. (ok, Clasie sinds vorig jaar bij Excelsior)
Samen met AZ denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zie je dus echt verkeerd. Vlaar is de zwakste schakel in het centrum dit jaar (en dan kan je nagaan dat ík Vlaar hier nog het langst verdedigt heb en gezegd heb dat men het allemaal verkeerd zag met betrekking tot Vlaar). Indi en De Vrij zijn gewoon véél beter gebleken dan Vlaar, alleen ga je Vlaar (Vanzelfsprekend) er niet uithalen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Samen met AZ denk ik.
De goede resultaten van dit seizoen komen door:
1. Ons geweldige middenveld (en dan vooral El Ahmadi en Clasie);
2. Goede mentaliteit en sfeer in het elftal;
3. SuperGuidetti
En daarbij nog dat het tactisch goed in elkaar zit nu.
Buiten Guidetti, het middenveld en misschien Vlaar hebben gewoon middelmaat in huis. Gelukkig geldt dat voor alle 'topploegen' in de eredivisie. Twente heeft hele slechte backs, PSV heeft een brakke verdediging, Ajax zit vol middelmaat, Heerenveen draait op een paar goede spelers. Alleen AZ is aardig in balans, maar die hebben dan weer echt weinig echte uitblinkers.
quote:Op zondag 11 maart 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
Verder is de aanval kut dus laten we zeggen dat de aanval 'top 8' materiaal is.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef satecl het volgende:
PSV 2-1 achter.
Mertens: Dat maakt niet uit, we hebben 2 weken geleden al onze kampioenswedstrijd gewonnen!
Geen idee graafschap ofzo? Oh nee NEC dacht ikquote:
Eerst maar eens zien te winnen, wordt al moeilijk genoeg. Utrecht zal het spel niet maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:15 schreef satecl het volgende:
Haaaaaaaaaa doeiiii Manolev. Feyenoord kampioen, nu weet ik het zeker
Mooie reactie.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Dekatria het volgende:
Vroeg doelpunt, dat is mooi tegen een ploeg als Utrecht. Maar vooralsnog moet je uitkijken.
hehequote:Op zondag 11 maart 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je UI. GVD...had 'm ook graag gehad.
quote:
Klopt, het is de waarheid en een open deur tegelijkertijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar het is toch ook zo, ergens? Als je Utrecht nu laat komen roep je het over jezelf af, en dat heeft Feyenoord al eens vaker gedaan als het vroeg voor kwam. Aan de andere kant kan Utrecht nu niet wachten op een kansje - het moet nu komen.
Ik doelde meer op historisch ivm Feyenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tot nu toe prima, maar we zijn net bezig.
Dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef Dekatria het volgende:
Wisselen in de rust voor Elvis. Lijkt me niet dat die het slechter kan doen.
Precies. Misschien moet Caland eens tot inkeer komen wat betreft Cabral.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef Dekatria het volgende:
Wisselen in de rust voor Elvis. Lijkt me niet dat die het slechter kan doen.
Hopeloze speler man. Ontwikkelt zich op geen enkel vlak.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Cabral hoeft van mij nooit meer in de basis eigenlijk
Begint vrij hopeloos te worden
Het wordt wel pijnlijk duidelijk dat hij niet in staat is om aan te haken bij het niveau dat Feyenoord nastreeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Cabral hoeft van mij nooit meer in de basis eigenlijk
Begint vrij hopeloos te worden
Nee hoor, dat was vorige week tegen Groningen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef eight het volgende:
Feijenoord is heer en meester![]()
De laatste keer dat we de wedstrijd zo domineerde was tegen Ajax.
Ja, want Twente speelt thuis in Enschede tegen een concurrent precies hetzelfde als tegen een degradatiekandidaat uit Nijmegen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoezo twente gelijk ? Zo als ze nu spelen win je daar makkelijk van.
Ik vind 't anders een vreselijk saaie wedstrijd hoor. Vind er niet zoveel heer en meester aan, gewoon overwicht, maar matig spel.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef eight het volgende:
Feijenoord is heer en meester![]()
De laatste keer dat we de wedstrijd zo domineerde was tegen Ajax.
Utrecht speelt ontzettend verdedigend, bij elke aanval staan er minstens 5 man in het strafschopsgebied, dan krijg je dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't anders een vreselijk saaie wedstrijd hoor. Vind er niet zoveel heer en meester aan, gewoon overwicht, maar matig spel.
Nee maar na 1 wereld pot is Twente opeens de moeilijke tegenstander ?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, want Twente speelt thuis in Enschede tegen een concurrent precies hetzelfde als tegen een degradatiekandidaat uit Nijmegen.
Je kijkt iedere week voetbal en nog begrijp je het verschil niet tussen een uit- en thuiswedstrijd? Werkelijk onbegrijpelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoezo twente gelijk ? Zo als ze nu spelen win je daar makkelijk van.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar na 1 wereld pot is Twente opeens de moeilijke tegenstander ?
Dit jaar nog hadden ze de eerste helf niets te vertellen tegen Feyenoord.. Zo goed zijn ze niet..
Dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef eight het volgende:
[..]
Je kijkt iedere week voetbal en nog begrijp je het verschil niet tussen een uit- en thuiswedstrijd? Werkelijk onbegrijpelijk
Twente> Feyenoord, sorry hoor, maar t is gewoon zoquote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stelletje broek poepers bang voor een kut team dat af en toe boven zichzelf uitstijgt.
Dat heet realistisch zijn. Twente heeft gewoon een goed team met twee aanvallers in vorm (John en De Jong) terwijl wij in de aanval alleen Guidetti hebben die voorlopig drie keer op rij niet zijn stempel op de wedstrijd heeft kunnen drukken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stelletje broek poepers bang voor een kut team dat af en toe boven zichzelf uitstijgt.
Dat riepen we ook over Ajax En Pisvee..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente> Feyenoord, sorry hoor, maar t is gewoon zo
Uit hebben we anders twee keer verloren en één keer gelijk gespeeld. Nog niet gewonnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat riepen we ook over Ajax En Pisvee..
In alle toppers zijn wij de betere ploeg. Twente gaan we ook pakken.
Net zoals we uit hebben gewonnen van AZ, Ajax en PSV?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AZ, Ajax en PSV, drie uitwedstrijden, 1 punt. Goed voorbeeld man.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef Hamilcar het volgende:
Cabral speelt wel een ijzersterke wedstrijd.
Die hadden we moeten winnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Net zoals we uit hebben gewonnen van AZ, Ajax en PSV?
Maar dat deden we niet. Oftewel, jouw argument is waardeloos.quote:
Hij geeft een signaal af.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef Hamilcar het volgende:
Cabral speelt wel een ijzersterke wedstrijd.
Twee verdedigers met een hoofdblessure op de grond? Normaal fluit je dan af als scheids.quote:
Blame the black.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:48 schreef Hamilcar het volgende:
Ik weet niet wie de kneus van de week award verdient - Nelom of Cabral.
Gewoon eigen schuld.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Twee verdedigers met een hoofdblessure op de grond? Normaal fluit je dan af als scheids.
Idd. Manu erin. Euh...hoor ik nu net Fernandez? Hoe kan dat?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
Er moet gewisseld gaan worden, want dit wordt niks.
keeper van Utrecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Manu erin. Euh...hoor ik nu net Fernandez? Hoe kan dat?
1-2 in de laatste minuut ofzo :/quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
zal wel 1-1 blijven, tis niet veel soeps.
zal wel des feijenoords zijn inderdaad.quote:
Idd. Waarom zo'n kerel een 8e en 9e kans geven terwijl hij als een natte vaatdoek aan 't spelen is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Wissel die fucking Cabral nou mandit slaat toch nergens op.
Noogedwongen wissel door enkel Karim. Maar dat Cabral blijft staan, inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Oh...ricky van haaren.Daar zal 't wel op verbeteren idd.
Bakkal had gewoon moet scoren.. 2 x ffs.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef Hamilcar het volgende:
FF Nelom als man of the match aanvinken op eredivisielive.nl/sidekick.
vergeet de pingel nie.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef Stringer het volgende:
[..]
Bakkal had gewoon moet scoren.. 2 x ffs.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Als Feyenoord alsnog wint neem ik voor 1 week een Cabral-UI.
En wederom volledig eigen schuldquote:Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef exile79 het volgende:
Moeten blij zijn met één punt als het zo blijft.
Vandaag is en blijft het kut. Als 90 minuten langquote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef Merkie het volgende:
Maakt ook echt geen zak uit of we met of zonder Nelom spelen.
Jawel man. Hoe kom je nu weer bij deze onzin. Of heb je 't over vandaag?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef Merkie het volgende:
Maakt ook echt geen zak uit of we met of zonder Nelom spelen.
Ik merk geen verschil.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel man. Hoe kom je nu weer bij deze onzin. Of heb je 't over vandaag?
Nelom bakte er helemaal niets van.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel man. Hoe kom je nu weer bij deze onzin.
Ik heb het over vandaag, ik zie weinig verschil tussen 10 en 11 manquote:Op zondag 11 maart 2012 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had 't over volgende week iig.
Nee, daar heb je gelijk in. Behalve dan dat Utrecht telkens de bal heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het over vandaag, ik zie weinig verschil tussen 10 en 11 man.
o?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef Merkie het volgende:
De vrije trappen van Van Haaren zijn iig beter dan van Cabral.
Say whut?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef Merkie het volgende:
De vrije trappen van Van Haaren zijn iig beter dan van Cabral.
Wees eerlijk, dat Feyenoord met deze wedstrijd een punt haalt, is niet meer dan terecht. Meer hadden ze niet verdiendquote:
Verdedigend niet heel veel steken laten vallen, gewoon niet gescoord man.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef Merkie het volgende:
Teleurstellend. Al de zoveelste keer dat we een wedstrijd niet op slot weten te gooien.
Op basis van de tweede helft klopt. Maar ze hadden gewoon moeten doorbijten. Ik snap dat dus echt niet. ELKE keer hetzelfde. Tegen RKC, tegen Vitesse, Groningen (net aan goed)quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, dat Feyenoord met deze wedstrijd een punt haalt, is niet meer dan terecht. Meer hadden ze niet verdiend
tis dat ie een overtreding begin anders had ik hem niet eens gezienquote:
Ja, al de zoveelste keer. Tegen Heerenveen, Ajax, AZ, Utrecht-uit, RKC-thuis, etc., allemaal wedstrijden die we hadden moeten winnen maar door geklooi niet hebben gewonnenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdedigend niet heel veel steken laten vallen, gewoon niet gescoord man.
Geen zesde worden. Play-offs moeten we kosten wat het kost zien te vermijdenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, al de zoveelste keer. Tegen Heerenveen, Ajax, AZ, Utrecht-uit, RKC-thuis, etc., allemaal wedstrijden die we hadden moeten winnen maar door geklooi niet hebben gewonnen.
Seizoen is wel voorbij denk ik zo. Of we nou 4e, 5e of 6e worden, lekker boeiend.
Zelfs ik met mijn tactisch inzicht zie dat, kun je nagaanquote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef Merkie het volgende:
Komt trouwens gewoon allemaal door die waardeloze flankspelers van ons. In de eerste helft won het middenveld fluitend alle duels, maar het was allemaal voor niks omdat er voorin niks mee gedaan werd.
niks bij de jugend ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:27 schreef Merkie het volgende:
Hadden we Fernandez nou maar. Hoe waardeloos ik hem ook vind, nog altijd 10x beter danCabral
.
Volgend jaar wordt het eerder slechter dan beter..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Ritmo het volgende:
Dit gaan we dus volgend jaar het hele seizoen door krijgen, als je niets doet aan je voorhoede.
Guidetti is al weken waardeloos. Deels omdat ie geen ballen krijgt, en deels omdat het vuur bij hem volledig uitgedooft is. Bakkal speelt ook maar 1 op de 4 wedstrijden goed, als ie een keer zin heeft. Met Vormer hebben we al een betere straks.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef eight het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt het eerder slechter dan beter..
De kans dat je minimaal gelijke huurspelers dan bakkal & guidetti krijgt is haast te verwaarlozen.
Idd. Zat bij die wedstrijd Engeland - Nederland er van te kijken dat ik gewoon schrok van het feit dat Robben z'n voorzetten perfect aankwamen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef Merkie het volgende:
Komt trouwens gewoon allemaal door die waardeloze flankspelers van ons. In de eerste helft won het middenveld fluitend alle duels, maar het was allemaal voor niks omdat er voorin niks mee gedaan werd.
Goh...dat kunnen we zelf ook wel bedenken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Ritmo het volgende:
Dit gaan we dus volgend jaar het hele seizoen door krijgen, als je niets doet aan je voorhoede.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goh...dat kunnen we zelf ook wel bedenken.
Idd. Weg met die gozer. Laat die Italiaanse club die interesse had (Udinese ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Ritmo het volgende:
Cabral hopelijk flink uitgefloten (voor dit keer mag het), opzouten met die debiel.
Klopt. Met meer scorend vermogen is de wedstrijd bij rust al lang beslist.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef Dekatria het volgende:
In dit soort wedstrijden wordt je gebrekkige aanval gewoon blootgelegd.
Guidettie had continu 4/5 man om zich heen... Hij kon zo goed als neitsquote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Met meer scorend vermogen is de wedstrijd bij rust al lang beslist.
Maar de technische staf ziet ook echt wel dat je met Cabral, en ook Schaken, geen stap hogerop gaat maken.
En Guidetti had z'n dag ook niet. Die wil nog weleens zélf iets creëeren als hij weer eens geen bruikbare ballen krijgt, maar ook dat lukte hem niet vandaag.
Van Haaren, wat een dramatische invalbeurt zeg. Die mist echt alles. Behalv kilo's. Alleen van die dikke kop van 'm kan al minstens een kilo af.
Wat een vetzak is die geworden jaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Met meer scorend vermogen is de wedstrijd bij rust al lang beslist.
Maar de technische staf ziet ook echt wel dat je met Cabral, en ook Schaken, geen stap hogerop gaat maken.
En Guidetti had z'n dag ook niet. Die wil nog weleens zélf iets creëeren als hij weer eens geen bruikbare ballen krijgt, maar ook dat lukte hem niet vandaag.
Van Haaren, wat een dramatische invalbeurt zeg. Die mist echt alles. Behalv kilo's. Alleen van die dikke kop van 'm kan al minstens een kilo af.
Gast echtquote:
We mogen helemaal niet blij zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen nog blij zijn dat we nog een puntje hebben.
Bakkal missen we ook nog volgende weekquote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen nog blij zijn dat we nog een puntje hebben.
Tel jij soms alleen maar de kansen van Feijenoord of zo?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We mogen helemaal niet blij zijnhet had godverdomme al 3-0 bij rust moeten staan.
Hij zat niet in de wedstrijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Guidettie had continu 4/5 man om zich heen... Hij kon zo goed als neits
Eens, maar ik wilde enkel aangeven dat Guidetti weinig aan te rekenen valt, imo anywayquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zat niet in de wedstrijd.
En als hij dubbele dekking krijgt, betekent dit dat er elders meer ruimte is. Helaas hebben we incapabele mede-aanvallers en moeilijk scorende middenvelders.
Na 90 minuten mag je nog blij zijn met een punt.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We mogen helemaal niet blij zijnhet had godverdomme al 3-0 bij rust moeten staan.
Die kansen had Utrecht helemaal niet meer gehad, als ze bij rust al kansloos waren geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Tel jij soms alleen maar de kansen van Feijenoord of zo?
Omdat je zelf faalt, hoef je heus niet blij te zijn dat je nog wegkomt met een punt. Dit was wederom nergens voor nodig geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Na 90 minuten mag je nog blij zijn met een punt.
Na 45 minuten had het inderdaad al beslist moeten zijn.
Dat is al heel het seizoen zoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kansen had Utrecht helemaal niet meer gehad, als ze bij rust al kansloos waren geweest.
Feyenoord heeft ze zelf terug in het zadel geholpen.
neequote:
Precies, en toch staan figuren als Cabral te spelen alsof het ze werkelijk geen zak uitmaakt. In plaats van er wat van te leren, en godverdomme eens te werken voor je salaris en voor je club.quote:
Heel erg zelfs.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kansen had Utrecht helemaal niet meer gehad, als ze bij rust al kansloos waren geweest.
Feyenoord heeft ze zelf terug in het zadel geholpen.
Dat gebrek aan kwaliteit dien je dan te compenseren door jezelf helemaal naar de tering te werken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel erg zelfs.
Je zag het geloof gewoon groeien bij Utrecht.
Dat is ook gewoon gebrek aan kwaliteit hoor, bij Feyenoord.
Al zaten er ook nu weer enkele spelers tussen die te gemakzuchtig waren/leken.
Jawel hoor. Dat doelpunt had iedereen behalve Schaken (wat deed die gast toen die 1 op 1 met de keeper stond?) en Cabral ook gemaakt.quote:
Zoals eerder gezegd ben ik bang dat we 6e gaan worden en in de play-offs gaan verliezen... Oke, dat is wel heel pessimistisch, maar zeker niet ondenkbaar in de huidige vorm. Na de winterstop heb ik amper meer het Feyenoord van voor de winterstop gezien.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef DonRaja het volgende:
Jammer, maar goed we zijn een punt dichterbij plaats 4 gekomen...
Nee hoor, Bij zo'n kansen staan cabral en schaken nooit op de de juiste plaats, Bakkal wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:42 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat doelpunt had iedereen behalve Schaken (wat deed die gast toen die 1 op 1 met de keeper stond?) en Cabral ook gemaakt.
Daarom ook dat iedereen die had gemaakt, behalve Cabral en Schakenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef eight het volgende:
[..]
Nee hoor, Bij zo'n kansen staan cabral en schaken nooit op de de juiste plaats, Bakkal wel.
Wat een onzin in de eredivisie gaat het ieder weekend alle kanten op.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Ritmo het volgende:
Dit is definitief een 6e plek lijkt me. Die anderen kom je nu echt niet meer voorbij. En dan weer helemaal vernederd worden in de play-offs, en de spelers die het geen zak boeit. Die dreigen straks toch wel weer naar Twente of PSV te gaan, wanneer ze daar zin in hebben. "Ik kan me niet ontwikkelen bij Feyenoord, ze spelen geen Europees". NEE GEK HE?
Geen enkele Feyenoord-supporter zal blij en tevreden zijn met het gelijkspel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat je zelf faalt, hoef je heus niet blij te zijn dat je nog wegkomt met een punt. Dit was wederom nergens voor nodig geweest.
Ja, en bij ons de verkeerde.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat een onzin in de eredivisie gaat het ieder weekend alle kanten op.
oh jaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef elCholo het volgende:
[..]
Daarom ook dat iedereen die had gemaakt, behalve Cabral en Schaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |