Sowieso leuker als er een Nederlander topscorer wordt. Die Malki gaat veelte hard.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, ik heb op hem gegokt als topscorer
Tja, dan moet ik snel een account gaan aanmaken op zo'n foute goksite en vervolgens al mijn miljoenen van die Zwitserse bankrekening trekken. Ik ben bang dat mijn accountant al dronken is...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
BAM, huff.. die 6-1 komt er wel..
Heb niet ingezet![]()
Waar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je kan wel merken aan de comments dat het een topduel is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben al over naar Real. Dit is geen reet aan nee.
Jij hebt je duidelijk ingelezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuke jongen om te zien. Toch raar dat hij als (halve) Nederlander via de J-league in de eredivisie beland. Ik heb het idee dat VI hier een handje in heeft omdat ze een een tijdje geleden een artikel over hem schreven.
crisis bij de FCquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, ik heb op hem gegokt als topscorer
Gaat niet weg..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 13 uurtjes tot de ondergang van Fred Koffieprutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC, Ajax, NEC, FC Utrecht en de Graafschap
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC, RKC, FC Twente, FC Utrecht en de Graafschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |