Ik merk dat sinds ik hem gewoon recht houd ik niet zo slordig meer ben, maar dat kan ook omdat ik me sinds gisteravond ben gaan bezig houden met echt stabiel spelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef genakt het volgende:
[..]
Hu ?![]()
Maakt zo goed als geen hol uit wat je zelf het fijnst vind en ligt er natuurlijk aan wat je doet. Voor wat jij kan en doet maakt dat niet uit![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef brother52 het volgende:
Lekker is dat. Denk je dat je van de solo's af bent met een nieuwe gitarist. Roept hij dat ik de solo's en stukken lead die ik nu speel maar lekker moet blijven spelen want ik ken ze al en dan hoeft hij ze niet te leren...![]()
Hij past er dus perfect bij
I once read an interview with ol' Malcolm & the interviewer asked why he didn't play any solos.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef brother52 het volgende:
Lekker is dat. Denk je dat je van de solo's af bent met een nieuwe gitarist. Roept hij dat ik de solo's en stukken lead die ik nu speel maar lekker moet blijven spelen want ik ken ze al en dan hoeft hij ze niet te leren...![]()
Hij past er dus perfect bij
Ben er benieuwd naar jullie cd. Blaas me maar om zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:18 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond luistersessie van de preproductieopnames. Eens kijken waar we wat nog moeten of willen aanpassen. Zo speelt onze toetsenist ergens in een refrein consequent het verkeerde akkoord
. In de oefenruimte hoor je dat amper...
Argh, ik wil die CD opnemen en jullie allemaal omver blazen!![]()
.
Of is jullie toetsenist de enige die het juist goed speelt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:18 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond luistersessie van de preproductieopnames. Eens kijken waar we wat nog moeten of willen aanpassen. Zo speelt onze toetsenist ergens in een refrein consequent het verkeerde akkoord
.
Solo'squote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
I once read an interview with ol' Malcolm & the interviewer asked why he didn't play any solos.
Malcolm said, "Because learning solos would interfere with my drinking."
koffie natuurlijk he
DC59 toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef Ulx het volgende:
Als het goed is levert UPS rond een uur of één m'n gitaar. Ze waren gisteren al langsgeweest maar toen miste ik ze.
Spullen liggen al klaar, een paar tabs zijn uitgeprint en nu maar wachten.
Jawel. Ergens anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
DC59 toch?
Maar je hebt er dus nog nooit op gespeeld?
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of is jullie toetsenist de enige die het juist goed speelt?
Ah, ok. Je weet dus wel wat je kunt verwachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel. Ergens anders.
Afstellen e.d. kan ik door een vriend van me laten doen. En verder, Danelectro begon als bouwer van el cheapo postorder gitaren. Iedereen die zo'n ding had in de jaren vijftig en zestig kocht 'm zonder er eerst op gespeeld te hebben. Het is geen Rickenbacker van 3000 euro.
Ik hem 30 dagen op proef. Dus zo spannend is het niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ok. Je weet dus wel wat je kunt verwachten.
En of het nou een gitaar van een paar tientjes is of van 8000 euro maakt niet uit. Ik zou nooit een gitaar kopen als ik nog niet op zo eentje gespeeld heb. Behalve als ik hem nog in elkaar moet zetten want dan gaat dat wat moeilijk.
Sterker nog, juist op goedkopere gitaren zou ik eerst willen spelen omdat de kwaliteid daarvan vaker wil wisselen.
Op proef zou voor mij niet uit maken. Zodra een gitaar hier binnen is, gaat hij niet weer weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hem 30 dagen op proef. Dus zo spannend is het niet.
En eigen initiatief van toetsenisten stellen jullie ook niet op prijs?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. En het 'maar is progressief!'-argument gaat ook niet op
.
*start de autoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:18 schreef Witchfynder het volgende:
.
Hangt er vanaf denk ik, er zullen nu mensen wat huiverig wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:24 schreef Ulx het volgende:
De vaste posters hier hebben er trouwens geen probleem mee als ik elke dag mijn vorderingen hier post, toch?
Zelf zagen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:39 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens ook antwoord van Dirk Witte over de Explorer.
Originele bodies kunnen ze niet meer krijgen. Een Epiphone body past, maar een losse body is duurder dan een complete gitaar
Of Marktplaats in de gaten houden, of gebruiken voor onderdelen.
Een goed stuk hout is volgens mij al duurder dan die gitaar...quote:
Koop nou gewoon zo'n ding man.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:41 schreef brother52 het volgende:
Elke dag een flmpje van een dano? Doe me dat niet aan...
Wil je me gek hebben of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |