En dat is ook precies de reden waarom ik nog twijfel. Ik geef je hier ook helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik onthou me van stemming.Mocht het verhaal van jouw kant waar zijn en hij wel met geld komt aanzetten (op welke manier dan ook verkregen) dan zou ik daar maar heel voorzichtig mee zijn om het aan te nemen....hij kan je zoveel vertellen waar het vandaan komt, de afkomst is in ieder geval heel link en ik zou mijn handen er niet aan branden als ik jou was, straks heb je een criminele organisatie of justitie achter je aanzitten omdat dat seksverhaal uit een hele grote duim kwam.
Hoe aanlokkelijk geld ook mag zijn, er zijn momenten dat je die eurotekens in je ogen maar even moet negeren en dit zou er zo'n eentje zijn
Hoe weet je dan dat zijn verhaal klopt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze aan het geld komt. Ik weet bijna niks ervanaf. Maar zijn verhaal klopt gewoon. Dit gebeurt wel vaker hoor. Niet dat het dagelijks ofzo gebeurt maar toch
Oh, je twijfelt dus toch aan zijn verhaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
En dat is ook precies de reden waarom ik nog twijfel. Ik geef je hier ook helemaal gelijk in
Omdat alles wat hij verteld gewoon op elkaar afstemt. Anders was ik er wel achter gekomen. Ik heb snel door als iemand 2 verhalen door elkaar haaltquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat zijn verhaal klopt?
Het is niet niks he? Ik moet er gewoon echt meer dan 100% zeker van zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, je twijfelt dus toch aan zijn verhaal.
Doe het dan niet, dat geld zou stinken waar het ook vandaan komt. bespaar jezelf heel wat ellende en begin er niet eens aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
En dat is ook precies de reden waarom ik nog twijfel. Ik geef je hier ook helemaal gelijk in
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:34 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Omdat alles wat hij verteld gewoon op elkaar afstemt. Anders was ik er wel achter gekomen. Ik heb snel door als iemand 2 verhalen door elkaar haalt
Dat het een het andere niet uitsluit betekent natuurlijk niet dat hij ook alles verteltquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:34 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Omdat alles wat hij verteld gewoon op elkaar afstemt. Anders was ik er wel achter gekomen. Ik heb snel door als iemand 2 verhalen door elkaar haalt
TS bij de koffieautomaat:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ga eens van mijn pauze genieten. Zit nog tot 5 uur hier achter de balie bij het reisbureau
Omdat dit heus wel vaker gebeurt!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoe weet je dan dat zijn verhaal klopt?
Neuken?quote:
Dat is meestal bij leugens. Bij echte verhalen halen mensen heel gauw de chronologie door de war e.d.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:34 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Je naam komt overeen met de postquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:20 schreef allesbeterweter het volgende:
Volgende week moet je bij je baas/werkgever komen hij heeft deze post in dit topic gelezen en er zijn aanzienlijke bedragen ontvreemd van zijn bedrijf en aangezien jij en je vriend een beetje veel cash opzak hebben komt zo meteen de politie want ik heb een tip gekregen van een ene allesbeterweter van FOK!
Naam Joost 17 jaar oud scholier MBO4 en wil naar de HBO
Je bent onderlangs op vakantie geweest naar Berlijn en gaat binnenkort op vakantie met je ouders naar Londen.
Mijn Reisbureau in Heerlen jouw tripjes naar Het spookhuis café Ilbrink in Koningsbosch.
Mensen ophalen van het station in Echt
Hobby Fotografie en voetbal klopt allemaal Joost dus bij dezen kunnen jullie al het geld wat je vriendje hier heeft verduisterd terug betalen.
Veel geluk volgende week......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |