Als je niet op hoogte bent, kun je er beter je mond over houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef allesbeterweter het volgende:
Taal wordt elke 5 jaar veranderd noemen ze( Werkverschaffing of Evolutie)?
Idd spreekt voor zich..............quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je niet op hoogte bent, kun je er beter je mond over houden.
Ja, ik vindt het zelf ook niet helemaal betrouwbaar. Zijn verhaal klopt gewoon hoor. Maar dat verhaal vindt ik toch niet iets wat ik aan me ouders ga vertellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef doradora456 het volgende:
denk even na.
waarom durf je het niet aan je ouders te vertellen?
dan weet je toch dat het geen zuivere koffie is.
ik denk dat het gelul isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja, ik vindt het zelf ook niet helemaal betrouwbaar. Zijn verhaal klopt gewoon hoor. Maar dat verhaal vindt ik toch niet iets wat ik aan me ouders ga vertellen.
miss kan ik ze omkopen
Maandag zal ik zien of het gelul is. Ik geloof het voor 75 %. Vind het zelf ook absurd hoorquote:
Kan toch vragen of ze 500 euro willen hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Idd je ouders omkopen pfffffff.
Dan ben ik de ideale zoonquote:
Ja, joh. En dan gewoon zeggen dat ze geen vragen moeten stellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Kan toch vragen of ze 500 euro willen hebben
Dat zal geen probleem wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef allesbeterweter het volgende:
Het Niveau is aan het zakken en ik wens je veel vriendschap en vreugde TS
Dat was je al, toch?quote:
Beter dan mijn broer.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:25 schreef trovey het volgende:
Ik nomineer dit topic voor vaagste verhaal van het jaar.![]()
Het klopt wel. Hoe vreemd ik het zelf ook mag vinden. Toen ik dit te horen kreeg. Stond ik echt met open mond te kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:25 schreef trovey het volgende:
Ik nomineer dit topic voor vaagste verhaal van het jaar.![]()
Ja, dat komt de geloofwaardigheid erg ten goede, als je nog een paar keer zegt dat het toch echt waar is!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Het klopt wel. Hoe vreemd ik het zelf ook mag vinden. Toen ik dit te horen kreeg. Stond ik echt met open mond te kijken
Ik weet niet hoe ze aan het geld komt. Ik weet bijna niks ervanaf. Maar zijn verhaal klopt gewoon. Dit gebeurt wel vaker hoor. Niet dat het dagelijks ofzo gebeurt maar tochquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:29 schreef wootahH het volgende:
tuurlijk geeft die vrouw je mbo mattie 50000 cash. die 50000 had ze nog ff thuis liggen. maar ze was vergeten elk jaar vermogensbelasting te betalen
Ik zit niet op me zolderkamerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS met z'n rare sociale experiment.
Ik onthou me van stemming.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Het klopt wel. Hoe vreemd ik het zelf ook mag vinden. Toen ik dit te horen kreeg. Stond ik echt met open mond te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |