SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:38 schreef allesbeterweter het volgende:
Leer eerst een een woord als[spatie te veel[/b] portemonnee (uit het Frans porter, dragen en monnaie, munt)
geen hoofdletter midden in een zinIn het Nederlands neer te zetten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Of een gulden op de bar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef allesbeterweter het volgende:
Vrouwen zijn gek op geld.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werd al BIJNA kwaad, maar toen moest ik lachen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:13 schreef Dagonet het volgende:
Jij bliksemse rekel! Jij groeit nog op voor galg en rad!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:21 schreef trigt013 het volgende:
schand spreken wij ervan, jij belhamel!
Ik moest ook hardop lachen, omdat dit oude taalgebruik volgens mij nog daadwerkelijk herkenbaar voor jou is ook, van vroegerquote:
Ik kan wel tegen een geintjequote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef allesbeterweter het volgende:
Foppert alweer gefopt. Hoe gaat het met je keel en je gezondheid Karina?![]()
Precies, al kan ik me geen andere grapjes meer herinneren jammer genoeg, ik heb al zitten piekeren maar er komt nog niets uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef allesbeterweter het volgende:
Vroeger hadden de meeste mensen leuke grapjes op de straat... Tegenwoordig zit iedereen achter een Computer grapjes te maken..
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moest ook hardop lachen, omdat dit oude taalgebruik volgens mij nog daadwerkelijk herkenbaar voor jou is ook, van vroeger.
Ah gadverdamme, ik lees dat zo vaak, maar of iemand dat nou echt ooit heeft durven doen? Als ze dat bij mij zouden flikken he, dan zou ik ze met hun kop in die stront douwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Drugshond het volgende:
Met papier een hondendrol oppakken en bij iemand voor de deur leggen en in de fik steken (dan aanbellen).
Hopen dat iemand daadwerkelijk het vuurtje uitstampt.
Done that....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah gadverdamme, ik lees dat zo vaak, maar of iemand dat nou echt ooit heeft durven doen? Als ze dat bij mij zouden flikken he, dan zou ik ze met hun kop in die stront douwen.
Het enige dat ik nog kan bedenken is belletje trek, maar ja, dat is superbraaf.
En er is ook iemand ingetrapt (letterlijk en figuurlijk dus), echt supergoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done that....
Ik was niet zo braaf in mijn buurtje waar ik opgroeide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |