abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108931241
Google Adsense & dergelijke: Deel 40 tijd voor de Belastingdopic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2012 15:31:46 ]
pi_108936727
Lol, even je eigen filmpje er in spammen? :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:13:33 #3
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108936886
Van wie is dat filmpje? Opflikkeren met die nep filmpjes van youtube op jouw account. :r.
pi_108941772
je zou maar het kony 2012 filmpje in bezit hebben en wat ads erop knallen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:49:48 #5
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108942561
hoe strikt is het 'content van jou zijn' principe eigenlijk voor een blog als je een link of video van buitenaf vermeld met materiaal wat daar buiten valt?

Mag je in een gelinkte of embedde video materiaal hebben staan wat niet van jou is?
(tijdelijk weliswaar, aangezien je toch iets zult moeten regelen)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:53:11 #6
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_108942660
Zo net weer 950 woorden unieke content de wereld ingeslingerd. Mij artikelen worden steeds langer :P Ben weer benieuwd :)
pi_108942978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 16:49 schreef Frith het volgende:
hoe strikt is het 'content van jou zijn' principe eigenlijk voor een blog als je een link of video van buitenaf vermeld met materiaal wat daar buiten valt?

Mag je in een gelinkte of embedde video materiaal hebben staan wat niet van jou is?
(tijdelijk weliswaar, aangezien je toch iets zult moeten regelen)
Sites zoals dumpert uploaden alleen maar video's die niet van hun zijn en pakken dikke advertentie inkomsten.
Heb ik een video zelfgemaakt waar ergens op de achtergrond de radio aan staat, wordt de inkomsten meteen uitgeschakeld want die zijn voor de band ergens op de achtergrond.

Ik vind dat zo vaag!
pi_108944083
Ik snap sowieso niet dat Dumpert nog (mag) bestaan.. zij pakken alle video's, hosten ze zelf en plakken overal hun logo op. Ook hebben ze beelden van RTL of sport zenders e.d. in Amerika.

Sinds kort hebben ze ook weer adsense op hun site.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2012 19:25:07 ]
pi_108945772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Dumpert nog (mag) bestaan.. hun pakken alle video's, hosten ze zelf en plakken overal hun logo op. Ook hebben ze beelden van RTL of sport zenders e.d. in Amerika.

Sinds kort hebben ze ook weer adsense op hun site.
Exact mijn punt Geo.

En heb ik 1 workout video, door mij zelf gemaakt, en er staat echt heel zacht op de achtergrond muziek aan, BAM, Youtube mail, inkomsten uitgeschakeld :-(

Laatst een video zonder geluid, inkomsten- werden uitgeschakeld omdat de Audio van Sony zou zijn.
Dit is soort grappen wordt ik dood ziek van.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2012 18:55:33 ]
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:18:41 #10
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108946507
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
je zou maar het kony 2012 filmpje in bezit hebben en wat ads erop knallen
Zijn zat progjes om films van YT te rippen, maar ik denk dat ie dan binnen de kortste keren alweer verwijderd is.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_108966765
Vandaag is de CPC loop in Den Haag, en ik blijf maar lezen Cost per Click :P
  maandag 12 maart 2012 @ 11:30:37 #12
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_109004614
Zo net bericht balpennen.eu is verkocht voor 150 euro. Voorlopig stop ik even met websites / adsense. Die domeinnamen gaan veel sneller / makkelijker laatste weken.

Hieronder overzicht van de laatste weken:

Recoverysoftware.nl Domeinnaam 90,00 10-2-2012
Airsoftevent.com Domeinnaam 200,00 10-2-2012
Karpers.eu Domeinnaam 15,00 6-3-2012
Balpennen.eu Domeinnaam 150,00 12-3-2012

Dus waarom zou ik moeite in een site gaan stoppen (extra werk) dit gaat veel sneller.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_109004884
Een website heeft inderdaad wel wat meer aanlooptijd en onderhoud nodig. Maar met een goede website kun je weer per maand behoorlijk wat geld binnenharken, dat is met verkoop van losse domeinnamen weer lastiger.

Ik heb ook een leuke domeinnaam op de kop getikt. Hier komt wel een (informatieve) site achter te hangen. Het is wel een lastige markt, maar de CPC is wel enorm hoog, elke klik is dus meegenomen. :P Nu maar aan de slag om iets neer te zetten.
  maandag 12 maart 2012 @ 11:47:39 #14
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_109005116
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:39 schreef CasB het volgende:
Een website heeft inderdaad wel wat meer aanlooptijd en onderhoud nodig. Maar met een goede website kun je weer per maand behoorlijk wat geld binnenharken, dat is met verkoop van losse domeinnamen weer lastiger.

Ik heb ook een leuke domeinnaam op de kop getikt. Hier komt wel een (informatieve) site achter te hangen. Het is wel een lastige markt, maar de CPC is wel enorm hoog, elke klik is dus meegenomen. :P Nu maar aan de slag om iets neer te zetten.
Ben ik met je eens. Maar nu ik in één jaar 3 sites heb onderhouden en verkocht ben ik er toch even klaar mee. Tijdgebrek speelt uiteraard ook mee. Websites is meer iets voor de winter. Nu de zomer er weer aankomt ga ik liever sįvonds een terrasje pakken dan zitten bloggen over een bepaald onderwerp.

Kortom ik ben er even klaar mee en de motivatie is ook ver te zoeken. Dus mocht iemand interesse hebben in inpremiere punt nl (gehele website + hosting) laat maar weten via DM.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_109005319
Hardlopers zijn doodlopers ;)

Je went op een gegeven moment aan een extra inkomen door snel geld te verdienen, vaak kan je je toch beter richten op de lange termijn.

Maar aangezien het niet veel moeite kost voor je blijkbaar, is het desalniettemin mooi meegenomen ;)
pi_109005878

Gedaan tot nu toe:
- Unieke Content geschreven
- 9 pagina's met 500+ woorden
- Alfa Backlinks geplaatst: 6 (totaal)
- Beta Backlinks geplaatst: 9 (totaal)

- Fan page gemaakt - facebook (toch maar wel)
- Innerlinks toegevoegd

Deze week te doen:
- Metatags op orde krijgen
- Keurmerk toevoegen
- Backlinks verkrijgen
- product foto's verbeteren
- product omschrijving uitgebreider vullen

- Keyword 1: Pagina 8 (van p14)
- Keyword 2: Pagina 11 (van p18)
- Keyword 3: Pagina 2, rank 7 ( van: pagina 3, rank 8)
- Traffic afgelopen week: 116 bezoekers :)
- Conversies/verkopen tot nu toe: 1 (lucky shot?)
- Bron conversie(s): 100% organisch verkeer
- Omzet tot nu toe: ¤ 140,- bruto marge: ¤ 54 :o :o ->
- Gemiddeld uurloon tot nu toe: +/- ¤ 2,70 O~)

Update 2
Update 1
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109005973
-never mind-
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109010972
Ik ben juist van plan sites 3 tot 5 jaar in mijn bezit te houden.. tenzij ik een erg mooi bod krijg.. Lange termijn successen behalen en behouden, domain age opbouwen :) dan een goede prijs krijgen.
pi_109037319
Moet aan Youtube bewijzen dat ik de rechten heb van al het materiaal in een zelf geschoten video. Hoe dan...
pi_109040235
Dat adsense voor youtube is toch wel leuk, gister bijna 4 euro binnengehaald met 4 kliks! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door CasB op 13-03-2012 09:35:36 ]
pi_109040293
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Moet aan Youtube bewijzen dat ik de rechten heb van al het materiaal in een zelf geschoten video. Hoe dan...
Gewoon een text erbij zetten waarin je verklaart dat je alle rechten hebt. Soms zet ik alleen de titel van de video in de beschrijving en dan wordt hij ook geaccepteerd. :')
pi_109041004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:50 schreef CasB het volgende:

[..]

Gewoon een text erbij zetten waarin je verklaart dat je alle rechten hebt. Soms zet ik alleen de titel van de video in de beschrijving en dan wordt hij ook geaccepteerd. :')
Ik moet documenten meesturen omdat ze niet hebben verifiėren dat het materiaal van mij is. :')
pi_109042880
Lekker dan. :')
pi_109054987
Heb het gevoel dat de ad-plaatsing van me vernieuwde website toch niet optimaal is. Laatste tijd wordt er erg weinig geklikt :(

Tevens op dit moment bezig met het (verder) leren van Javascript (Android). Heb al een paar leuke ideeėn waarvan ik verwacht dat ze wel wat inkomsten gaan genereren als ze eenmaal lopen :)
pi_109055155
Als ze eenmaal gaan lopen, daar zit bij mij het probleem meestal. :P Ik hoop nog steeds een keer mijn salaris dmv adsense te hosselen, zodat ik in normale werktijden aan m'n sites kan werken, ipv af en toe een uurtje, tussen de sociale verplichtingen door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')