Hij zit er echt bovenop, je proeft gewoon de ervaring die hij heeft opgedaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij pakt dat wel goed aan, het is eigenlijk om de X tijd dat hij er een paar even op scherp zet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:12 schreef eight het volgende:
[..]
Volgen we jouw instelling dan gaan we glasgow rangers achterna..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
Heb ik al verteld dat Clasie een BAAS is!!!!????
[ afbeelding ]
Foto van 2 tot 3 weken geleden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Dankquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Vanaf nu geef ik elk uur een code vrij voor de burgerking 1 maand eredivisie live op iPhone / Ipad gratis. Deze kun je verzilveren via:
www.eredivisielive.nl/bk
CODE ÉÉN;
TTPTYQWY.
Veel succes aan hem die 'm verzilverd, zolang dat maar een Feijenoorder is. Anders krijg je de pleuris maar, ik post 'm niet voor niets hier.
Vanaf nu nog twéé, broerlief heeft er één verzilverd.
Ik ben hier vaak, ik lees normaal alleenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
Weggekaapt door iemand die hier nooit komt.
Post gerust vaker.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:14 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik ben hier vaak, ik lees normaal alleen
Dan ben je ook geen eckte FOK!kerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Sinds 2005 op Fok en pas 3000 posts
Typisch vrouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
Weggekaapt door iemand die hier nooit komt.
Mooie tattoo heeft 'ie ook (inclusief spelfout):quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooie tattoo heeft 'ie ook (inclusief spelfout):
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het voor elkaar zoiets verkeerd te spellen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar zoiets verkeerd te spellen...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok Ritmo...quote:Op zondag 11 maart 2012 08:07 schreef Stokstaart het volgende:
Faalseizoen als we niet boven die joden eindigen
Imo mogen we dan nog niet of een faalseizoen praten. Kijk waar we vorig seizoen stonden, we hebben nu lichtpuntjes en de top 6 staat gewoon verdomd dicht bij elkaar. Een enkele bal op de paal kan het verschil betekenen tussen plaats 5 en 6. Zijn dan ineens alle lichtpuntjes van dit seizoen verdwenen en zijn we weer terug bij af?quote:Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dus. Het is pas een 'faalseizoen' als we geen Europees halen.
Dat alles 100 keer beter is dan vorig seizoen is prijzenswaardig ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Imo mogen we dan nog niet of een faalseizoen praten. Kijk waar we vorig seizoen stonden, we hebben nu lichtpuntjes en de top 6 staat gewoon verdomd dicht bij elkaar. Een enkele bal op de paal kan het verschil betekenen tussen plaats 5 en 6. Zijn dan ineens alle lichtpuntjes van dit seizoen verdwenen en zijn we weer terug bij af?
Vergeet de middenmoot keeper nietquote:Op zondag 11 maart 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat alles 100 keer beter is dan vorig seizoen is prijzenswaardig ja.
Maar face it, wij hebben het beste middenveld van Nederland. Onze verdediging is top-3 materiaal, én we hebben de beste spits van Nederland. Verder is de aanval kut dus laten we zeggen dat de aanval 'top 8' materiaal is.
1 + 3 + 8 = 12 / 3 = plek 4.
En ja, je bent zo zwak als je zwakste linie. Maar met Guidetti is dat nog steeds aardig sterk.
Wie is er op dit moment in Nederland beter dan Mulder? Dat zijn er écht weinig hoor.quote:
Nouja laat ik het zeggen dat hij dit seizoen keept als middenmoot, veel blunders, veel goede reddingen, niet echt bijzonder imo. Al gaat het de laatste weken wel beter en beter.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie is er op dit moment in Nederland beter dan Mulder? Dat zijn er écht weinig hoor.
Die gast van Twente misschien.
Isaksson?
Vermeer?
Ja, hij heeft zijn blunders téveel (tegen Ajaxtegen Twente
Hoewel dat naar mijn mening nog steeds Indi's fout is), maar hij heeft echt katachtige reflexen waar geen keeper in NL aan tipt.
Op dit moment top-5 keeper, wordt de beste die in Nederland op het veld staat komend jaar. Trust me.
Twee grote blunders, voor de rest echt steengoed gekeept. Dankzij hem WONNEN we tegen Ajax, dat vergeten een hoop mensen. Já, die 3-2 blunder was oliedom maar iedereen vergeet dat hij daarvoor twee 100%-kansen eruit viste én een "goede" kans (Allen eerste helft).quote:Op zondag 11 maart 2012 10:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zeggen dat hij dit seizoen keept als middenmoot, veel blunders, veel goede reddingen, niet echt bijzonder imo. Al gaat het de laatste weken wel beter en beter.
Welk formaat heb je ze nodig?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:31 schreef Helpmefok het volgende:
Wie kan mij helpen aan de volgende wedstrijden (volledige wedstrijden 't liefst, via welk downloadmedium ook)
...
En als het kan nog meer dan dat ook?
Het liefst 1080P anders moet ik gaan upscalen, maar op dit moment accepteer ik 'alles'. We gebruiken ze als 'filler' tot we de beelden vrij krijgen bij Eredivisie Live, wat misschien gaat lukken dankzij de impulsen van een vrouwelijke collega met een hart van goudquote:
Wat een geniale mafketel ben je toch ook, HMFquote:Op zondag 11 maart 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
Maar face it, wij hebben het beste middenveld van Nederland. Onze verdediging is top-3 materiaal, én we hebben de beste spits van Nederland. Verder is de aanval kut dus laten we zeggen dat de aanval 'top 8' materiaal is.
1 + 3 + 8 = 12 / 3 = plek 4.
Fuckin' wiskunde, jeweetzelfquote:Op zondag 11 maart 2012 10:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een geniale mafketel ben je toch ook, HMF![]()
Je zou echt m'n fucking held zijn. Kom je paginagroot in een (potentiële) Publieke Omroepdocumentaire voorbij gescrolled.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga eens even kijken hoe ik de opgenomen HD beelden van m'n TV recorder op de PC krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |