Dit was je nog niet duidelijk? Je hebt al meerdere domeinen via SEDO verkocht toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Razor21 het volgende:
LOL heb ik weer.
Heb vorige week goud-koers punt eu op Sedo te koop gezet (minimaal 60 euro bod). Een vriend van mij laten bieden (als test) op dit domein.
Zodra iemand bied ga je de auction in (ontvang ik wel meer bids dacht ik). Gevolg niemand had meer geboden en domein is nu "verkocht"aan die vriend van mij.
Verdiensten :
This buyer discovered goud-koers.eu on Sedo’s website.
Sales through our website are subject to a 15% commission (minimum fee of 50 EUR applies). Sedo’s commission for this sale is 50 EUR and you have earned 10 EUR.
![]()
![]()
![]()
Makkelijk verdienen zeg voor Sedo
Mij nog niet, ik denk dat ik mijn domeinen er maar af haal dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was je nog niet duidelijk? Je hebt al meerdere domeinen via SEDO verkocht toch?
2 stuks tot op heden.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was je nog niet duidelijk? Je hebt al meerdere domeinen via SEDO verkocht toch?
Waarom kreeg je hier 90 euro ipv 50 euro dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
2 stuks tot op heden.
1 van 100 euro (ontving ik 90 euro)
1 van 250 euro (ontving ik 200 euro).
Maar Sedo pakt standaard 50 euro als ik die zin zo lees.
Dus met andere woorden slechts 10 euro
Hoe weet ik eigenlijk of een domein-naam te koop staat voor een vast bedrag of dat de eigenaar er een veiling van gemaakt heeft?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal het even proberen uit te leggen, Sedo hanteert verschillende bedragen.
Normaal gesproken betreft dit 10% van de transactie, maar voor veel tld's geldt er een minimum-fee, die is in dit geval dus 50 euro.
Voor domein die te koop staan voor een vaste koopprijs is er geen minimum-fee, als je er een veiling van maakt ben je dus ook verplicht om te verkopen, wanneer er dus een bod zou komen van 51 euro ben je verplicht dit af te handelen met en hou je dus maar een euro over.
dat kan je tegenwoordig gewoon zien in je youtube partner account.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:35 schreef CasB het volgende:
Gister een leuk dagje gehad door m'n youtube video's. Ben er alleen nog niet achter om welk(e) filmpje(s) het nu precies gaat.
En een levenslange adsense ban..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef CasB het volgende:
Yup, die is van mij. Zitten een hoop filmpjes bij waar ik geen reclame op kan zetten, maar op een aantal staan ze nog wel. De vraag is voor hoe lang.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
- .. wat?! Lees ik nu goed dat jij maar 10 (!) euro krijgt?!
Normaal is 15% commissie, maar met een minimum van 50 euro. Voor sommige extensies is de minimumcommissie nog hoger. Als de sale voortkomt uit het MLS partnernetwerk van Sedo is de commissie 20%, wat ik zelf te hoog vind. Als ik een bod krijg uit het MLS netwerk heb ik iedere keer de neiging om mijn tegenbod flink omhoog te gooien vanwege die 20%.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal het even proberen uit te leggen, Sedo hanteert verschillende bedragen.
Normaal gesproken betreft dit 10% van de transactie, maar voor veel tld's geldt er een minimum-fee, die is in dit geval dus 50 euro.
Voor domein die te koop staan voor een vaste koopprijs is er geen minimum-fee, als je er een veiling van maakt ben je dus ook verplicht om te verkopen, wanneer er dus een bod zou komen van 51 euro ben je verplicht dit af te handelen met en hou je dus maar een euro over.
Een vaste prijs herken je aan de "buy now" knop, nadat je op "buy this domain" hebt geklikt:quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef McCandless het volgende:
[..]
Hoe weet ik eigenlijk of een domein-naam te koop staat voor een vast bedrag of dat de eigenaar er een veiling van gemaakt heeft?
hebben meer mensen hier last van?quote:Uw aanvraag kan momenteel niet worden verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Onze technici zijn op de hoogte gebracht en werken aan een oplossing.
Hier werkt het.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef FakeFlamingo het volgende:
Raar ik kan niet in adsense komen.:(
[..]
hebben meer mensen hier last van?
Ik had het een tijdje geleden ook. Maar ging vanzelf weer over na een uurtje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef FakeFlamingo het volgende:
Raar ik kan niet in adsense komen.:(
[..]
hebben meer mensen hier last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |