Gelukkig heb ik die dan niet gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:51 schreef On het volgende:
Ik kan niet meer naar Exit Music luisteren zonder die stomme Van der Sloot reconstructie van Peter R de Vries voor mij te zien.
Dat is wel een beetje sneuquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:51 schreef On het volgende:
Ik kan niet meer naar Exit Music luisteren zonder die stomme Van der Sloot reconstructie van Peter R de Vries voor mij te zien.
Niemand meer die kaarten nodig heeft? Zijn er nog steeds wat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:25 schreef BoerBert het volgende:
http://tickets.waste.uk.com/Store/DII-3243-5-.html
Wel grappig, maar niet om aan te horen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Norrage het volgende:
http://www.pitchfork.com/(...)it-video-game-music/
En het klinkt niet eens slecht
Ik vind het serieus best goed klinken, zeker Kid Aquote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Wel grappig, maar niet om aan te horen.
Dat je de laatste 'kunst' noemt, oke, maar In Rainbows? Kunst in positieve zin jaquote:Op zondag 10 juni 2012 11:53 schreef starla het volgende:
Jammer dat Radiohead een beetje dood is. De laatste 2 albums zijn zo tergend slecht (of ja, noem het maar kunst ofzo) dat ik ze niet eens gekocht heb, maar gedownload. Tot die tijd heb ik alles in de kast staan. Ik zie serieus, als ik de laatste 2 albums hoor, het schilderij No.5, 1948 voor mij. Iedereen vindt het lelijk, behalve de 6 zelfbenoemde kunstenaars die vinden dat de rest van de wereld geen gelijk heeft. Enfin...
Ik wacht stiekem een beetje op een comeback album van ze
Eens dat In rainbows >>>>> TKOL.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat je de laatste 'kunst' noemt, oke, maar In Rainbows? Kunst in positieve zin ja![]()
In Rainbows >>>> alle andere albumsquote:Op zondag 10 juni 2012 11:59 schreef starla het volgende:
[..]
Eens dat In rainbows >>>>> TKOL.
Maar ook alles voor in rainbows >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> in rainbows
quote:
Alle andere albums van Radiohead dan. In Rainbows is gewoon de bestequote:
quote:
Dan neem ik je mening in ieder geval serieusquote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef starla het volgende:
[..]
Kid A is de beste plaat van Radiohead. Punt. Dus nee, ik ben niet per se een gitaarfetisjist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |