Ja, je profiteert mee, maar dan heeft die vriend er zelf ook iets aan. Met me laten trakteren zou ik minder moeite hebben dan zo een pak geld in handen geduwd krijgen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom kan het dan wel door de beugel? Hij is dan net zo medeplichtig en het is net zo verdacht dat die vriend de gehele "vakantie" betaald zonder duidelijke reden.
+ me ouders vinden het verdacht als ik ineens een paar dagen naar Londen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom kan het dan wel door de beugel? Hij is dan net zo medeplichtig en het is net zo verdacht dat die vriend de gehele "vakantie" betaald zonder duidelijke reden.
Ja, tuurlijk weet ze dat. Zie der morgen, zal ik haar wel vertellen om welk bedrag het gaatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dus eigenlijk ben jij ook een hoer, die zijn vriendschap laat kopen.
Weet je vriendin hier eigenlijk vanaf?
You're missing the point.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
+ me ouders vinden het verdacht als ik ineens een paar dagen naar Londen gaan
En ik ga sowieso eind april 4 dagen naar londenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef Copycat het volgende:
Koop een mijn van het geld! Is leuk om voor je ouders te zetten. Of voor je vriendin.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef Copycat het volgende:
Koop een mijn van het geld! Is leuk om voor je ouders te zetten. Of voor je vriendin.
Jij snapt niet wat een voorbeeld is?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
En ik ga sowieso eind april 4 dagen naar londen
ff serieus, aannemen of niet?quote:
Jawel. Ik ga er alleen direct op in. Liever een RIU palace hotel voor 2 weken in Mexicoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat een voorbeeld is?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga er alleen direct op in. Liever een RIU palace hotel voor 2 weken in Mexico
jij bent ook niet de slimstequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
En ik ga sowieso eind april 4 dagen naar londen
Toch jammer dat ze door overmoed altijd hun handje overspelen.quote:
Ik zie het al voor me, TS zijn vriend betaald de hele vakantie met een zakje 2 euro muntjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga er alleen direct op in. Liever een RIU palace hotel voor 2 weken in Mexico
Ten eerste, is het geen lening. Er staat nog 280 euro open. Ten tweede, als ik het geld écht niet zou hebben, betalen me ouders me dat wel. En ten derde, de citytrip naar Londen is met me ouders en me broer. En de 6 daagse reis naar Spanje is met schoolquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:20 schreef skit het volgende:
[..]
jij bent ook niet de slimste
een lening voor een vakantie berlijn en ondanks die schuld toch lekker op vakantie gaan
en ja lekker het geld aannemen van een vage vriend, kan je nog een paar keer op vakantie
Dat nemen ze niet aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, TS zijn vriend betaald de hele vakantie met een zakje 2 euro muntjes.
En de twee weken Mexico zouden je ouders niet verdacht vinden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:22 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ten eerste, is het geen lening. Er staat nog 280 euro open. Ten tweede, als ik het geld écht niet zou hebben, betalen me ouders me dat wel. En ten derde, de citytrip naar Londen is met me ouders en me broer. En de 6 daagse reis naar Spanje is met school
Jawel, ben ik ook niet van planquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En de twee weken Mexico zouden je ouders niet verdacht vinden?
Me vakanties betalen, dat controleren me ouders niet. Nieuwe telefoon( ben ik wel aan toe ) en de rest spaar ik. Af en toe wat kleding, en leuke dingen met mijn vriendin doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ga je wel doen met die 4720 euro's?
Ja, je moet je vriendin natuurlijk wel betalen, anders gaat ze het vertellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Me vakanties betalen, dat controleren me ouders niet. Nieuwe telefoon( ben ik wel aan toe ) en de rest spaar ik. Af en toe wat kleding, en leuke dingen met mijn vriendin doen
Nee hoor. Zo is ze nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je moet je vriendin natuurlijk wel betalen, anders gaat ze het vertellen.
Wat weet jij van mijn vriendin? Niksquote:
Ik weet ook niks van jou, je vriend en zijn 'vriendin' van 48.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:30 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn vriendin? Niks
Noem het maar zijn seksmaatjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van jou, je vriend en zijn 'vriendin' van 48.
Graag gedaanquote:
Als iemand zegt, 'nee, dank je', zeg jij 'graag gedaan'?quote:
Ja? Wat moet ik anders zeggenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iemand zegt, 'nee, dank je', zeg jij 'graag gedaan'?
Leer je dat niet in je opleiding? Beetje basale 'hoe sta ik klanten te woord aan de receptie?'quote:
Sorry hoor, maar dat leer ik inderdaad. En mijn antwoordt is ook niet verkeerd. Ik sta niet voor niets aan 8 voor Nederlandse taalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leer je dat niet in je opleiding? Beetje basale 'hoe sta ik klanten te woord aan de receptie?'
dat is jou mening. Ik troll niet, doe ik wel in PUB of ONZquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Sandersson het volgende:
Klinkt als een verhaal wat absoluut niet nep is
Echt ts wat een grote lulkoek. Waarom maak je zon kultopics?
Ja. Veel beter dan 5000.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:33 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik neem gewoon 2000 aan ofzo. kan ik prima mee leven
aan 8?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat leer ik inderdaad. En mijn antwoordt is ook niet verkeerd. Ik sta niet voor niets aan 8 voor Nederlandse taal
Ik weet het nog niet, dat is de reden dat ik vraag wat ik moet doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja. Veel beter dan 5000.
2000 is cool. 2000 is vriendschap. Meer dan 2000 is raar. Neem nou 5000. Ik zou twijfelen bij 5000. Dan liever 2000. 2000 voelt lekker. En tenminste niet zo overdreven raar. Met 126 euro erbij zit je dan al snel op 2126 euro. Dat is 1000 bier. Of 2500 gevulde koeken bij de Makro. Dan heb je wat te eten in het vliegtuig naar Mexico. Of je zou ook heel veel zalf kunnen kopen om op je anus te smeren. Zo blijft ie in topvorm. Hmmm, nu merk ik het dilemma. Als je echt goed nadenkt is het een lastige keuze.
Iedereen maakt spelfouten. Jij ook, dat is te zien aan de hoofdletter die je vergeet bij "dat"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef wootahH het volgende:
[..]
aan 8?
Neem het geld maar aan. dat ga je zelf nooit verdienen
Dan geef ik hem toch iets ervoor terug. Ik kan dan toch wel wat missen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Je snapt toch wel dat je die vriend dan altijd 'iets schuldig' bent. Hij vraagt of je iets voor hem wilt doen: jij geeft gehoor, want hij heeft je ooit zoveel geld gegeven. Etc
Mijn antwoordt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat leer ik inderdaad. En mijn antwoordt is ook niet verkeerd. Ik sta niet voor niets aan 8 voor Nederlandse taal
als je niet weet wat je moet doen als iemand je zomaar 5000 euro geeft dan ben je echt wereldvreemdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Iedereen maakt spelfouten. Jij ook, dat is te zien aan de hoofdletter die je vergeet bij "dat"
Ik heb het niet over geld schuldig zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef JustAsEasy het volgende:
Dan geef ik hem toch iets ervoor terug. Ik kan dan toch wel wat missen.
Dus als je de klant aanbiedt dat hij voor 20 euro meer een superior room kan krijgen, hij zegt 'nee, dank u', dan zeg jij 'graag gedaan'?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Hier gaat het topic niet over. Ik doe zonder moeite mijn school( mbo-4 ). Hierna een hbo dus. Kom maar ff ontopic alsjeblieft. aannemen of niet? Het klinkt zo verleidelijk die 5000quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn antwoordt?
Of me vriendin antwoordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |