Right...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:48 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
ja, hij is al 7 x bezig geweest. Die jongen komt niet klaar zegt die, die vrouw na 2 x op en neer.
En ja, ik snap dat dit eigenlijk te geloven is. Maar ik kan die 5000 goed gebruiken voor me vakanties
Prima, zou wel fijn zijn.quote:
Done, zit niet zo heel veel op FOK! dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:23 schreef allesbeterweter het volgende:
Moet je zelf in de edit deze teksten ok wel verwijderen !!!!!
Anderst heeft het ook geen zin?
Mijn voorstel is dat we het geld delen door 3.quote:
Wahahahahahhahahaa genaaid door Kloonhommelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn voorstel is dat we het geld delen door 3.![]()
Ik wilde mijn deel gaan doneren aan FOK! Goed doel toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:36 schreef allesbeterweter het volgende:
Maar deel het maar met zijn 2e want ik doe hier niet aan mee zit ik straks ook voor oplichting op voorbedachte rade........... Niet mijn style ..
Kun je straks onderhandelen met de mods of big boss Danny...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:50 schreef JustAsEasy het volgende:
[ De tekst staat er nog steeds paste of control-v en de volgende ..............]
Je naam komt overeen met de post. Als ik het dan idd gewoon wegleg. Tot een lange tijd. En als er echt geen politie of iets dergelijks langskomt, zal er toch niks mis zijn neem ik aan
Je weet dat de crew oude postjes kan terughalen he?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:45 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Kun je straks onderhandelen met de mods of big boss Danny...
Ik doel dan ook op TS, niet op jou! En je vraagteken blijft hangen of zo...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:59 schreef allesbeterweter het volgende:
Ze mogen van mij alles terughalen wat ze willen ik heb niets te verbergen in dit topic dan........
JustAsEasy misschien wel?????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |