Me vakanties betalen, dat controleren me ouders niet. Nieuwe telefoon( ben ik wel aan toe ) en de rest spaar ik. Af en toe wat kleding, en leuke dingen met mijn vriendin doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ga je wel doen met die 4720 euro's?
Ja, je moet je vriendin natuurlijk wel betalen, anders gaat ze het vertellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Me vakanties betalen, dat controleren me ouders niet. Nieuwe telefoon( ben ik wel aan toe ) en de rest spaar ik. Af en toe wat kleding, en leuke dingen met mijn vriendin doen
Nee hoor. Zo is ze nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je moet je vriendin natuurlijk wel betalen, anders gaat ze het vertellen.
Wat weet jij van mijn vriendin? Niksquote:
Ik weet ook niks van jou, je vriend en zijn 'vriendin' van 48.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:30 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn vriendin? Niks
Noem het maar zijn seksmaatjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van jou, je vriend en zijn 'vriendin' van 48.
Graag gedaanquote:
Als iemand zegt, 'nee, dank je', zeg jij 'graag gedaan'?quote:
Ja? Wat moet ik anders zeggenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iemand zegt, 'nee, dank je', zeg jij 'graag gedaan'?
Leer je dat niet in je opleiding? Beetje basale 'hoe sta ik klanten te woord aan de receptie?'quote:
Sorry hoor, maar dat leer ik inderdaad. En mijn antwoordt is ook niet verkeerd. Ik sta niet voor niets aan 8 voor Nederlandse taalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leer je dat niet in je opleiding? Beetje basale 'hoe sta ik klanten te woord aan de receptie?'
dat is jou mening. Ik troll niet, doe ik wel in PUB of ONZquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef Sandersson het volgende:
Klinkt als een verhaal wat absoluut niet nep is
Echt ts wat een grote lulkoek. Waarom maak je zon kultopics?
Ja. Veel beter dan 5000.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:33 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik neem gewoon 2000 aan ofzo. kan ik prima mee leven
aan 8?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat leer ik inderdaad. En mijn antwoordt is ook niet verkeerd. Ik sta niet voor niets aan 8 voor Nederlandse taal
Ik weet het nog niet, dat is de reden dat ik vraag wat ik moet doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja. Veel beter dan 5000.
2000 is cool. 2000 is vriendschap. Meer dan 2000 is raar. Neem nou 5000. Ik zou twijfelen bij 5000. Dan liever 2000. 2000 voelt lekker. En tenminste niet zo overdreven raar. Met 126 euro erbij zit je dan al snel op 2126 euro. Dat is 1000 bier. Of 2500 gevulde koeken bij de Makro. Dan heb je wat te eten in het vliegtuig naar Mexico. Of je zou ook heel veel zalf kunnen kopen om op je anus te smeren. Zo blijft ie in topvorm. Hmmm, nu merk ik het dilemma. Als je echt goed nadenkt is het een lastige keuze.
Iedereen maakt spelfouten. Jij ook, dat is te zien aan de hoofdletter die je vergeet bij "dat"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef wootahH het volgende:
[..]
aan 8?
Neem het geld maar aan. dat ga je zelf nooit verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |